Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.quote:Op maandag 21 april 2008 21:12 schreef akveor het volgende:
Geweldig... je weet bijna zeker dat Brain deze COS strakkies te lezen krijgt.... Fok omdoorgeslagen ter faveure van hem. Eindelijk. Brian heerser over de fora....
ik weet niet hoeveel jij op hebtquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat Brian en Amanda gecompenseerd worden nu Claire en Huub het zo leuk krijgen. Eerlijk is eerlijk, want bij gevoelsmensen komt zo'n huwelijk best wel hard aan.
Fijn dat Brian omkijkt naar Mikey.
Jij wil hier toch niet de indruk wekken dat Brian, the Mater, the Coach Mikey's probleem niet kan oplossen?quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb de indruk dat Brian niet ECHT tot Mickey doordringt.
Als jij tot een minderheid wilt behoren, prima. Maar dan moet je wel weten dat iedereen zich eindelijk eerlijk uitspreekt dus dat je met oprechte gevoelens van doen hebt die je maar beter kunt respecteren (verkapt dreigement, kickboksen kan ik ook).quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
LMAO. Wtf is hier loos
Vinden jullie het goed als ik niet mee doe? Dan hou ik toch de balans een beetje
Zijn betrokkenheid komt op mij wel oprecht over, maar iemand met Mikey`s verleden heeft veel meer begeleiding nodig.quote:Op maandag 21 april 2008 21:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij wil hier toch niet de indruk wekken dat Brian, the Mater, the Coach Mikey's probleem niet kan oplossen?
Gelukkig maar, de posten zijn hier in mijn ogen soms toch al zo eentonig. Dus blijf ik er maar tegenin gaan.....quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.
Volgens mij heeft Brian 3 dagen op deze act geoefend!quote:
Waarom die kutkabouter en bolle krijgen altijd alles.Mogen Brian en amanda ook eens wat extra krijgen.quote:Op maandag 21 april 2008 21:16 schreef Anke78 het volgende:
Zo... en nu ook nog een belletje voor Huub en Jaap???
Dat is nou net het verschil... jij gaat er tegenin om het er tegenin gaan....quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de posten zijn hier in mijn ogen soms toch al zo eentonig. Dus blijf ik er maar tegenin gaan.....
quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Kinga het volgende:
LMAO. Wtf is hier loos
Vinden jullie het goed als ik niet mee doe? Dan hou ik toch de balans een beetje
Huub is gewoon een opgewonden pestventje dat wel voor zichzelf kan zorgen. Ik zie niet in waarom ze hem wel hadden moeten voortrekken en Brian niet. Brian is veel gevoeliger. Huub heeft sowieso een groot bord voor zijn kop en een ego van hier tot Tokio.quote:Op maandag 21 april 2008 21:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel jij op hebtmaar ik denk dat die rattenplaag meer leuke dingen heeft gehad als Huub en claire bij elkaar .
kom op amanda denkt maar aan 1 iemand en das alleen dr zelf.quote:Op maandag 21 april 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda uit zich misschien niet zo goed als wij, maar dat wil niet zeggen dat ze geen gevoelens voor mensen kan hebben. Ik geloof er wel in, die vriendschap.
Zal ik doen... en wees niet bevreesd... Brian is altijd erg innemend, heeft voor iedereen een luisterend oor en is altijd erg begripvol. Hij zal je ongetwijfeld deze misstap vergeven.quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de aanstichter, verwijs hem maar naar mij. Aan de andere kant, het was nu of nooit. Ik heb me lang genoeg aangepast aan deze eenzijdige pro Huub sfeer.
Oh geweldigquote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom die kutkabouter en bolle krijgen altijd alles.Mogen Brian en amanda ook eens wat extra krijgen.
Inderdaad ! En zeker met Mannie aan zijn zijde gaat hij Dat Miljoen binnenslepenquote:
Ik zit me al maanden suf te pennen aan fanmail die zogenaamd van verschillende fans (omaatjes, kinderen, dronken en alleenstaande moeders) komt, dus leg mij eens uit waarom ik dat niet zou doen. Of heb je soms ook kritiek op LekkerSimpel die zich toch ook maar mooi opoffert.quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vermoed dat je strax een belletje van Brian gaat krijgen of je z'n site wilt gaan beheren... en uiteraard het voorzitterschap van de officiële Brianfanclub op je wilt nemen
De vraag is: neem je zijn CC aan of weiger je... al dan niet ivm een CP-tekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |