Groot gelijk,je lijkt anders wel een kuddedier en anders word de cos zo eenzijdig.Ik ga denk maar voor Amanda worden,want wil niet meegaan met de meerderheid.Dat ik Amanda heel niet mag,ach dat maakt niet uit,alles beter dan eerlijk posten wat ik denkquote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...
Eerder vandaag kreeg ze 1 nieuwe mat, die heeft Mandy erin gezet. Zoals je kunt zien, is Mandy niet erg vakkundig bezig geweest. Heel jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ziet het volgende:
er zit me toch een knoop in amanda;s haar
(heeft ze nou nog nieuwe matten gekregen of niet?)
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komenquote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Groot gelijk,je lijkt anders wel een kuddedier en anders word de cos zo eenzijdig.Ik ga denk maar voor Amanda worden,want wil niet meegaan met de meerderheid.Dat ik Amanda heel niet mag,ach dat maakt niet uit,alles beter dan eerlijk posten wat ik denk
quote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is volgens mij haar eigen haar. Dat doet ze in een staartje of knotje voordat ze de matten erin doet.
Volgens mij vroeg ze "ben je ziek?" Daar is weinig huichelachtigs aan... "Hoe gaat het met je?" is pas ongeïnteresseerd en huichelachtig als je duidelijk ziet dat iemand, die je niet mag, ziek lijkt te zijn/doen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind dit niet beleefd maar huichelachtig. Als ik iemand echt niet mag, krijgt hij/zij van mij misschien wel een hand, maar ik ga niet zo overdreven vragen hoe het er mee is.
Het moet daar altijd sex-gerelateerd zijn in die kooi, een gewoon diner is natuurlijk ook niet iets voor échte miljonairs, nee zelfs het eten moet geil zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
In neem aan dat het eten staat voor een penis.
Wat ontzettend origineel en grappig.
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Verida het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Brian fan of Huub fan. Ik denk dat als ik een kind op die school zou hebben gehad, dat ik ook eventjes contact opgenomen zou hebben, niet als fan, maar als bezorgde ouder. Je wilt toch niet zo'n randdebiel met jou kinderen laten praten over zelfbeheersing.
quote:Op maandag 21 april 2008 20:56 schreef rooie3 het volgende:
Gelukkig voor Amanda hoeft ze niet bij dat saaie feest te zijn.Piemel happen is niet echt Amanda haar ding.Groot gelijk dat ze liever domino wil spelen.
Nou, dan kom ik ook maar uit de kast.quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komen
Ik ga me leven beteren,ben benieuwd hoe lang ik het volhoud om tegenstrijdig te posten.Dat jasje staat Amanda mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees eerlijk, je durfde er gewoon nooit voor uit te komen
Ik heb dit hier nooit durven zeggen, maar volgens mij is het gewoon onmacht en niks geen agressie. Amanda is een jong kind en er valt nog veel aan te schaven, dat is geen eenvoudige taak voor een gevoelsmens als Brian.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik ook maar uit de kast.
Ik hou van Brian![]()
Mannen die af en toe een flinke beuk verkopen die winden me zoooooo op![]()
Dan moet je wel mijn hele quote meenemen. Ik zou als ouder niet gediend zijn van Brian als zogenaamde ervaringsdeskundige voor de klas. Als ik kinderen op die school zou hebben zou ik ook contact opgenomen hebben met de rector om te vragen of hij op de hoogte was van de filmpjes die op youtube staan.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
En voor de duidelijkheid, ik ben geen Brian fan maar men gaat hier en op andere fora veel en veel te ver met de commentaren en kritieken op Brian alswel Amanda
quote:Op maandag 21 april 2008 20:59 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het TOP dat Amanda zich niet met zulk laag-niveau-gepeupel inlaat !!!
Hèhè. Lucht dat op of niet?quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
Nou..............eigenlijk he.................ben ik ook Amanda fan !!
Da's idd zo. Dat is toch wat moordenaars doen: kleine kinderen bewust maken. En Psychisch patienten: uit ervaring voor de klas praten.... Ik vind het wel geen goed idee..quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
Vind ik ook hoor.Zijn ze nou helemaal gek geworden al die meelopers .Ik word het echt zat dat Amanda steeds de pineut hier is.Gelukkig weet Amanda niet dat er zo naar over haar word geschreven.quote:Op maandag 21 april 2008 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bull fucking shit, er wordt hier niets anders gedaan dan bij voortduring Brian en Amanda demoniseren (ik vind dat persoonlijk om te kotsen). Die knul kan heel goed voor een klas met kids staan en zijn verhaal vertellen. Juist hij kan dat omdat hij donders goed weet waar zijn probleem ligt.
En voor de duidelijkheid, ik ben geen Brian fan maar men gaat hier en op andere fora veel en veel te ver met de commentaren en kritieken op Brian alswel Amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |