Andere mogelijkheid was praktisch onmogelijkquote:
* bookmarkedquote:
Welke andere mogelijkheidquote:Op zondag 20 april 2008 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid was praktisch onmogelijk
Ojaquote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
"Een andere mogelijkheid" moest het zijn denk ik
Neehoor, gewoon zoals het er staat. Mijn posts zijn nooit ondoordacht.quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
"Een andere mogelijkheid" moest het zijn denk ik
in dat geval:quote:Op zondag 20 april 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
Neehoor, gewoon zoals het er staat. Mijn posts zijn nooit ondoordacht.
quote:
Een TT die te lang wasquote:
Veel meer valt er ook niet over te zeggen hoorquote:
Zondag kliekjesdag?quote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens puicke kippengroenteuienchampignonsoep brouwen
Neequote:
Ik hoop dat je het overleeftquote:Op zondag 20 april 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeZondag is Bart-doet-eens-gek-dag
Nou, jij hebt wel lekker veel vertrouwen in mijn kookkunsten zeg, damnquote:
Brrrrrquote:Op zondag 20 april 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er groeit wel iets speciaals tussen jullie he?
Ja, laat maar jaquote:Op zondag 20 april 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, jij hebt wel lekker veel vertrouwen in mijn ...
Laat ook maar
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienenquote:Op zondag 20 april 2008 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Zo, soep staat aan de pruttel
Het is jammer dat er geen geurfunctie in Fok zit, maar het ruikt leeeeekker
En schadeclaims van aan je broek krijgtquote:Op zondag 20 april 2008 17:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienen
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctiequote:Op zondag 20 april 2008 17:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienen
Ja maar je moet ook de functie uit kunnen zettenquote:Op zondag 20 april 2008 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctie
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 20 april 2008 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctie
Ja en dan krijg je lolbroeken die zo'n site hacken en dan krijg je een strontgeur ipv de geprefereerde parfumquote:Op zondag 20 april 2008 17:49 schreef Yesse het volgende:
Maar het zou handig zijn met bijvoorbeeld ehhhh parfum promoten op internet of met kooksites enzo
Oja..quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je lolbroeken die zo'n site hacken en dan krijg je een strontgeur ipv de geprefereerde parfum
ik had om half 5 mn lunch dus denk dat ik tegen een uurtje of 8-9 zal eten...!quote:Op zondag 20 april 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
Heerlijk burgelijk allemaal, om 18.00 uur eten
Ik ook
Half 5? En ontbijt om 1 uur?quote:Op zondag 20 april 2008 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had om half 5 mn lunch dus denk dat ik tegen een uurtje of 8-9 zal eten...!
2quote:
als je om half 2 op staat en je ontbijt lunch en avondeten wel alle drie wil hebben dan moet dat wel hequote:
Wel gezond, alle 3 de maaltijdenquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je om half 2 op staat en je ontbijt lunch en avondeten wel alle drie wil hebben dan moet dat wel heNou was mn ontbijt ook niet zo heel groot, dus kon wel weer wat eten gebruiken
daarom! en na een avondje drinken kan ik dat ook wel weer gebruiken!quote:
Heerlijkquote:Op zondag 20 april 2008 18:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe is het weer in NL?
hier schijnt het zonnetje harder dan ooit te voren, heerlijk al een beetje mn gezicht verkleuren voor de komende paar weekquote:Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Heerlijk
In het zonnige Zeeland tenminste wel
Voor de rest is er nog niemand geloof ikquote:Op zondag 20 april 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van eten en afwassen
ik ben nog steeds aanwezig, ga pas over een uurtje ofzo eten kokenquote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor de rest is er nog niemand geloof ik
hej hej!!quote:Op zondag 20 april 2008 19:16 schreef Bravebart het volgende:
HOI!
quote:
Wat jij wiltquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je usericon heel erg hyper beweegt
Of rent het?
Lekker op het strand hardgelopen..quote:
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aanquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je usericon heel erg hyper beweegt
Of rent het?
Heeel lang, zelfs voor ik hier kwamquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aan
Ik heb blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aan
Jij welquote:
Deanquote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, gooi er maar af
Yenice![]()
Piles
In dit topicquote:
Je maakte meer indruk met je postsquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt..
Goedenavondquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Deansensitized het volgende:
Wat zie ik nu?? SC Heerenveen 5e??![]()
Goedenavond allemaal
Jij? Druk?quote:
Hoezo keek je er toen al tegenaan dan?quote:
Nee helaasquote:[..]
Je maakte meer indruk met je posts
Red ik me er zo goed uit
Ik had strandtraining.. dus de duinen van HvH onveilig gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij welIk was het ook van plan, maar mn huisgenoot had geen zin
Hahaquote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had strandtraining.. dus de duinen van HvH onveilig gemaakt..
Ik stalk jequote:Op zondag 20 april 2008 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoezo keek je er toen al tegenaan dan?
Aah vandaar, ja daar waren we elkaar ook al tegengekomenquote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stalk je![]()
Nee, in de mwdl-topics viel je ook al op
quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
Mijn tent is top-finale
Nu is er geen Mr Bean
Waarmee dan?quote:
quote:
Nou iedereen praat tegen me op MSN, ik wil hier volgen en ik probeer DS Organize op mn DS te krijgen maar het lukt nietquote:
Ik loop relatief beter op mulle zand, dan op een atletiekbaan.. In september ga ik misschien mee doen aan de Klimduinrun http://www.klimduinrun.nl/.. zegt maar de Cauberg van het mulle zand. Volgens mijn trainers moet ik dit gemakkelijk kunnen winnenquote:
Je plaatje ook, maar daar ben je snel op uit gekekenquote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aah vandaar, ja daar waren we elkaar ook al tegengekomen
Viel mn plaatje of mijn 'persoonlijkheid' je op?
Ik zal mn mond houdenquote:Op zondag 20 april 2008 20:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou iedereen praat tegen me op MSN, ik wil hier volgen en ik probeer DS Organize op mn DS te krijgen maar het lukt niet
Haha okee, spannend hoorquote:Op zondag 20 april 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Je plaatje ook, maar daar ben je snel op uit gekeken![]()
Eigenlijk alleen je posts
quote:Op zondag 20 april 2008 20:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou iedereen praat tegen me op MSN, ik wil hier volgen en ik probeer DS Organize op mn DS te krijgen maar het lukt niet
Tot morgenavondquote:Op zondag 20 april 2008 20:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der ook vandoor.
Jajaquote:Op zondag 20 april 2008 20:12 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het druk heb
Hij is groen van 't wietquote:Op zondag 20 april 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Relax joh [ afbeelding ]
Ach ik vind het wel leuk voor je, heb jij het ook eens drukquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk voor je, heb jij het ook eens druk
Jij welquote:
Ik vind van niet, zij vindt van welquote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jij niet?
Hij zeurt een beetjequote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zij vindt van wel
quote:
quote:
Of Bart hip is of nietquote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
Ik ben jullie discussie weer eens compleet kwijt
Einde discussiequote:
De man?quote:Op zondag 20 april 2008 21:32 schreef Deansensitized het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan iemand die 'maar een ding tegelijk kan'?
Je doet maar één ding, dat kun je immers ook niet tegelijk met iets anders doen!!
quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
De man?Hihihi nee inderdaad.. Dat is irritant..
Welkom!!quote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef T3rr0r het volgende:
Vanaf morgen mag ik ook 10 weken lang hier slowchatten \o/
Feest!111!!11!!
Weet ikquote:
Wij gaan altijd hardquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
jeetje mensen wat gaan jullie hard op een heerlijke dag zoals het vandaag was
Ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
jeetje mensen wat gaan jullie hard op een heerlijke dag zoals het vandaag was
Ik moest werken
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet
Morgen weer
Ben er ook weg van nu, tot morgen![]()
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet
Morgen weer
Ben er ook weg van nu, tot morgen![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme in een kwartier tijd een knallende koppijn gekregen niet te geloven...!
teveel gezopen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme in een kwartier tijd een knallende koppijn gekregen niet te geloven...!
quote:
Ik blijf nuchter tot aan volgende week vrijdag, vanochtend toen ik opstond dacht ik dat ik mn lever kwijt was...quote:
Ik kan veel aan, maar in 1 kwartier zo'n hoeveelheid voor koppijn en ook gelijk mn kater krijgen... neequote:
Een late kater?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Naar In Qontrol gewest?quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al was ik wel aardig moe vanmorgen toen ik eindelijk thuis was
Misschien toch niet iets mee te makenquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter tot aan volgende week vrijdag, vanochtend toen ik opstond dacht ik dat ik mn lever kwijt was...
Truste weerquote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ga lekker mn bedje in![]()
![]()
Tot morgen iedereen..
dankje! Jij ook weltrustenquote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je toch nog welterusten wensen![]()
Jepsquote:
Relquote:
http://fok.gmta.nl/quote:
Als je die gemist hebtquote:
Dude, die is al meer dan 3 dagen oudquote:
Vraag er dan ook niet om aapquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, die is al meer dan 3 dagen oud
Ik dacht (en hoopte) dat er alweer een nieuwe was
Ik vraag er niet impliciet omquote:Op zondag 20 april 2008 23:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om aap [ afbeelding ] !
Relaxtquote:
Was eergisteren al.quote:Op maandag 21 april 2008 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
En we krijgen geen dagcijfers meer, JeRa is gebanned
Goed bezig
Heb je ook de bijbehorende rel gelezen?quote:Op maandag 21 april 2008 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Najawel, maar zou vandaag even kijken en las het
Deanquote:
Daar kan je (volledige) boeken lezen, in de meeste gevallen zijn er een aantal pagina's en afbeeldingen verwijderd. Het is wel een beetje traag.quote:Op maandag 21 april 2008 08:41 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, met die mirror enzo toch? En dat PB lezen van Danny... ?
Google Books? Geen ervaring mee. Wikibooks wel.
Deanquote:
Er hebben een paar mensen vrij vandaag.quote:
Mja naja het is een extra ingelast collegequote:
Yesse toch niet hequote:Op maandag 21 april 2008 09:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er hebben een paar mensen vrij vandaag.
Joah, wel goedquote:
Anders had ze haar wel even gemeld al denk ikquote:
Zit wat in maar ik blijf tegen beter weten in gewoon hopenquote:Op maandag 21 april 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders had ze haar wel even gemeld al denk ik
WIE?!?quote:Op maandag 21 april 2008 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
de nieuwe cd van Children of Bodom is trouwens niet echt geweldig
Volgens mij had ze het wel gemeld..quote:Op maandag 21 april 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders had ze haar wel even gemeld al denk ik
Jawel, de komende 4 maandagen zelfsquote:
Children of Bodom jij vuile technoluisteraarquote:
Hey Bartje!quote:Op maandag 21 april 2008 09:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, de komende 4 maandagen zelfs
Ja nee, bedoel vanochtend. Dan had ze ons al wel even goeiemorgen gewenst [als ze er was].quote:Op maandag 21 april 2008 09:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het wel gemeld..
Underworldquote:Op maandag 21 april 2008 09:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Children of Bodom jij vuile technoluisteraar
Op het moment zit ik met mn hoofd bij NMR maar anders welquote:Op maandag 21 april 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Bartje!
Voel jij je ook zo alleen zonder Yesse![]()
Ik weet niet wat NMR is maar het is totaal niet gerechtvaardigd dat NMR prioriteit boven Yesse krijgtquote:Op maandag 21 april 2008 09:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op het moment zit ik met mn hoofd bij NMR maar anders wel
Neuken met rendementquote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat NMR is maar het is totaal niet gerechtvaardigd dat NMR prioriteit boven Yesse krijgt
Nogal middelmatige respons.quote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neuken met rendement
Nuclear magnetic resonance
Nederlandse Moslim Raad.
Volgens mij dat tweede maar zo goed zit ik niet op te lettenquote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neuken met rendement
Nuclear magnetic resonance
Nederlandse Moslim Raad.
Ikquote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie komt er wel eens in stairway in utrecht? En hoe is het daar?
foeiquote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij dat tweede maar zo goed zit ik niet op te letten
Ja tering ik weet alles alquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Ik was wel al 8 uur mn bed uit
Maar ik ging eerst even eten en douchen enzo
dat magquote:Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Ik was wel al 8 uur mn bed uit
Maar ik ging eerst even eten en douchen enzo
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Volgens mij werden hier een paar een beetje ongerust / nerveus omdat jij er niet was.
like duhhhquote:Op maandag 21 april 2008 09:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja tering ik weet alles alIk had beter in mn bed kunnen blijven liggen
Hoi Yenice![]()
Is dat niet misschien de reden waarom er zo weinig mensen zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 09:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja tering ik weet alles alIk had beter in mn bed kunnen blijven liggen
Hoi Yenice![]()
Blijft karigquote:
Hij is toch bijna volquote:
Met Dean eensquote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is toch bijna vol
Bedenk je vast een TT voor de volgende
Ik ga mijn best doen. Help je mee?quote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is toch bijna vol
Bedenk je vast een TT voor de volgende
Jij bent natuurlijk nog wel gewoon heel ergquote:
Yesse is een hippe manquote:
Gelukkig, ik dacht dat je even refereerde aan het verschrikkelijke nummer van de Black Eyed Peas..quote:
Nee, ok wel een beetje.. Maar gisteren was niemand lief voor elkaar dus zei ik "Where is the love?"quote:Op maandag 21 april 2008 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat je even refereerde aan het verschrikkelijke nummer van de Black Eyed Peas..
Ja, is weer ons topic binnen 2 posts dicht.. goed ideequote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
We kunnen natuurlijk een anti Danny TT maken
Ja, vooral doen als je wil dat de Stage SC mag blijvenquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
We kunnen natuurlijk een anti Danny TT maken
quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
'[Stage SC] #384: Langzaamaandag' ?
Had hippie moeten staanquote:
Koesiekoesie.quote:
Je bent vergeven.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had hippie moeten staan
Typo_monday
Ik vind hem idd wel heel goed.quote:
quote:
Ja, hadden ze er maar eerder aandacht aan moeten besteden. Eerst is alles daar prima, zijn de OS er valt opeens de hele wereld erover...quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Ah zo!!quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Absoluut.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
De OS wordt op dit moment als verheerlijking van het regime daar gebruikt. Daarnaast waren er afspraken gemaakt met China over mensenrechten naar het OS en tijdens het OS. Die worden tot op heden niet nagekomen. Het zo pas hypocriet zijn om te doen alsof er niets aan de hand is en te gaan feesten met 1000 mensen (de spelers) terwijl er verderop in het land duizenden mensen in een martelkamp zittenquote:Op maandag 21 april 2008 09:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, hadden ze er maar eerder aandacht aan moeten besteden. Eerst is alles daar prima, zijn de OS er valt opeens de hele wereld erover...Dat vind ik stom.
Dat zal wel jaquote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat niet misschien de reden waarom er zo weinig mensen zijn?
quote:
Ah zo (met een Duits accent graag)quote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, ok wel een beetje.. Maar gisteren was niemand lief voor elkaar dus zei ik "Where is the love?"
quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 21 april 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar heb ik het goed als ik zeg dat het lijkt alsof mensen in dit topic dus maar weinig intresse hebben in de Chinese/Tibetaanse kwestie?
Duidelijk geen hippie dusquote:
maar volgens mij waren de olymipische spelen ook in duitsland tijdens het nazi regime??? Volgens mij zat Hitler daar nog op de tribune ookquote:
Jou ontgaat ook niksquote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar volgens mij waren de olymipische spelen ook in duitsland tijdens het nazi regime??? Volgens mij zat Hitler daar nog op de tribune ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |