abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58285275

Zuiverloon rechtsback al had ik daar liever Wilkshire gekozen. Marcellis had samen met Braafheid centraal gemoeten, die eigenlijk linker centrale verdediger is. Twente en PSV hadden geloof ik de beste verdedigingen dit seizoen. De Cler was een makkelijke keus. Op rechts de Guzman, vind hem technisch iets beter dan Amrabat. Op links stak Pranjic d'r voor mij bovenuit. De keuze voor Huntelaar was simpel, maar Suarez of Sulejmani was wat moeilijker. Toch Sulejmani gekozen omdat wat hij deed misschien net iets minder rendement heeft opgeleverd als de acties van Suarez, maar d'r stond ook minder materiaal om hem heen(Huntelaar i.p.v. Sibon scheelt nog wel wat qua assists).
  donderdag 24 april 2008 @ 20:35:05 #152
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58286573
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja DuvelDuvel _!
Gast dit is al de derde keer dat je met een reageert op een post van mij. what's up?

Ontopic:
Ray je hebt wel gelijk.Vooruit Gomes mag in de basis. Afellay heeft nog veel concurrentie. Ik moet er nog even over nadenken. Verdediging vind ik nog steeds goed. Alleen Vermaelen Salcido is beetje 50/50
#FreeHat
pi_58287047
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:34 schreef Solstice het volgende:
[ afbeelding ]

Zuiverloon rechtsback al had ik daar liever Wilkshire gekozen. Marcellis had samen met Braafheid centraal gemoeten, die eigenlijk linker centrale verdediger is. Twente en PSV hadden geloof ik de beste verdedigingen dit seizoen. De Cler was een makkelijke keus. Op rechts de Guzman, vind hem technisch iets beter dan Amrabat. Op links stak Pranjic d'r voor mij bovenuit. De keuze voor Huntelaar was simpel, maar Suarez of Sulejmani was wat moeilijker. Toch Sulejmani gekozen omdat wat hij deed misschien net iets minder rendement heeft opgeleverd als de acties van Suarez, maar d'r stond ook minder materiaal om hem heen(Huntelaar i.p.v. Sibon scheelt nog wel wat qua assists).
Sibon heeft meer assists dan Huntelaar!
  donderdag 24 april 2008 @ 21:02:48 #154
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58287261
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58287275
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Sibon heeft meer assists dan Huntelaar!
Hij bedoelt volgens mij dat het op Huntelaar makkelijker assists geven is dan op Sibon
Koning.
  donderdag 24 april 2008 @ 21:05:26 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58287314
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)
Wat jou betreft, ja. Been is naast Brandts de meest voor de hand liggende keuze. 17de of 18de staan in de winterstop en uiteindelijk op een plek eindigen die recht geeft op deelname aan de play-offs voor een UEFA-cup plek.

De juiste spelers zijn in de winterstop gehaald en het team is gaan draaien met als resultaat een 8ste plek. En dat is allemaal de verdienste van Been. Die weet de juiste snaar te raken bij spelers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58287618
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Hij bedoelt volgens mij dat het op Huntelaar makkelijker assists geven is dan op Sibon
Dan is het extra raar om een speler te nemen die "minder rendement" heeft, er van uitgaande dat Sulejmani dus minder aangespeeld gaat worden/minder kansen krijgt/minder gaat scoren door zijn lagere rendement.

Of ik begrijp het verkeerd, kan ook natuurlijk...
pi_58287888
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:03 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Precies. Over dat Brandts als trainer gekozen zou moeten worden boven Verbeek en Rutten nog dit trouwens. Bij NAC lijkt iedereen er van overtuigd dat Vlemmings min of meer de selectie runt, een selectie die grotendeels bestaat uit spelers die het bij de toppers net niet konden maken. Nou is het wel erg knap wat er bij NAC gebeurd, maar helemaal onlogisch ook weer niet. Als je het verleden van de spelers eens bekijkt gaat het bijna bij allemaal om spelers die ooit erg veel potentie bezaten, en ook vrijwel allemaal een enorme hoop ervaring hebben. Om eens achterin te beginnen, ten Rouwelaar was ooit HET aanstormende keeperstalent van Nederland, rechtsback Elshot viel bij Groningen al op(mij in ieder geval), Penders is al tijden een stabiele verdediger, Zwaanswijk was regelmatig uitblinker bij Utrecht in een voor hun goede periode. Mtiliga kon het net niet maken bij Feyenoord, ook geen schande, zelfde verhaal voor de Graaf, die wel een aantal jaar heel goed speelde voor RBC(stond zelfs even vierde met RBC). Molhoek speelde regelmatig bij AZ, pastte alleen niet in het spel, maar was wel een uitblinker bij RKC, en een speler waar op dat moment veel clubs achteraan zaten. Lurling blonk uit bij het ook niet verkeerde Heerenveen in vroegere tijden, Kolkka heeft zelfs een hele poos heel aardig gevoetbald bij PSV, en Amoah heeft na goede jaren bij Vitesse het geschopt tot Borussia Dortmund. Vergeet ik nog Feher die uitblinker was bij NAC, en het ook niet redde bij PSV. Allemaal spelers die eigenlijk net tussen de top en de subtop invallen(waar NAC dus nu staat), het enige wat je d'r mee hoeft te doen, mede dankzij de ervaring van die spelers is de pionnen op de goede plek zetten, naar mijn mening. Zet je dat af tegen Verbeek, die met een hele jonge ploeg toch erg goed voetbalt, en een aantal talenten heeft doen doorbreken(Bradley, Beerens, Sulejmani, Roorda). En tegen Rutten, die modale spelers als Heubach, Wielaert, Braafheid, Wellenberg etc. boven zichzelf uit laat stijgen, en talenten als Elia en El Ahmadi beduidend beter heeft gemaakt, net zoals N'kufo beter en belangrijker is dan ooit tevoren. Dan weet ik nog niet of Brandts het wel zoveel beter doet. Ook al omdat Vlemmings het meeste werk schijnt op te knappen. Wordt een krappe race naar mijn mening.
pi_58287971
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dan is het extra raar om een speler te nemen die "minder rendement" heeft, er van uitgaande dat Sulejmani dus minder aangespeeld gaat worden/minder kansen krijgt/minder gaat scoren door zijn lagere rendement.

Of ik begrijp het verkeerd, kan ook natuurlijk...
Jup, je begrijpt het verkeerd. Het is makkelijker om veel assists te halen op Huntelaar dan op Sibon bedoel ik. Gewoon omdat Huntelaar een klasse beter is als afmaker, en het met zijn vooracties al een stuk makkelijker is hem de bal aan te spelen. Al heb je wel een goed punt dat Sibon zelf veel assists geeft, waardoor het scoren weer makkelijker zou moeten worden.
pi_58287994
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef Solstice het volgende:

[..]

Precies.
Ah, dan lees ik het verkeerd, zal de hitte zijn denk ik.

Ik vind Brandts ook niet beter dan Verbeek, maar wat hij heeft laten zien is wel bijzonder natuurlijk...
pi_58290010
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Gast dit is al de derde keer dat je met een reageert op een post van mij. what's up?
Nou het maken van een team op basis van wie je mag en niet op hoe goed ze zijn..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:14:11 #162
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58295562
Wat is er mis met van Hanegem als trainer? Hij kan zichzelf relativeren. Heeft onopgemerkt heel veel jeugd de kans gegeven, daar redelijk mee gespeeld en, en dit is mijn belangrijkste punt, hij zegt tegen George gewoon dat hij moet doen wat in hem op komt en laat henm vrijuit voetballen. Hij propagandeert het voetbalplezier.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:03:34 #163
185115 Juk
Misschien
pi_58311852
Om ook even in te gaan op het trainersverhaal.

Verbeek en Brandts (misschien ook Rutte) hebben allebei een goede prestatie neergezet.
Verbeek heeft dat alleen gecombineerd met aanvallend fris voetbal. Ze hebben voor het eerst in 10 jaar 4 spelers met 10 of meer doelpunten in de competitie. Verbeek heeft daarmee het verlies van Alves verbloemt, wie heeft het nog over hem in Heerenveen?
Brandts daarin tegen heeft zijn prestatie gehaald met een soort anti-voetbal. Vanuit een gesloten verdediging heel geduldig hier en daar een counter plaatsen. De nr 17!! van de competitie heeft maar 4 doelpunten minder gemaakt dan de nr3. De nr 13 zelfs meer.

Vandaar dat ik in deze kies voor de trainer die frisser voetbal heeft neergezet. Ik kijk namelijk liever naar een 5-3 dan naar een 1-0.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:10:21 #164
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58322947
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58323008
Greetz,
R9
pi_58323446
pi_58324261
pi_58326723
pi_58327337
Forza Alfa Romeo!
pi_58329661
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ik trouwens nog ff wat mag zeggen over dit elftal: ik had het lieft een combi Heitinga - Marcellis gehad achterin. De Guzman had ik liever niet in de basis gezet, maar de concurrentie vond ik nog minder. Spitsenduo had ik het lieft Huntelaar - Berg gehad. Rest niet echt over hoeven twijfelen.
pi_58333328
pi_58341313
pi_58378571
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:27 #174
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_58378903
I spoke proper England since I was a children.
pi_58379973
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')