Omdat ie bij een holocaust herdenking was?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had ook niks met Grant, maar krijg zo langzamerhand wel respect voor wat hij en Ten Cate bereiken.
Ik had vooraf ook mijn twijfels over Grant maar hij heeft toch wel erg veel bereikt met Chelsea. Veel wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Edit: Ik ga hier niet eens op inquote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.
Hij heeft een paar maanden geleden een 4-jarig contract getekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Hij is volgens mij ook td ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Kan zomaar gebeuren gezien de finaleplaats CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Van Beveren Juist Borst. Dat blijft de beste.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:25 schreef tong80 het volgende:
Been :
'Bij de toss gooide ie een briefje van 5 omhoog.'
quote:
quote:
Tikje gister tegen Twente dus.quote:
Potje voetballen in de zon is geheid bruine kopquote:Op zondag 11 mei 2008 23:02 schreef TornadoDK het volgende:
Heitinga heeft een nog bruiner kop als Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |