Amanda lag in bed en Tiffany schoof buiten aan bij het eten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze er niet bij mocht zijn.Heb effe wat gemist denk ik.
Je praat raar !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het een liefdevol gesprek tussen twee echte vriendinnen. Heel fijn voor Amanda dat Flens haar dit extraatje gunt nu ze zo aan de zijlijn staat.
Dat interesseert hem ook échtquote:Op maandag 21 april 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian is ook weer in beeld. Hij is blij dat het goed gaat met Nadia.
Als Brian en Amanda straks gaan trouwen, mag Nadia misschien wel bruidsmeisje zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Brian is ook weer in beeld. Hij is blij dat het goed gaat met Nadia.
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...quote:
Ik vind dit niet beleefd maar huichelachtig. Als ik iemand echt niet mag, krijgt hij/zij van mij misschien wel een hand, maar ik ga niet zo overdreven vragen hoe het er mee is.quote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
[..]
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???
de moeder van claire is gewoon beleefd en beleefde mensen zijn ook gewoon normaal tegen mensen die ze niet mogen: dat heet omgangsvormen in acht nemen,
Dat zou leuk zijn. Jammer dat wij het niet zullen meemaken, het wordt vast heel gezellig met de hele familie- en vriendenkring van Brian erbijquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda straks gaan trouwen, mag Nadia misschien wel bruidsmeisje zijn.
Met zo'n mening heb je recht op een ban ! Net zoals Danny !quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom.
Ook mensen die Brian en Amanda leuk vinden mogen hier posten. Huub fansquote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met zo'n mening heb je recht op een ban ! Net zoals Danny !
Waarom nu pas Liekequote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat het tijd werd dat ik voor mijn echte mening uitkom. Niet meer meewaaien met de rest...
dat is volgens mij haar eigen haar. Dat doet ze in een staartje of knotje voordat ze de matten erin doet.quote:Op maandag 21 april 2008 20:51 schreef Ziet het volgende:
er zit me toch een knoop in amanda;s haar
(heeft ze nou nog nieuwe matten gekregen of niet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |