Eenschquote:Op zondag 4 mei 2008 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
Youri Mulder missen ze totaal niet. Die vent komt echt áltijd met domme, achterhaalde en/of niet kloppende opmerkingen in het gesprek vallen, en brak vaak de discussie.
Blij dat ie stopt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
toch knap dat jack zn kop nóg bruiner heeft gekregen
Ongelooflijkquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Goede gast normaalgesproken.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:37 schreef maril het volgende:
Vanavomd Mario Been.
*Contrast TV omlaag zet*quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
iddquote:Op zondag 4 mei 2008 23:09 schreef maril het volgende:
Trouwens ik vind het saai, maar dat kan ook niet anders VI was erg gaaf.
dat dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nu je het zegt valt het me pas op.
Dat idee had ik welquote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?
Haha dat dacht ik serieus evenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had niet het idee dat het contrast op je tv opeens verkeerd stond ingesteld?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef VoreG het volgende:
van een kale bondscoach naar een omgekeerde michael jackson
quote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Fatoenlijke lay-out nemen, daar is het gewoon correctquote:Op zondag 4 mei 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet het even kwijt aangezien het me iedere keer opvalt:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:21 schreef Palmboom313 het volgende:
beelden VI let op ze gaan het ook over het kapsel van Van Basten hebben.
Nederland was/is niet klaar voor Advocaat. Met zijn countervoetbal van bij Zenit zou hij door de Hollandse pers keihard afgemaakt worden ...quote:
Ja, want SMS-en is voor 12-jarigen?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik krijg de kriebels van van Gelder als een 12-jarig meisje met zn sms-jes..
Wel als je giebelend als een klein kind in een uitzending met je telefoon gaat zitten friebelen ja..quote:
Ik ook. Hij doet mij aan een mix tussen Lobanovski en Happel denken.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:39 schreef DrDentz het volgende:
toch ben ik een beetje fan van Grant geworden..
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had ook niks met Grant, maar krijg zo langzamerhand wel respect voor wat hij en Ten Cate bereiken.
Ik had vooraf ook mijn twijfels over Grant maar hij heeft toch wel erg veel bereikt met Chelsea. Veel wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat ie bij een holocaust herdenking was?
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben je echt zo dom als je doet? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Edit: Ik ga hier niet eens op inquote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat hebben hij en ten cate zoal bereikt dan?
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Betere resultaten dan Mourinho. Een enorm percentage overwinningen, finale CL.
Hij heeft een paar maanden geleden een 4-jarig contract getekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Hij is volgens mij ook td ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
is hij niet alleen interim, zoals Vergoosen bij PSV?
Kan zomaar gebeuren gezien de finaleplaats CL.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou bij Abramovich hangt de vlag uit denk ik.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:19 schreef tong80 het volgende:
Van Beveren Juist Borst. Dat blijft de beste.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:25 schreef tong80 het volgende:
Been :
'Bij de toss gooide ie een briefje van 5 omhoog.'
quote:
quote:
Tikje gister tegen Twente dus.quote:
Potje voetballen in de zon is geheid bruine kopquote:Op zondag 11 mei 2008 23:02 schreef TornadoDK het volgende:
Heitinga heeft een nog bruiner kop als Jack
Dagelijks trainen in de zon werkt ook wel mee.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Wooldoor het volgende:
Potje voetballen in de zon is geheid bruine kop
Vervelend werk dat profvoetballer zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dagelijks trainen in de zon werkt ook wel mee.
Hoiquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Gatsie het is weer begonnen er zijn users die oranje gekleurd zijn
Halloquote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef maril het volgende:
Gatsie het is weer begonnen er zijn users die oranje gekleurd zijn
Euuuuuuuuhhhhuuhhhhh Youriquote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha Hugo heeft het echt niet op Youri zo af en toe
Er zijn echt momenten dat ik Hugo wel eens een optatter wil verkopen,quote:Op zondag 11 mei 2008 23:22 schreef Wooldoor het volgende:
haha Hugo heeft het echt niet op Youri zo af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |