quote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Zuiverloon (jong, Nederlands talent die een sterk seizoen draait) toch maar voor die laatste gekozen.
Ik kijk nooit Heerenveen nee, waarom zou ik?quote:Op zondag 20 april 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen verreweg de slechste speler van Heerenveen hoor. Laat vaak van zich gelden in negatieve zin (heel veel knullige acties waaruit pingels zijn ontstaan) en ook nog eens op cruciale momenten.
Maar goed het blijft tenslotte jouw mening.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sulejmani was inderdaad niet beslissend voor Ajax
Als je Zuiverloon erin hebt staan heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt mequote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna iedereen heeft gezond verstand zo te zien (slechts eentje die Gomes niet in de goal heeft staan)
Whehehe, zal best, ik kon op rechtsback en linker centrumverdediger niet zo gauw iemand bedenken, dus gewoon iets ingevuld. Zuiverloon maar 1 keer gezien, vorige week tegen Sparta, en toen was hij niet bepaald goed nee.quote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als je Zuiverloon erin hebt staan heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt me
quote:Op zondag 20 april 2008 19:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als je Sulejmani verkiest boven Suarez heb je zelf niet echt gezond verstand lijkt me
Want?quote:
En ook minder hysterisch over de grond gerold. Heeft misschien niet met pure voetbalkwaliteiten te maken, maar als liefhebber mag je dat best meetellen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Want?
Sulejmani vind ik overall sterker gepresteerd hebben dan Suarez.
Al deed Suarez dat de laatste tijd (gelukkig) ook niet meer.quote:Op zondag 20 april 2008 20:11 schreef knnth het volgende:
[..]
En ook minder hysterisch over de grond gerold. Heeft misschien niet met pure voetbalkwaliteiten te maken, maar als liefhebber mag je dat best meetellen.
Vandaag nog.quote:Op zondag 20 april 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Al deed Suarez dat de laatste tijd (gelukkig) ook niet meer.
Van Sulejmani vind ik dat hij zijn ware kwaliteiten pas in de 2e seizoenshelft echt heeft laten zien. Suarez daarentegen heeft toch op een constantere niveau gespeeld. Bovendien is hij dit seizoen goed voor 17 doelpunten en 13 assists en daarmee met Huntelaar het beste spitsenduo van de eredivisie. Voor mij niets meer dan logisch dat hij in het elftal staat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Want?
Sulejmani vind ik overall sterker gepresteerd hebben dan Suarez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |