tegen Rangersquote:
Daarnaast heeft hij nauwelijks gerouleerd terwijl de mogelijkheden daar zeer zeker wel waren, Aissati heeft in totaal zo ongeveer 20 minuten gespeeld na de winterstop.quote:9/4/2008 - Vergoossen: fysieke toestand PSV-selectie heel hoog
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Vergoossen is liet woensdagmiddag weten erg te spreken te zijn over de fitheid van zijn selectie. "De fysieke toestand van mijn ploeg is heel hoog, dat meen ik echt. Ik heb het gevoel dat we elke week sterker worden. En dat terwijl de fysieke belasting op PSV veel groter is dan die op ploegen als Liverpool en Chelsea. Zij hebben namelijk een veel grotere selectie."
Zelfs 3e klasse D Tricht vindt hij denk ik nog een 'fantastiesie kluub'quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Eksielsieoor fantastiesie kluub'
Onderweg naar Valencia.quote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waar was Theo Maasen
Zij waren heus niet de enige die dat hadden....quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:18 schreef WooZ het volgende:
Borst en Mulder hadden AZ op 1 in hun voorspelling
quote:Op zondag 27 april 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
die was vorige week ook al bij holland sport. Het verhaal dat hij weg moet ken ik nu wel
Viel mij ook al op, maar ik denk dat die het gewoon als supporter zei.quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef golfer het volgende:
Hiele: "gaan WE stap voor stap...."
Gaat ie terug naar F'noord?
Heeft ie helemaal gelijk in hoor.quote:
Ook maar enige onderbouwing hiervoor? Omdat die Van Basten roept dat ie hem wil?quote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
En triangeljosti Jack, Sulejmani gaat naar Ajax.
De kans dat je een prijs wint is bij Ajax nog altijd aanzienlijk groter.quote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ook maar enige onderbouwing hiervoor? Omdat die Van Basten roept dat ie hem wil?
Ajax heeft net als Feyenoord de laatste jaren alleen de beker gewonnen, dus dat prijzen-argument geldt helaas voor ons allebei.
Viel me ook al opquote:Op zondag 27 april 2008 23:30 schreef DrDentz het volgende:
goed kleurtje heeft Jack
Die vent zal inderdaad wel denken dat hij langer bij psv "werkzaam" is en daardoor meer macht denkt te hebben.quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat van Raaij en Hiddink Lemic gebruikten en dat het nu andersom is
Je vergeet dat we, met name dankzij de trainer, gewoon ondermaats gepresteerd hebben met dit materiaal dit seizoen. In Verbeek zie ik een veel betere trainer, dus dat is al een punt of 6-9 vooruitgang. Tel daarbij op dat de selectie verbreed zal worden en je kunt wel inzien dat ze beter gaan presteren komend seizoen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat je een prijs wint is bij Ajax nog altijd aanzienlijk groter.
Klopt, maar ik zie Ajax er niet echt op vooruit gaan (tenzij Huntelaar blijft en Van Basten als clubtrainer wél goed functioneert) terwijl ik Feyenoord wel beter zie worden door bovengenoemde zaken. En zo groot is het gat met de punten nou ook weer niet, dus ik denk dat Feyenoord en Ajax elkaar niet veel gaan ontlopen komende seizoen. PSV zal de grootste klap gaan krijgen als Gomes vertrekt.quote:De Feyenoord van de laatste 2 jaar haakte al vroeg af om de titel. Ajax daarentegen is de enige die er nog een strijd van maakt. En San Marco maakt jonge talentvolle spelers beter![]()
Ben het overigens wel deels met je eens maar wat het niveau betreft ligt er nog wel een gat tussen Ajax en Feyenoord.
bovendien zullen Westerhof en Schuitema wel wat ruimte gelaten hebben............... dat maakt het ook zo raar, de positie van Schuitema. Vorig jaar had hij de dagelijkse leiding en heeft hij dus meegewerkt met de constructie Lemic en nu vanuit de RvC moet het andersquote:Op zondag 27 april 2008 23:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die vent zal inderdaad wel denken dat hij langer bij psv "werkzaam" is en daardoor meer macht denkt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |