Freek is één met Ajax, zijn hart huilt.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt zo'n zelfingenomen zuurpruim die Freek, hij heeft helemaal NIKS met voetbal te maken, wat doet die man daar in godsnaam.
Het kan bijna niet anders of hij heeft geld betaald aan de NOS om daar te mogen zitten
Helemaal eensch..quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt zo'n zelfingenomen zuurpruim die Freek, hij heeft helemaal NIKS met voetbal te maken, wat doet die man daar in godsnaam.
Het kan bijna niet anders of hij heeft geld betaald aan de NOS om daar te mogen zitten
Hij gaat straks z'n nieuwe programma nog even promoten.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Iek hau niet van roesiequote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
En Petro zit alleen iedereen te verdedigen waar kritiek op is
Met Freek en Petrovic weet je dat vantevoren, ze zijn echt niet goed wijs bij de NOSquote:Op zondag 20 april 2008 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
wordt constant door elkaar gepraat wat een slechte aflevering
Ies allemaal fantasties kloep en mensj!quote:Op zondag 20 april 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
En Petro zit alleen iedereen te verdedigen waar kritiek op is
Die grap maakte ik al 10 minuten na de lotingquote:
Je bent een genie en een standup comedian!quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al 10 minuten na de loting
Vennegoorquote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie moet Marco dan thuis laten?
Ruud of Klaas-Jan?
Maak je toch nog één grap als eerste.quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al 10 minuten na de loting
Nee dat doet hij niet, hij is een gentleman, Foppequote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef Blawh het volgende:
Foppe probeert zijn uilatingen goed te praten.
zonde van de tijdquote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef Houniet het volgende:
Ik ga morgen maar eens kijken.
tegen Kilmarnockquote:Op zondag 20 april 2008 23:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij wel laten zien een wedstrijd die op slot zit te kunnen openbreken.
Ja, maar dan nog...quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef Prosac het volgende:
Freek zou alleen maar komen als Ajax kampioen zou worden
Tegen Oostenrijk en de interland ervoor tegen Kroatië scoorde hij ook. Bovendien heeft hij het ook aardig gedaan als spits bij PSV in de wedstrijden dat hij speelde in de CL.quote:
Het was een absurde aflevering. Daarom zo leukquote:
Oké dan slaap ik lekker uit.quote:
Hij had gedronkenquote:Op maandag 21 april 2008 00:06 schreef maril het volgende:
T was wel leuk om zo,n rustige kerel als Sjef te zien schuimbekken(ik overdrijf wat maar toch)
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met het uitzetten toen Petro in beeld kwam
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist met het uitzetten toen Petro in beeld kwam
quote:
Wie moet ik nou geloven?quote:
Ik geloof Sjimmie, dat is een plolisieman, daar heb ik vertrouwen in.quote:
Ik heb een belofte moeten doen voordat ik beedigd werd.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof Sjimmie, dat is een plolisieman, daar heb ik vertrouwen in.
tegen Rangersquote:
Daarnaast heeft hij nauwelijks gerouleerd terwijl de mogelijkheden daar zeer zeker wel waren, Aissati heeft in totaal zo ongeveer 20 minuten gespeeld na de winterstop.quote:9/4/2008 - Vergoossen: fysieke toestand PSV-selectie heel hoog
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Vergoossen is liet woensdagmiddag weten erg te spreken te zijn over de fitheid van zijn selectie. "De fysieke toestand van mijn ploeg is heel hoog, dat meen ik echt. Ik heb het gevoel dat we elke week sterker worden. En dat terwijl de fysieke belasting op PSV veel groter is dan die op ploegen als Liverpool en Chelsea. Zij hebben namelijk een veel grotere selectie."
Zelfs 3e klasse D Tricht vindt hij denk ik nog een 'fantastiesie kluub'quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Eksielsieoor fantastiesie kluub'
Onderweg naar Valencia.quote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waar was Theo Maasen
Zij waren heus niet de enige die dat hadden....quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:18 schreef WooZ het volgende:
Borst en Mulder hadden AZ op 1 in hun voorspelling
quote:Op zondag 27 april 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
die was vorige week ook al bij holland sport. Het verhaal dat hij weg moet ken ik nu wel
Viel mij ook al op, maar ik denk dat die het gewoon als supporter zei.quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef golfer het volgende:
Hiele: "gaan WE stap voor stap...."
Gaat ie terug naar F'noord?
Heeft ie helemaal gelijk in hoor.quote:
Ook maar enige onderbouwing hiervoor? Omdat die Van Basten roept dat ie hem wil?quote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
En triangeljosti Jack, Sulejmani gaat naar Ajax.
De kans dat je een prijs wint is bij Ajax nog altijd aanzienlijk groter.quote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ook maar enige onderbouwing hiervoor? Omdat die Van Basten roept dat ie hem wil?
Ajax heeft net als Feyenoord de laatste jaren alleen de beker gewonnen, dus dat prijzen-argument geldt helaas voor ons allebei.
Viel me ook al opquote:Op zondag 27 april 2008 23:30 schreef DrDentz het volgende:
goed kleurtje heeft Jack
Die vent zal inderdaad wel denken dat hij langer bij psv "werkzaam" is en daardoor meer macht denkt te hebben.quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat van Raaij en Hiddink Lemic gebruikten en dat het nu andersom is
Je vergeet dat we, met name dankzij de trainer, gewoon ondermaats gepresteerd hebben met dit materiaal dit seizoen. In Verbeek zie ik een veel betere trainer, dus dat is al een punt of 6-9 vooruitgang. Tel daarbij op dat de selectie verbreed zal worden en je kunt wel inzien dat ze beter gaan presteren komend seizoen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat je een prijs wint is bij Ajax nog altijd aanzienlijk groter.
Klopt, maar ik zie Ajax er niet echt op vooruit gaan (tenzij Huntelaar blijft en Van Basten als clubtrainer wél goed functioneert) terwijl ik Feyenoord wel beter zie worden door bovengenoemde zaken. En zo groot is het gat met de punten nou ook weer niet, dus ik denk dat Feyenoord en Ajax elkaar niet veel gaan ontlopen komende seizoen. PSV zal de grootste klap gaan krijgen als Gomes vertrekt.quote:De Feyenoord van de laatste 2 jaar haakte al vroeg af om de titel. Ajax daarentegen is de enige die er nog een strijd van maakt. En San Marco maakt jonge talentvolle spelers beter![]()
Ben het overigens wel deels met je eens maar wat het niveau betreft ligt er nog wel een gat tussen Ajax en Feyenoord.
bovendien zullen Westerhof en Schuitema wel wat ruimte gelaten hebben............... dat maakt het ook zo raar, de positie van Schuitema. Vorig jaar had hij de dagelijkse leiding en heeft hij dus meegewerkt met de constructie Lemic en nu vanuit de RvC moet het andersquote:Op zondag 27 april 2008 23:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die vent zal inderdaad wel denken dat hij langer bij psv "werkzaam" is en daardoor meer macht denkt te hebben.
Talentvolle spelers als Vertonghen, Lindgren en Van der Wiel die ik verder zie uitbloeien.quote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef VC4 het volgende:
[..]
Wat voor verbeteringen zie jij bij Ajax? De trainer noem ik gewoon geen verbetering voorlopig, jullie raken je beste verdediger kwijt en misschien je topspits.
Zal wel meevallen, zolang Uri Coronel er wat te zeggen heeft. Dat is een ras-Ajacied (met ook een lijntje richting JC) die zich niet door Marco omver zal laten blazen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Van basten gaat ajax kapot maken denk ik.
Derksen zei net nog bij voetbal inside dat Feyenoord nog gewoon aardig in de schulden zit en dat het er niet best uit ziet. Landzaat, van Bronkhorst en Makaay worden ook al een jaartje ouder en de Guzman zal waarschijnlijk weg gaan samen met Sahin. Daar en tegen komt El Ahmadi terug, Feyenoord zal denk ik niet al teveel geld uit kunnen geven voor spelers.quote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef VC4 het volgende:
[..]
Je vergeet dat we, met name dankzij de trainer, gewoon ondermaats gepresteerd hebben met dit materiaal dit seizoen. In Verbeek zie ik een veel betere trainer, dus dat is al een punt of 6-9 vooruitgang. Tel daarbij op dat de selectie verbreed zal worden en je kunt wel inzien dat ze beter gaan presteren komend seizoen.
Dat geldt natuurlijk ook voor Bruins, Fer en Wijnaldumquote:Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Talentvolle spelers als Vertonghen, Lindgren en Van der Wiel die ik verder zie uitbloeien.
Als ze de guzman voor veel geld kunnen verkopen . Kunnen ze wel een aantal goede aankopen doen. sahin gaat weer terug naar dortmund.quote:Op zondag 27 april 2008 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Derksen zei net nog bij voetbal inside dat Feyenoord nog gewoon aardig in de schulden zit en dat het er niet best uit ziet. Landzaat, van Bronkhorst en Makaay worden ook al een jaartje ouder en de Guzman zal waarschijnlijk weg gaan samen met Sahin. Daar en tegen komt El Ahmadi terug, Feyenoord zal denk ik niet al teveel geld uit kunnen geven voor spelers.
Derksen liep weer ontzettend dom te stoken. Hij heeft het over leningen, terwijl een groot deel van het geld uit spelersfondsen waar rijkere fans geld ingestoken hebben (zonder veel risico voor Feyenoord) is gehaald, de Guzman verkocht zal worden en ik verwacht dat Feyenoord wel CL speelt binnen nu en 2 seizoenen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Derksen zei net nog bij voetbal inside dat Feyenoord nog gewoon aardig in de schulden zit en dat het er niet best uit ziet. Landzaat, van Bronkhorst en Makaay worden ook al een jaartje ouder en de Guzman zal waarschijnlijk weg gaan samen met Sahin. Daar en tegen komt El Ahmadi terug, Feyenoord zal denk ik niet al teveel geld uit kunnen geven voor spelers.
Bruins oke, maar Fer en Wijnaldum? Die hebben we nog weinig in actie gezien dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef VC4 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor Bruins, Fer en Wijnaldum.
De Guzman was dit seizoen erg wisselvallig dus dat zal niet zo'n hele grote aderlating zijn voor Feyenoord. Zeker niet als ze Bruins volgend seizoen op die positie neer zullen zetten, en Feyenoord heeft 'gewoon' zo'n 20 miljoen te besteden deze transferperiode hoor. (Dankzij de talentpools en al die andere investeringsmodellen).quote:Op zondag 27 april 2008 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zijn ook nog een stuk jonger natuurlijk, en we hadden bovendien een laffe coach die jonge talenten weinig kans heeft gegeven.quote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bruins oke, maar Fer en Wijnaldum? Die hebben we nog weinig in actie gezien dit seizoen.
En genoeg voor de 2e plek, die volgend seizoen goed genoeg is voor de voorronde CLquote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Guzman was dit seizoen erg wisselvallig dus dat zal niet zo'n hele grote aderlating zijn voor Feyenoord. Zeker niet als ze Bruins volgend seizoen op die positie neer zullen zetten, en Feyenoord heeft 'gewoon' zo'n 20 miljoen te besteden deze transferperiode hoor. (Dankzij de talentpools en al die andere investeringsmodellen).
Met wat minder angsthazen voetbal moet er onder Verbeek toch meer uit te halen zijn, zo rond de 70 punten denk ik. Nog niet genoeg voor het kampioenschap maar wel genoeg om een heel seizoen de koploper op de hielen te zitten.
Als ze maar ook ver komen in de Uefa cup zal dat wel mooi zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef VC4 het volgende:
[..]
En genoeg voor de 2e plek, die volgend seizoen goed genoeg is voor de voorronde CL.
Ik vind die 2e plek interessanter. Zo'n 10 miljoen euro interessanter om precies te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als ze maar ook ver komen in de Uefa cup zal dat wel mooi zijn.
Iddquote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Moest dat nou met Vermaelen...
Ik vind het een prima verdediger hoor. Zelfs topverdedigers maken wel eens een blunder, zeker als ze jong zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerlijk om die geweldige goal van topverdedigerVermaelen nog eens terug te zien.
Leermomentje.quote:
Oke uefa cup winnen en minimaal 2e wordenquote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ik vind die 2e plek interessanter. Zo'n 10 miljoen euro interessanter om precies te zijn.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke uefa cup winnen en minimaal 2e worden
Ach volgens mij wordt Jol aan elke club zonder trainer gelinkt.quote:Op maandag 28 april 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Wel raar dat ze bij het onderwerp van de nieuwe trainer van Twente niet het gerucht ui VI melden, dat Jol daarheen zou gaan......
Precies. NOS is ook gewoon een stuk minder professioneel dan RTL en Talpa.quote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Merkie het volgende:
Wat is Studio Voetbal toch bagger vergeleken met Voetbal Insite. Die stomme amateuristische krant dan ook altijd op het eind.
Ja, het is echt veel professioneler om elke aflevering gewoon anderhalf uur met elkaar ruzie te maken, Derksen het programma te laten vullen met reclame voor VI en Van Hanegem een mooi bedrag te betalen om dom uit z'n harsens te kijken, een beetje verongelijkt te doen en makkelijke opmerkingen te laten maken.quote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies. NOS is ook gewoon een stuk minder professioneel dan RTL en Talpa.
Ik was daarom ook geen voorstander van de Eredivisie terug bij de NOS. Ik vond het bij Talpa en RTL veel beter.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja, het is echt veel professioneler om elke aflevering gewoon anderhalf uur met elkaar ruzie te maken, Derksen het programma te laten vullen met reclame voor VI en Van Hanegem een mooi bedrag te betalen om dom uit z'n harsens te kijken, een beetje verongelijkt te doen en makkelijke opmerkingen te laten maken.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja, het is echt veel professioneler om elke aflevering gewoon anderhalf uur met elkaar ruzie te maken, Derksen het programma te laten vullen met reclame voor VI en Van Hanegem een mooi bedrag te betalen om dom uit z'n harsens te kijken, een beetje verongelijkt te doen en makkelijke opmerkingen te laten maken.
Het programma is wel leuker om te kijken. Studio Voetbal zet ik eigenlijk altijd na 5 minuten af, omdat het gewoon mosterd na de maaltijd is.quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
En zelfs dan is het not 10x leuker en professioneler dan Studio Voetbal. Kan je nagaan.quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Het is een buitengewoon ordinair en amateuristisch programma. Dat klapvee erachter, die mailtjes en de manier waarop die vertoond worden, de volkspeilingen, de belangenverstrengeling, twee mensen die er voor zichzelf zitten en alleen hun eigen stem cq mening willen horen, eentje die er niet wil zitten en dat laat merken, et ceteraquote:Op maandag 28 april 2008 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En zelfs dan is het not 10x leuker en professioneler dan Studio Voetbal. Kan je nagaan.
ja want Borst is altijd zo liefquote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja, het is echt veel professioneler om elke aflevering gewoon anderhalf uur met elkaar ruzie te maken,
Zolas Borst altijd het AD promootquote:Derksen het programma te laten vullen met reclame voor VI
de NOS heeft Youriquote:en Van Hanegem een mooi bedrag te betalen om dom uit z'n harsens te kijken, een beetje verongelijkt te doen en makkelijke opmerkingen te laten maken.
Beetje makkelijk, djnospinzone noemt een stuk of drie elementen waarom Voetbal Insite behoorlijk zwak is en dan kom jij met zo'n antwoord zonder argumenten. Dat je VI leuker vindt kan ik me nog wel voorstellen als je houdt van die te droge van Hanegem en die al dan niet gespeelde strijd tussen Genee en Derksen, maar professioneler?? VI is gewoon meer entertainment, SV is wat serieuzer.quote:Op maandag 28 april 2008 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En zelfs dan is het not 10x leuker en professioneler dan Studio Voetbal. Kan je nagaan.
Borst is scherp, maar het zijn meestal geen persoonlijke 'aanvallen' zoals bij VI (al dan niet gespeeld). Youri doet nog z'n best, dat kun je van Willem niet zeggen. En het promoten van het AD vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 28 april 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want Borst is altijd zo lief
[..]
Zolas Borst altijd het AD promoot
[..]
de NOS heeft Youri
Politie is idd lekker betrouwbaarquote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof Sjimmie, dat is een plolisieman, daar heb ik vertrouwen in.
Dat meen je niet toch?quote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Merkie het volgende:
Wat is Studio Voetbal toch bagger vergeleken met Voetbal Insite. Die stomme amateuristische krant dan ook altijd op het eind. Alleen Hugo maakt het programma nog waard om naar te kijken, voor de rest gaat het meestal nergens over.
Inderdaad altijd goed voor een domme qoutequote:
Lompe boer is volgens mij wel een goede omschrijving van Reker. Al begrijp dat de nickname Pinokkio ook een goede is en door meerdere mensen gebruikt wordt.quote:Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
alles is maar onhandig van Rekertis gewoon een onhandige lompe boer
wordt een toptrainer, let maar op. Wereld kampioen met Nederland in 2018 in eigen landquote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad altijd goed voor een domme qoute
Niemand aan tafel die hem serieus neemt voor zover ik het kan beoordelen
quote:Youri Mulder stopt als analist bij Studio Voetbal
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 29-apr-2008 10:08
Youri Mulder (foto) stopt als voetbalanalist bij het NOS-programma Studio Voetbal. Dit zei hij dinsdagochtend in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music. Mulder stopt met Studio Voetbal omdat hij momenteel tijdelijk hoofdtrainer is van de Duitse club Schalke 04. Komend seizoen wordt hij daar assistent-trainer van Fred Rutten.
Mulder zit wekelijks in het programma van Jack van Gelder, samen met Hugo Borst. Die liet in een interview in dagblad Sp!ts dinsdag doorschemeren over twee jaar ook te willen stoppen als voetbalanalist op de buis om zich volledig op het schrijven te richten. Bovendien vindt Borst Studio Voetbal 'in vijf van de tien gevallen slecht', vaak omdat de gasten er niet het achterste van hun tong laten zien. (BR)
Jan van halst ipv mulderquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef tong80 het volgende:
Mulder stopt. Goed nieuws
Zet Gerald Sibon of Watereus er maar voor in de plaats.
Eenschquote:Op zondag 4 mei 2008 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
Youri Mulder missen ze totaal niet. Die vent komt echt áltijd met domme, achterhaalde en/of niet kloppende opmerkingen in het gesprek vallen, en brak vaak de discussie.
Blij dat ie stopt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
toch knap dat jack zn kop nóg bruiner heeft gekregen
Ongelooflijkquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Goede gast normaalgesproken.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:37 schreef maril het volgende:
Vanavomd Mario Been.
*Contrast TV omlaag zet*quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
iddquote:Op zondag 4 mei 2008 23:09 schreef maril het volgende:
Trouwens ik vind het saai, maar dat kan ook niet anders VI was erg gaaf.
dat dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu je het zegt valt het me pas op.
Dat idee had ik welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?
Haha dat dacht ik serieus evenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef VoreG het volgende:
van een kale bondscoach naar een omgekeerde michael jackson
quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Fatoenlijke lay-out nemen, daar is het gewoon correctquote:Op zondag 4 mei 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet het even kwijt aangezien het me iedere keer opvalt:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:21 schreef Palmboom313 het volgende:
beelden VI let op ze gaan het ook over het kapsel van Van Basten hebben.
Nederland was/is niet klaar voor Advocaat. Met zijn countervoetbal van bij Zenit zou hij door de Hollandse pers keihard afgemaakt worden ...quote:
Ja, want SMS-en is voor 12-jarigen?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik krijg de kriebels van van Gelder als een 12-jarig meisje met zn sms-jes..
Wel als je giebelend als een klein kind in een uitzending met je telefoon gaat zitten friebelen ja..quote:
Ik ook. Hij doet mij aan een mix tussen Lobanovski en Happel denken.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:39 schreef DrDentz het volgende:
toch ben ik een beetje fan van Grant geworden..
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had ook niks met Grant, maar krijg zo langzamerhand wel respect voor wat hij en Ten Cate bereiken.
Ik had vooraf ook mijn twijfels over Grant maar hij heeft toch wel erg veel bereikt met Chelsea. Veel wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Edit: Ik ga hier niet eens op inquote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.
Hij heeft een paar maanden geleden een 4-jarig contract getekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Hij is volgens mij ook td ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Kan zomaar gebeuren gezien de finaleplaats CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Van Beveren Juist Borst. Dat blijft de beste.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:25 schreef tong80 het volgende:
Been :
'Bij de toss gooide ie een briefje van 5 omhoog.'
quote:
quote:
Tikje gister tegen Twente dus.quote:
Potje voetballen in de zon is geheid bruine kopquote:Op zondag 11 mei 2008 23:02 schreef TornadoDK het volgende:
Heitinga heeft een nog bruiner kop als Jack
Dagelijks trainen in de zon werkt ook wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Wooldoor het volgende:
Potje voetballen in de zon is geheid bruine kop
Vervelend werk dat profvoetballer zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dagelijks trainen in de zon werkt ook wel mee.
Hoiquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Gatsie het is weer begonnen er zijn users die oranje gekleurd zijn
Halloquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Gatsie het is weer begonnen er zijn users die oranje gekleurd zijn
Euuuuuuuuhhhhuuhhhhh Youriquote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha Hugo heeft het echt niet op Youri zo af en toe
Er zijn echt momenten dat ik Hugo wel eens een optatter wil verkopen,quote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha Hugo heeft het echt niet op Youri zo af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |