Mijn idee..quote:Op maandag 21 april 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
nou, ik haak af. Ik had het nog wel leuk gevonden als Amanda er bij had moeten zitten.
Maar helaas. Het wordt "gewoon" gezellig in kantoor.
En Jaap op oorlogspad (met zijn allen tegen Huub, neem ik aan) heb ik momenteel ook niet zo'n zin in
Ow ships ja... helemaal vergeten... Sylvia zou dan voor Huub bellen, dus daar komt meer bij kijken uiteraard, voordat Huub het telefoontje aan zou kunnen nemen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is net even anders. Daar is dan een unanieme stemming voor nodig
quote:
syllie..... och jaquote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.
Dat ging ze ook, daarna werd duidelijk dat ze er niet bij mocht zijn en vervolgens werd ze "spontaan" ziekquote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mag Amanda er niet bij zijn,ik dacht dat ze zich straks ging omkleden voor het feest.
Snap er niks meer van en nu mag ze nog gratis bellen ook.
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.quote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Graf-takke-tering-tyfus-trol-met-drie-navels belt met Amanda..................
http://www.evilshare.com/b6450492-6122-102b-a14f-000b6aa2a5f8
(gesprek werd afgekapt door achter)
Hoe weet je dan dat ze er niet bij mocht zijn.Heb effe wat gemist denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ze ook, daarna werd duidelijk dat ze er niet bij mocht zijn en vervolgens werd ze "spontaan" ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |