Vond ik ook al zo opvallend na een seizoen waarin ze de meeste tegengoals hebben sinds mensenheugenis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Als ik die defensies zo zie dan moet Ajax wel de minste tegendoelpunten van de competitie hebben.
Zoals ik al zei onder mijn opstelling, ajax heeft inderdaad veel tegendoelpunten voor een nummer 2.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vond ik ook al zo opvallend na een seizoen waarin ze de meeste tegengoals hebben sinds mensenheugenis.
Maar ja, de bekende clubkleurenbril...
Zeg dan dat je hem niet gevolgd hebt. Hij was Man of the Season bij NEC en heeft meerdere keren gescoord, waaronder een paar beslissende in blessuretijd. Daarnaast heeft hij alle 34 wedstrijden volledig meegespeeld, dus zonder blessures of schorsingen, dat doen ook niet veel veldspelers (en zeker verdedigers) hem na.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
El Akchaoui vond ik nou ook niet echt uitblinken.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef Mindstate het volgende:
Tim De Cler vond ik dit seizoen erg slecht
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Zeg dan dat je hem niet gevolgd hebt. Hij was Man of the Season bij NEC en heeft meerdere keren gescoord, waaronder een paar beslissende in blessuretijd. Daarnaast heeft hij alle 34 wedstrijden volledig meegespeeld, dus zonder blessures of schorsingen, dat doen ook niet veel veldspelers (en zeker verdedigers) hem na.
Amrabat is een speler met veel risico in zijn spel.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.
Het enige wat me opvalt is dat Amrabat zo vaak gekozen wordt, ik ben er zo goed als zeker van overtuigd dat die jongen volgend seizoen amper speelminuten krijgt bij PSV. Dit seizoen was hij een aantal wedstrijden erg goed, maar een wedstrijd of 20-25 was hij een blok aan het been voor een team in degradatienood en speelde hij slecht.
Ik weet het, ik heb de hoop op een objectieve stemming al opgegevenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, de spelers van de topclubs komen automatisch meer in de schijnwerpers. Verder zijn er hier meer users die fan zijn van een topclub dan van een kleinere club, een speler van je eigen favorieten team geef logischerwijs je toch iets eerder een stem. Dat heb ik zelf ook gedaan in de voorronde.
Met de voordrachtsronde wel een beetje, maar tijdens het stemmen heb ik alle kandidaten tegen elkaar vergelekenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb iig m'n clubvoorkeur niet mee laten wegen
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:18 schreef ngluxemb het volgende:
Wat ik nog vreemder vindt is dat ik nu opeens niet meer voor Heitinga EN Marcellis kan kiezen...het zou echt 10x logischer zijn geweest om bj de centrale verdedigers en bij de spitsen voor beide posities uit alle 6 spelers te kunnen kiezen. Heel erg vreemde designbeslissing als je het mij vraagt en ik vind het ook raar dat niemand hier eerder iets over heeft gezegd.
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik dus, perfecte onderbouwing voor mijn eerdere post.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik heb genoeg van De Cler gezien bij Ajax zelf dat ik weet dat hij niet veel soeps is. Dat hij beters dan de rest van defensie in Rotterdam is wil nog niet zeggen dat hij ook in het elftal van het jaar moet.
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie 5 jaar geleden bij ajax niet presteerde, is ie nu niet goed genoeg voor het elftal van het seizoen?
nee, dat het niveau in de competitie minder is geworden is voor mij ook geen reden om De Cler te kiezenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.
De Cler is momenteel een van de beste Nederlandse linksbacks als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat het niveau in de competitie minder is geworden is voor mij ook geen reden om De Cler te kiezen
prima amsterdamse tegenhanger voor jorien ben je
nee niet die, dezequote:Op woensdag 23 april 2008 15:41 schreef LoeiSoeares het volgende:
Huh, leg uit. Wat heeft de GKL dan gezegd dat hij met mij vergeleken mag worden?
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef RayMania het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Vermaelen, Salcido en Penders dan kies ik Vermaelen. Had liever Heitinga - Marcellis gekozen, maar dat kan dus niet.
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.quote:quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Kriegel het volgende:
Ja, die complete verdediging van Ajax was dit jaar dodelijk effectief. Terecht hoor.
Je meet soieso met 2 maten in je opstelling.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.
Helemaal niks. Maar dat je naast de plekken van die twee spelers ook nog de complete achterste linie uit Ajacieden laat bestaan zegt genoeg over je clubbril. Grotendeels door die gasten is Ajax geen kampioen geworden, en dat moet dan met z'n allen in het elftal van het seizoen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Leg dan uit wat je bedoelt. Wat heeft mijn Ajax verdediging ermee te maken dat Gomes en Afellay er niet in staan.
Spelers worden beter met de jaren, mafbal. :/quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef LoeiSoeares het volgende:
[..]
De Cler is geen goede wijn die veel beter wordt met de jaren. Het niveau van de competitie is slechts minder geworden. Voor mij niet reden genoeg om hem nu wel te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |