Dat beeld is inmiddels al overtrokken, waardoor LS nu op cruciale momenten niks kreeg terwijl hij toch duidelijk onderuit werd gehaald. Twente uit natuurlijk het meest schrijnende geval. Gomes misbruikte zijn heilige status dit seizoen voor Dida/Rivaldo achtige praktijken, maar ja het is Gomes, die mag alles.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:11 schreef Juk het volgende:
[..]
Je meet soieso met 2 maten in je opstelling.
Je hebt een hekel aan Gomes vanwege zijn onsportieve instelling maar ondertussen zet je wel Suarez in de spits. Als er 1 speler is die mensen gele kaarten aan probeert te naaien en met swalbes penalties wil versieren is het Suarez wel.
Dit dus. ik wilde eigenlijk een duo van Sjonnie-Marcellis maken. Dit is geen klacht naar de organisatie ofzo(integendeelquote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Vermaelen, Salcido en Penders dan kies ik Vermaelen. Had liever Heitinga - Marcellis gekozen, maar dat kan dus niet.
Je doet net of Tim de Cler een gigantische vormcrisis doormaakt na de winterstop maar dat is helemaal niet het geval.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1e seizoenshelft zeker maar daarna heeft Vertonghen een flinke inhaalslag gemaakt. Vond hem daarna veel constanter spelen dan De Cler. Maar de reden waarom Tim naar mijn mening rond deze periode wat is weggezakt heeft denk ik meer te maken met de bedroevende resultaten van Feyenoord de laatste maanden. Dan heb je vaker de neiging om één van de betere spelers aan het begin van het seizoen nu minder de aandacht te geven.
Het is dus niet begrijpelijk dat mensen Tim de Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal zoals jij zegt, want zijn vorm en kwaliteit staan het hele seizoen al niet ter discussie, niet voor de winterstop en niet na de winterstop.quote:Maar ik kan in ieder geval volkomen begrijpen dat er mensen zijn die De Cler alsnog een plekje gunnen in het elftal van het seizoen
Jammer, want het is een 'beste speler / beste elftal' verkiezing, geen 'jouw favoriete speler' of 'welke spelers mag jij wel of niet' verkiezing.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het klopt dat ik voor Ajax ben en daarom geef ik ook aan dat Gomes en Afellay in principe wel erin horen maar dat ik dit expres niet doe omdat ik ze niet mag.
Trainers zijn moeilijker te beoordelen dan voetballers, voetballers zie je namelijk iedere week op het veld terwijl de trainers hun accenten leggen tussen de wedstrijden. Weinig mensen zullen de trainingen van alle 18 clubs bezoeken. Aangezien ik dit seizoen alleen trainingen heb gezien van Heracles moest ik wel kiezen voor Brood of Heerkes. De keuze is dan wel erg makkelijk voor mij.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)
NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Het staat buiten kijf dat Ernie Brandts natuurlijk een buitengewoon spectaculaire prestatie heeft geleverd met NAC. De beste klassering van NAC in de hele historie van de Bredase club.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
De trainer hoort wat mij betreft ggewoon Ernie Brandts te zijn. Daarom verbaas ik mij met de keuzes voor Verbeek of Rutten, etc. Deze trainers hebben allemaal de doelstelling om bij de eerste vijf te eindigen. Ze presteren al een aantal seizoenen zo en hebben goede selecties met enkele topspelers (Sulejmani, Bradley, Nkufo, El Ahmadi)
NAC heeft een kwalitatief mindere selectie met bijna geen enkele topspeler en de doelstelling was in het linkerrijtje, maar als je dan als trainer derde wordt (en de halve finale beker haalt), dan ben je wat mij betreft #1.
Hoe verklaar je dan dat Ajax vier tegendoelpunten meer heeft gekregen dan Feyenoord?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |