Wat een verassing, ze is al 20 minuten buiten beeld. Flens is haar allerlei mooie aanbiedingen aan het doen om haar over de streep te trekken vanavond mee te feestenquote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef Kinga het volgende:
Jaap begint al met eten. Wel goed zeg, dat Amanda er niet bij mag zijn
Thnx, en thnx voor de COSquote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
ook nog 3 vriendinnen
Anouk, ? en waarschijnlijk Esther
ja............en ook nooit gewassen dat vodquote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Dat jurkje van Rachel... is dat niet dat nachthemd waar Amanda de eerste 3 maanden dat ze er was iedere nacht in sliep??
quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Dat jurkje van Rachel... is dat niet dat nachthemd waar Amanda de eerste 3 maanden dat ze er was iedere nacht in sliep??
quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Zit ik me ook al af te vragen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Waarom blijft Huub erbij die hoort er niet bij dus lekker opzouten wijsneus.....intresant doen doe je maar ergens anders.
Wordt al gebeld door achter dat ie af moet haken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Waarom blijft Huub erbij die hoort er niet bij dus lekker opzouten wijsneus.....intresant doen doe je maar ergens anders.
Ik denk dat ze achter mee lezen....de telefoon en de groep gaat Huub verlaten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit ik me ook al af te vragen.
Het is toch juist de bedoeling dat hij hier niet bij is?
jaa goor he?quote:Op maandag 21 april 2008 20:10 schreef Leandra het volgende:
Weddingday blues....quote:Op maandag 21 april 2008 20:18 schreef Kinga het volgende:
En hup, daar is Amanda weer.
Zo obvious waarom zij moest kotsen he...
Zo uit de toon vallen..... maar het scheelt dat Amanda er niet bij isquote:Op maandag 21 april 2008 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Dus Amanda mag niet bij het vrijgezellenfeestje van Claire zijn, maar waarom Raggel dan wel?
Die relnicht heeft weer het hoogste woord tussen Claire en haar bezoek
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dat Amanda groot gelijk heeft dat ze niet bij het feest aanwezig is. Ik zou dit ook niet doen. Dat is hetzelde als met feliciteen. Als je iemand niet oprecht feliciteerd moet je het gewoon niet doen.
De moeder van Claire doet heel medelevend om te vragen of Amanda ziek is. Ze vraagt het ook nog spontaan....ach, ben je ziek.... Dan pas ben je niet helemaal eerlijk, als je net daarvoor nog laat merken dat je de persoon niet echt mag.
Del mocht er niet bij zijnquote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
[..]
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???
de moeder van claire is gewoon beleefd en beleefde mensen zijn ook gewoon normaal tegen mensen die ze niet mogen: dat heet omgangsvormen in acht nemen,
Nou ik denk niet dat het een kwestie is dat Amanda niet bij het feest wil zijn... maar volgens mij mag ze niet aanwezig zijn, want volgens mij waren zij en Tiffany zich net aan het omkleden.quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Ik vind dat Amanda groot gelijk heeft dat ze niet bij het feest aanwezig is. Ik zou dit ook niet doen. Dat is hetzelde als met feliciteen. Als je iemand niet oprecht feliciteerd moet je het gewoon niet doen.
De moeder van Claire doet heel medelevend om te vragen of Amanda ziek is. Ze vraagt het ook nog spontaan....ach, ben je ziek.... Dan pas ben je niet helemaal eerlijk, als je net daarvoor nog laat merken dat je de persoon niet echt mag.
Amanda mag er niet bijzijn, en het zou me niets verbazen als ze daarom ook "ziek" was, een uurtje geleden besprak ze nog met Brian dat ze goed zou opletten dat Claire geen info kreeg van de gasten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Misschien houdt Mama-Claire ook wel van een beetje sarcasme...quote:Op maandag 21 april 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Kleine correctie. Amanda is niet uitgenodigd .quote:Op maandag 21 april 2008 20:26 schreef jacq2 het volgende:
huh? dus als je iemand niet mag, dan mag je ook niet vragen of die persoon ziek is???
de moeder van claire is gewoon beleefd en beleefde mensen zijn ook gewoon normaal tegen mensen die ze niet mogen: dat heet omgangsvormen in acht nemen,
Charmingquote:Op maandag 21 april 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Liefde is...... de etensresten bij elkaar tussen de tanden vandaan halen.
moet je kijken hoe het varken vreet wat een walgelijk pig geef het een trog op de grond, tja netty had het te druk met joonge knullie's te versieren , ouwe tang.quote:Op maandag 21 april 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft zeug Netty haar varkensjong toch een goede opvoeding gegeven
[ afbeelding ]
Daar wordt vast niet meer op gereageerdquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine correctie. Amanda is niet uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van Claire.
Ik vind mama Claire qua uitstraling best wel veel overeenkomsten hebben met mama Nettyquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Misschien houdt Mama-Claire ook wel van een beetje sarcasme...
Daar komt nog wel een Brianiaans gedicht van:quote:Op maandag 21 april 2008 20:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub naar achter en Breien kijkt weer vreemd uit zn ogen
Geen klok, geen cp's etc. etc.quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef Anke78 het volgende:
Hoeft er geen klok????
Kan mij het schelen, I'm as cold as ice.quote:
het sekreet is altijd ziek whahahaha ...........hoor die snol weer de boel verdraaien over Huub, dat Huub netty had bedreigdquote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda mag er niet bijzijn, en het zou me niets verbazen als ze daarom ook "ziek" was, een uurtje geleden besprak ze nog met Brian dat ze goed zou opletten dat Claire geen info kreeg van de gasten.
Het zou me dus niets verbazen als Amanda haar "ziek zijn" heeft voorgewend om achter over te halen haar er toch bij te laten zijn... maar dat werkte deze keer niet![]()
Overigens terecht dat Amanda er niet bij mag zijn, iemand waar je een schurfthekel aan hebt heeft niets te zoeken op jouw vrijgezellenfeestje. En dus heeft Amanda niets te zoeken bij Claire en haar vriendinnen.
Afgezien van het feit dat ze daar toch al niet bij zou passen, en het dus alleen maar zou verpesten.
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.quote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen klok, geen cp's etc. etc.
Flens in de bocht want delletje is zoooooooooooooo ziek
amanda draait er altijd weer haar eigen waarheidspuntje aan, en als ze het nog een paar keer zegt, dan is het gewoon waarheid geworden,quote:Op maandag 21 april 2008 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
amanda tegen nadia: ik heb mijn zus niet laten komen omdat huub de moeder van brian bedreigde enzo
Nee, dat is net even anders. Daar is dan een unanieme stemming voor nodigquote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het de hoogste tijd dat Sylvia ook even belt, als dat toch gratis en voor niks mag.
Nadia speelt het wel leuk...quote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Kinga het volgende:
Nadia: Als brian wint, win jij ook een beetje he?
BAAAAAAH
He ja!quote:Op maandag 21 april 2008 20:34 schreef Ziet het volgende:
jaap komt er gewoon bij,
mag dat?
hij gaat samen strippen zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |