quote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Zuiverloon (jong, Nederlands talent die een sterk seizoen draait) toch maar voor die laatste gekozen.
Ik kijk nooit Heerenveen nee, waarom zou ik?quote:Op zondag 20 april 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen verreweg de slechste speler van Heerenveen hoor. Laat vaak van zich gelden in negatieve zin (heel veel knullige acties waaruit pingels zijn ontstaan) en ook nog eens op cruciale momenten.
Maar goed het blijft tenslotte jouw mening.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sulejmani was inderdaad niet beslissend voor Ajax
Als je Zuiverloon erin hebt staan heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt mequote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna iedereen heeft gezond verstand zo te zien (slechts eentje die Gomes niet in de goal heeft staan)
Whehehe, zal best, ik kon op rechtsback en linker centrumverdediger niet zo gauw iemand bedenken, dus gewoon iets ingevuld. Zuiverloon maar 1 keer gezien, vorige week tegen Sparta, en toen was hij niet bepaald goed nee.quote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als je Zuiverloon erin hebt staan heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt me
quote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als je Sulejmani verkiest boven Suarez heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt me
Want?quote:
En ook minder hysterisch over de grond gerold. Heeft misschien niet met pure voetbalkwaliteiten te maken, maar als liefhebber mag je dat best meetellen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Want?
Sulejmani vind ik overall sterker gepresteerd hebben dan Suarez.
Al deed Suarez dat de laatste tijd (gelukkig) ook niet meer.quote:Op zondag 20 april 2008 20:11 schreef knnth het volgende:
[..]
En ook minder hysterisch over de grond gerold. Heeft misschien niet met pure voetbalkwaliteiten te maken, maar als liefhebber mag je dat best meetellen.
Vandaag nog.quote:Op zondag 20 april 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Al deed Suarez dat de laatste tijd (gelukkig) ook niet meer.
Van Sulejmani vind ik dat hij zijn ware kwaliteiten pas in de 2e seizoenshelft echt heeft laten zien. Suarez daarentegen heeft toch op een constantere niveau gespeeld. Bovendien is hij dit seizoen goed voor 17 doelpunten en 13 assists en daarmee met Huntelaar het beste spitsenduo van de eredivisie. Voor mij niets meer dan logisch dat hij in het elftal staat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Want?
Sulejmani vind ik overall sterker gepresteerd hebben dan Suarez.
Ja, die complete verdediging van Ajax was dit jaar dodelijk effectief. Terecht hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, Gomes en Afellay zijn inderdaad ook goed genoeg voor een plaats in de basis maar ik heb een schijthekel aan ze en dus komen ze niet in mijn teamDit vinden ze zo vervelend dat ze zich voortaan gedragen.
Vermaelen speelde echt niet slecht hoor. Jammer dat hij niet echt zijn stempel op het seizoen kon drukken door een aantal blessures.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het kan niet anders of er zijn erg veel mensen die hun club-voorkeur laten doorschemeren in de samenstelling van het elftal.
Wat doen anders al die Ajax verdedigers in de elftallen van het seizoen, alleen Heitinga zou er eventueel voor in aanmerking mogen komen. Maar mensen die Thomas Vermaelen en/of Jan Vertonghen selecteren, kom op zeg.
apart, want Tim de Cler is de enige Feyenoorder die een heel constant seizoen heeft gespeeld en vrijwel elke wedstrijd wel minimaal een 7 haalde, op een enkele wedstrijd na maar dat kwam doordat hij is blijven doorspelen met lichte of half herstelde blessures.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
Linksback Vertonghen komt bij mij ook meer als noodkeuze, Tim De Cler vond ik dit seizoen erg slecht en El Akchaoui vond ik nou ook niet echt uitblinken.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
wat?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Kriegel het volgende:
Ja, die complete verdediging van Ajax was dit jaar dodelijk effectief. Terecht hoor.
Vond ik ook al zo opvallend na een seizoen waarin ze de meeste tegengoals hebben sinds mensenheugenis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Als ik die defensies zo zie dan moet Ajax wel de minste tegendoelpunten van de competitie hebben.
Zoals ik al zei onder mijn opstelling, ajax heeft inderdaad veel tegendoelpunten voor een nummer 2.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vond ik ook al zo opvallend na een seizoen waarin ze de meeste tegengoals hebben sinds mensenheugenis.
Maar ja, de bekende clubkleurenbril...
Zeg dan dat je hem niet gevolgd hebt. Hij was Man of the Season bij NEC en heeft meerdere keren gescoord, waaronder een paar beslissende in blessuretijd. Daarnaast heeft hij alle 34 wedstrijden volledig meegespeeld, dus zonder blessures of schorsingen, dat doen ook niet veel veldspelers (en zeker verdedigers) hem na.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
El Akchaoui vond ik nou ook niet echt uitblinken.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
Tim De Cler vond ik dit seizoen erg slecht
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Zeg dan dat je hem niet gevolgd hebt. Hij was Man of the Season bij NEC en heeft meerdere keren gescoord, waaronder een paar beslissende in blessuretijd. Daarnaast heeft hij alle 34 wedstrijden volledig meegespeeld, dus zonder blessures of schorsingen, dat doen ook niet veel veldspelers (en zeker verdedigers) hem na.
Amrabat is een speler met veel risico in zijn spel.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.
Het enige wat me opvalt is dat Amrabat zo vaak gekozen wordt, ik ben er zo goed als zeker van overtuigd dat die jongen volgend seizoen amper speelminuten krijgt bij PSV. Dit seizoen was hij een aantal wedstrijden erg goed, maar een wedstrijd of 20-25 was hij een blok aan het been voor een team in degradatienood en speelde hij slecht.
Ik weet het, ik heb de hoop op een objectieve stemming al opgegevenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.
Met de voordrachtsronde wel een beetje, maar tijdens het stemmen heb ik alle kandidaten tegen elkaar vergelekenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb iig m'n clubvoorkeur niet mee laten wegen
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:18 schreef ngluxemb het volgende:
Wat ik nog vreemder vindt is dat ik nu opeens niet meer voor Heitinga EN Marcellis kan kiezen...het zou echt 10x logischer zijn geweest om bj de centrale verdedigers en bij de spitsen voor beide posities uit alle 6 spelers te kunnen kiezen. Heel erg vreemde designbeslissing als je het mij vraagt en ik vind het ook raar dat niemand hier eerder iets over heeft gezegd.
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik dus, perfecte onderbouwing voor mijn eerdere post.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie 5 jaar geleden bij ajax niet presteerde, is ie nu niet goed genoeg voor het elftal van het seizoen?
nee, dat het niveau in de competitie minder is geworden is voor mij ook geen reden om De Cler te kiezenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.
De Cler is momenteel een van de beste Nederlandse linksbacks als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat het niveau in de competitie minder is geworden is voor mij ook geen reden om De Cler te kiezen
prima amsterdamse tegenhanger voor jorien ben je
nee niet die, dezequote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef LoeiSoeares het volgende:
Huh, leg uit. Wat heeft de GKL dan gezegd dat hij met mij vergeleken mag worden?
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Vermaelen, Salcido en Penders dan kies ik Vermaelen. Had liever Heitinga - Marcellis gekozen, maar dat kan dus niet.
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.quote:quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Kriegel het volgende:
Ja, die complete verdediging van Ajax was dit jaar dodelijk effectief. Terecht hoor.
Je meet soieso met 2 maten in je opstelling.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.
Helemaal niks. Maar dat je naast de plekken van die twee spelers ook nog de complete achterste linie uit Ajacieden laat bestaan zegt genoeg over je clubbril. Grotendeels door die gasten is Ajax geen kampioen geworden, en dat moet dan met z'n allen in het elftal van het seizoen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.
Spelers worden beter met de jaren, mafbal. :/quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.
Was te zien aan Kluivertquote:Op woensdag 23 april 2008 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Spelers worden beter met de jaren, mafbal. :/
Maar wat kan Penders nog meer presteren? Tuurlijk, vergelijk je de spelers dan is Vermaelen talentvoller. Maar in een elftal van het seizoen hoort hij niet thuis.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Vermaelen, Salcido en Penders dan kies ik Vermaelen. Had liever Heitinga - Marcellis gekozen, maar dat kan dus niet.
1e seizoenshelft zeker maar daarna heeft Vertonghen een flinke inhaalslag gemaakt. Vond hem daarna veel constanter spelen dan De Cler. Maar de reden waarom Tim naar mijn mening rond deze periode wat is weggezakt heeft denk ik meer te maken met de bedroevende resultaten van Feyenoord de laatste maanden. Dan heb je vaker de neiging om één van de betere spelers aan het begin van het seizoen nu minder de aandacht te geven.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat de Cler overduidelijk een beter seizoen heeft gedraaid dan Vertonghen, maargoed.
Dat beeld is inmiddels al overtrokken, waardoor LS nu op cruciale momenten niks kreeg terwijl hij toch duidelijk onderuit werd gehaald. Twente uit natuurlijk het meest schrijnende geval. Gomes misbruikte zijn heilige status dit seizoen voor Dida/Rivaldo achtige praktijken, maar ja het is Gomes, die mag alles.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:11 schreef Juk het volgende:
[..]
Je meet soieso met 2 maten in je opstelling.
Je hebt een hekel aan Gomes vanwege zijn onsportieve instelling maar ondertussen zet je wel Suarez in de spits. Als er 1 speler is die mensen gele kaarten aan probeert te naaien en met swalbes penalties wil versieren is het Suarez wel.
Dit dus. ik wilde eigenlijk een duo van Sjonnie-Marcellis maken. Dit is geen klacht naar de organisatie ofzo(integendeelquote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Je doet net of Tim de Cler een gigantische vormcrisis doormaakt na de winterstop maar dat is helemaal niet het geval.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1e seizoenshelft zeker maar daarna heeft Vertonghen een flinke inhaalslag gemaakt. Vond hem daarna veel constanter spelen dan De Cler. Maar de reden waarom Tim naar mijn mening rond deze periode wat is weggezakt heeft denk ik meer te maken met de bedroevende resultaten van Feyenoord de laatste maanden. Dan heb je vaker de neiging om één van de betere spelers aan het begin van het seizoen nu minder de aandacht te geven.
Het is dus niet begrijpelijk dat mensen Tim de Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal zoals jij zegt, want zijn vorm en kwaliteit staan het hele seizoen al niet ter discussie, niet voor de winterstop en niet na de winterstop.quote:Maar ik kan in ieder geval volkomen begrijpen dat er mensen zijn die De Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal van het seizoen
Jammer, want het is een 'beste speler / beste elftal' verkiezing, geen 'jouw favoriete speler' of 'welke spelers mag jij wel of niet' verkiezing.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het klopt dat ik voor Ajax ben en daarom geef ik ook aan dat Gomes en Afellay in principe wel erin horen maar dat ik dit expres niet doe omdat ik ze niet mag.
Trainers zijn moeilijker te beoordelen dan voetballers, voetballers zie je namelijk iedere week op het veld terwijl de trainers hun accenten leggen tussen de wedstrijden. Weinig mensen zullen de trainingen van alle 18 clubs bezoeken. Aangezien ik dit seizoen alleen trainingen heb gezien van Heracles moest ik wel kiezen voor Brood of Heerkes. De keuze is dan wel erg makkelijk voor mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)
NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Het staat buiten kijf dat Ernie Brandts natuurlijk een buitengewoon spectaculaire prestatie heeft geleverd met NAC. De beste klassering van NAC in de hele historie van de Bredase club.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)
NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Hoe verklaar je dan dat Ajax vier tegendoelpunten meer heeft gekregen dan Feyenoord?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Gast dit is al de derde keer dat je met eenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:34 schreef Solstice het volgende:
[ afbeelding ]
Zuiverloon rechtsback al had ik daar liever Wilkshire gekozen. Marcellis had samen met Braafheid centraal gemoeten, die eigenlijk linker centrale verdediger is. Twente en PSV hadden geloof ik de beste verdedigingen dit seizoen. De Cler was een makkelijke keus. Op rechts de Guzman, vind hem technisch iets beter dan Amrabat. Op links stak Pranjic d'r voor mij bovenuit. De keuze voor Huntelaar was simpel, maar Suarez of Sulejmani was wat moeilijker. Toch Sulejmani gekozen omdat wat hij deed misschien net iets minder rendement heeft opgeleverd als de acties van Suarez, maar d'r stond ook minder materiaal om hem heen(Huntelaar i.p.v. Sibon scheelt nog wel wat qua assists).
Hij bedoelt volgens mij dat het op Huntelaar makkelijker assists geven is dan op Sibonquote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sibon heeft meer assists dan Huntelaar!
Wat jou betreft, ja. Been is naast Brandts de meest voor de hand liggende keuze. 17de of 18de staan in de winterstop en uiteindelijk op een plek eindigen die recht geeft op deelname aan de play-offs voor een UEFA-cup plek.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
Dan is het extra raar om een speler te nemen die "minder rendement" heeft, er van uitgaande dat Sulejmani dus minder aangespeeld gaat worden/minder kansen krijgt/minder gaat scoren door zijn lagere rendement.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat het op Huntelaar makkelijker assists geven is dan op Sibon
Precies. Over dat Brandts als trainer gekozen zou moeten worden boven Verbeek en Rutten nog dit trouwens. Bij NAC lijkt iedereen er van overtuigd dat Vlemmings min of meer de selectie runt, een selectie die grotendeels bestaat uit spelers die het bij de toppers net niet konden maken. Nou is het wel erg knap wat er bij NAC gebeurd, maar helemaal onlogisch ook weer niet. Als je het verleden van de spelers eens bekijkt gaat het bijna bij allemaal om spelers die ooit erg veel potentie bezaten, en ook vrijwel allemaal een enorme hoop ervaring hebben. Om eens achterin te beginnen, ten Rouwelaar was ooit HET aanstormende keeperstalent van Nederland, rechtsback Elshot viel bij Groningen al op(mij in ieder geval), Penders is al tijden een stabiele verdediger, Zwaanswijk was regelmatig uitblinker bij Utrecht in een voor hun goede periode. Mtiliga kon het net niet maken bij Feyenoord, ook geen schande, zelfde verhaal voor de Graaf, die wel een aantal jaar heel goed speelde voor RBC(stond zelfs even vierde met RBC). Molhoek speelde regelmatig bij AZ, pastte alleen niet in het spel, maar was wel een uitblinker bij RKC, en een speler waar op dat moment veel clubs achteraan zaten. Lurling blonk uit bij het ook niet verkeerde Heerenveen in vroegere tijden, Kolkka heeft zelfs een hele poos heel aardig gevoetbald bij PSV, en Amoah heeft na goede jaren bij Vitesse het geschopt tot Borussia Dortmund. Vergeet ik nog Feher die uitblinker was bij NAC, en het ook niet redde bij PSV. Allemaal spelers die eigenlijk net tussen de top en de subtop invallen(waar NAC dus nu staat), het enige wat je d'r mee hoeft te doen, mede dankzij de ervaring van die spelers is de pionnen op de goede plek zetten, naar mijn mening. Zet je dat af tegen Verbeek, die met een hele jonge ploeg toch erg goed voetbalt, en een aantal talenten heeft doen doorbreken(Bradley, Beerens, Sulejmani, Roorda). En tegen Rutten, die modale spelers als Heubach, Wielaert, Braafheid, Wellenberg etc. boven zichzelf uit laat stijgen, en talenten als Elia en El Ahmadi beduidend beter heeft gemaakt, net zoals N'kufo beter en belangrijker is dan ooit tevoren. Dan weet ik nog niet of Brandts het wel zoveel beter doet. Ook al omdat Vlemmings het meeste werk schijnt op te knappen. Wordt een krappe race naar mijn mening.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat het op Huntelaar makkelijker assists geven is dan op Sibon
Jup, je begrijpt het verkeerd. Het is makkelijker om veel assists te halen op Huntelaar dan op Sibon bedoel ik. Gewoon omdat Huntelaar een klasse beter is als afmaker, en het met zijn vooracties al een stuk makkelijker is hem de bal aan te spelen. Al heb je wel een goed punt dat Sibon zelf veel assists geeft, waardoor het scoren weer makkelijker zou moeten worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan is het extra raar om een speler te nemen die "minder rendement" heeft, er van uitgaande dat Sulejmani dus minder aangespeeld gaat worden/minder kansen krijgt/minder gaat scoren door zijn lagere rendement.
Of ik begrijp het verkeerd, kan ook natuurlijk...
Ah, dan lees ik het verkeerd, zal de hitte zijn denk ik.quote:
Nou het maken van een team op basis van wie je mag en niet op hoe goed ze zijn..quote:Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gast dit is al de derde keer dat je met eenreageert op een post van mij. what's up?
Als ik trouwens nog ff wat mag zeggen over dit elftal: ik had het lieft een combi Heitinga - Marcellis gehad achterin. De Guzman had ik liever niet in de basis gezet, maar de concurrentie vond ik nog minder. Spitsenduo had ik het lieft Huntelaar - Berg gehad. Rest niet echt over hoeven twijfelen.quote:
Waarom De Cler? Zo heel bijzonder heeft die niet gespeeld bij Feyenoord. Precies naar zijn vermogen, redelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed om veel De Cler's en Sulejmani's te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |