Disana, die posts trek ik niet hoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat Brian en Amanda gecompenseerd worden nu Claire en Huub het zo leuk krijgen. Eerlijk is eerlijk, want bij gevoelsmensen komt zo'n huwelijk best wel hard aan.
Fijn dat Brian omkijkt naar Mikey.
Ik heb begrepen dat die na het melken alleen maar breien en links en rechts wat steekjes laten vallenquote:Op maandag 21 april 2008 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Brian kan boeken voor een seminar van een uurtje ofzo over zelfbeheersing? Lijkt me leuk voor de vereniging van huisvrouwen uit de Betuwe waar ik bij aangesloten ben
Owww is ze nog steeds aan het bellen?quote:
Mee eens.quote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand die bewust is van zijn probleem, en dat is Brian wel degelijk, die kan een best goed verhaal vertellen. Zo zou Huub perfect een verhaal kunnen afsteken over zijn alcohol probleem voor diezelfde klas. Helemaal niks mis mee, integendeel!
Hier verschillen wij dan van mening......quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ze "ben je ziek?" Daar is weinig huichelachtigs aan... "Hoe gaat het met je?" is pas ongeïnteresseerd en huichelachtig als je duidelijk ziet dat iemand, die je niet mag, ziek lijkt te zijn/doen.
vreemd dat ze daarvoor nooit over nadia praat behalve dennis belachelijk te maken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.
ik probeer mijn leven te beteren
Niet alleen hierinquote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hier verschillen wij dan van mening......
Hij zegt precies de goede dingen op de juiste momenten. Mikey dwaalt daardoor totaal niet af naar feestjes of dat ie Lieke heeft gezien.quote:Op maandag 21 april 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft goede adviesen aan Mike.Mike kan trots zijn op zo,n vriend als Brian.
Stond het niet op de plasma??quote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef Kaat38 het volgende:
Doodeng! Brain zei iets zinnigs tegen Mike!
zoek hulp bij bijvoorbeeld maatschappelijk werk.
Vind ik gemeen van jouw.Brian doet echt zijn best hoor en dan zeg jij dat het alleen voor tv isquote:Op maandag 21 april 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
Gadver, dit is voor de tv uitzending natuurlijk weer. Om Brian als God neer te zetten ofcourse.
Amanda uit zich misschien niet zo goed als wij, maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor mensen kan hebben. Ik geloof er wel in, die vriendschap.quote:Op maandag 21 april 2008 21:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vreemd dat ze daarvoor nooit over nadia praat behalve dennis belachelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |