quote:
Op zondag 27 april 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:[..]
De kans dat je een prijs wint is bij Ajax nog altijd aanzienlijk groter.
Je vergeet dat we, met name dankzij de trainer, gewoon ondermaats gepresteerd hebben met dit materiaal dit seizoen. In Verbeek zie ik een veel betere trainer, dus dat is al een punt of 6-9 vooruitgang. Tel daarbij op dat de selectie verbreed zal worden en je kunt wel inzien dat ze beter gaan presteren komend seizoen.
Wat voor verbeteringen zie jij bij Ajax? De trainer noem ik gewoon geen verbetering voorlopig, jullie raken je beste verdediger kwijt en misschien je topspits.
quote:
De Feyenoord van de laatste 2 jaar haakte al vroeg af om de titel. Ajax daarentegen is de enige die er nog een strijd van maakt. En San Marco maakt jonge talentvolle spelers beter
Ben het overigens wel deels met je eens maar wat het niveau betreft ligt er nog wel een gat tussen Ajax en Feyenoord.
Klopt, maar ik zie Ajax er niet echt op vooruit gaan (tenzij Huntelaar blijft en Van Basten als clubtrainer wél goed functioneert) terwijl ik Feyenoord wel beter zie worden door bovengenoemde zaken. En zo groot is het gat met de punten nou ook weer niet, dus ik denk dat Feyenoord en Ajax elkaar niet veel gaan ontlopen komende seizoen. PSV zal de grootste klap gaan krijgen als Gomes vertrekt.
Overigens, waarom wordt Hiddink vergeleken met Reker? Totaal andere functies.
Je kijkt o zo zuur naar m'n haute couture, want m'n haute couture is o zo duur!