abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58273137
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:11 schreef Juk het volgende:

[..]

Je meet soieso met 2 maten in je opstelling.
Je hebt een hekel aan Gomes vanwege zijn onsportieve instelling maar ondertussen zet je wel Suarez in de spits. Als er 1 speler is die mensen gele kaarten aan probeert te naaien en met swalbes penalties wil versieren is het Suarez wel.
Dat beeld is inmiddels al overtrokken, waardoor LS nu op cruciale momenten niks kreeg terwijl hij toch duidelijk onderuit werd gehaald. Twente uit natuurlijk het meest schrijnende geval. Gomes misbruikte zijn heilige status dit seizoen voor Dida/Rivaldo achtige praktijken, maar ja het is Gomes, die mag alles.

Hij staat bij overigens wel op doel, want een keeper met meer dan 40 goals tegen hoort daar niet in. Ook al draaide Steek zijn beste seizoen tot nu toe.
pi_58273498
pi_58273858
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Vermaelen, Salcido en Penders dan kies ik Vermaelen. Had liever Heitinga - Marcellis gekozen, maar dat kan dus niet.
Dit dus. ik wilde eigenlijk een duo van Sjonnie-Marcellis maken. Dit is geen klacht naar de organisatie ofzo(integendeel ) maar een opmerking
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58273920
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58277257
quote:
Op donderdag 24 april 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

1e seizoenshelft zeker maar daarna heeft Vertonghen een flinke inhaalslag gemaakt. Vond hem daarna veel constanter spelen dan De Cler. Maar de reden waarom Tim naar mijn mening rond deze periode wat is weggezakt heeft denk ik meer te maken met de bedroevende resultaten van Feyenoord de laatste maanden. Dan heb je vaker de neiging om één van de betere spelers aan het begin van het seizoen nu minder de aandacht te geven.
Je doet net of Tim de Cler een gigantische vormcrisis doormaakt na de winterstop maar dat is helemaal niet het geval.

Tim de Cler is de meest constante speler bij Feyenoord en haalt iedere wedstrijd als één van de weinigen bij Feyenoord altijd een behoorlijk niveau, sterker nog over het hele seizoen genomen is hij zonder twijfel de beste linksback in de eredivisie.
quote:
Maar ik kan in ieder geval volkomen begrijpen dat er mensen zijn die De Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal van het seizoen
Het is dus niet begrijpelijk dat mensen Tim de Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal zoals jij zegt, want zijn vorm en kwaliteit staan het hele seizoen al niet ter discussie, niet voor de winterstop en niet na de winterstop.

Het is te simpel om te zeggen dat heel Feyenoord na de winterstop slecht was, dus Tim de Cler ook, of andersom dat heel ajax na de winterstop het best goed deed, dus de verdediging ook.

Zeg dan gewoon eerlijk dat je de tweede seizoenshelft niet veel van Feyenoord hebt gevolgd, of dat je met een gekleurde bril de kandidaten kiest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 24 april 2008 @ 13:33:03 #131
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58277411
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58278748
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)

NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58278990
Belgische zekerheid achterin

donderdag 24 april 2008 @ 14:56:45 #134
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58279262
Om even op Kriegel en Juk te reageren. Het klopt dat ik voor Ajax ben en daarom geef ik ook aan dat Gomes en Afellay in principe wel erin horen maar dat ik dit expres niet doe omdat ik ze niet mag. Maar dat van een hele Ajax verdediging is gewoon simpel. Bruno Silva speelde goed bij Groningen en daarna ook bij Ajax. Ook de concurrentie is niet geweldig en daarom staat hij erin. Heitinga speelde erg sterk en was ook aanvallend van waarde. Daarnaast had ik graag Marcellis gezet maar nu ik moest kiezen uit Penders, Salcido en Vermaelen gaat mijn voorkeur toch uit naar Vermaelen.En Vertonghen speelde toch erg goed en de Cler heb ik weinig zien spelen. Vandaar.
#FreeHat
pi_58279800
pi_58279890
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het klopt dat ik voor Ajax ben en daarom geef ik ook aan dat Gomes en Afellay in principe wel erin horen maar dat ik dit expres niet doe omdat ik ze niet mag.
Jammer, want het is een 'beste speler / beste elftal' verkiezing, geen 'jouw favoriete speler' of 'welke spelers mag jij wel of niet' verkiezing.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58279997
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)

NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Trainers zijn moeilijker te beoordelen dan voetballers, voetballers zie je namelijk iedere week op het veld terwijl de trainers hun accenten leggen tussen de wedstrijden. Weinig mensen zullen de trainingen van alle 18 clubs bezoeken. Aangezien ik dit seizoen alleen trainingen heb gezien van Heracles moest ik wel kiezen voor Brood of Heerkes. De keuze is dan wel erg makkelijk voor mij.
pi_58280132
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:

Het staat buiten kijf dat Ernie Brandts natuurlijk een buitengewoon spectaculaire prestatie heeft geleverd met NAC. De beste klassering van NAC in de hele historie van de Bredase club.

Maar ik beoordeel een trainer niet alleen op basis van de geleverde prestaties. Ik moet zeggen dat het een moeilijke keuze was tussen Brandts en Verbeek, maar uiteindelijk heb ik voor Verbeek gekozen omdat zijn club veruit de aantrekkelijkste speelwijze hanteerde, conditioneel de beste club in de eredivisie is geweest, en met een beetje geluk een échte kampioenskandidaat was geweest. Heerenveen heeft alleen pech gehad in het begin van het seizoen dat ze een aantal wedstrijden puntloos bleven en niet te vergeten dat Heerenveen dit allemaal heeft weten te bereiken ondanks de soap rondom Alves.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 24 april 2008 @ 15:40:27 #139
133997 brabander1976
No Nuts No Glory
pi_58280256

[ Bericht 39% gewijzigd door brabander1976 op 24-04-2008 15:47:02 ]
Live one life LIVE IT !! What is life to the max? A piece of Firework up your ass that is on fire !
pi_58280303
Some day you will find me
Caught beneath a landslide
In a champagne supernova in the sky
pi_58280338
pi_58280497
Goed bezig
pi_58280647
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58281368
So I've heard.
pi_58281436
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
Hoe verklaar je dan dat Ajax vier tegendoelpunten meer heeft gekregen dan Feyenoord?

Team:

Inderdaad jammer dat Marcellis eruit valt omdat hij in hetzelfde rijtje als Heitinga staat, beide waren voor mij zekerheidjes geweest...
Verder heb ik acht van mijn eerste keuzes kunnen kiezen, best aardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 24-04-2008 16:37:58 (oeps...) ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 april 2008 @ 17:30:12 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_58282542
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 24 april 2008 @ 17:53:24 #147
170921 CoOki3
alles bas?
pi_58283016
[img]http://http://www.imgdumper.com/file/img/2008/apr/24/img/gyjl2i98zji0p3m6p8rqkx0m4.jpg[/img]
Jij bent net als Gilette…, the best a man can get!
pi_58283254

Heitinga hoorde er eigenlijk wel in, maar niet ipv Marcellis
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58283316
Oja DuvelDuvel _!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 24 april 2008 @ 19:10:50 #150
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58284655
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')