Weet ikquote:
Wij gaan altijd hardquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
jeetje mensen wat gaan jullie hard op een heerlijke dag zoals het vandaag was
Ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
jeetje mensen wat gaan jullie hard op een heerlijke dag zoals het vandaag was
Ik moest werken
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet
Morgen weer
Ben er ook weg van nu, tot morgen![]()
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik niet
Morgen weer
Ben er ook weg van nu, tot morgen![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme in een kwartier tijd een knallende koppijn gekregen niet te geloven...!
teveel gezopen?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme in een kwartier tijd een knallende koppijn gekregen niet te geloven...!
quote:
Ik blijf nuchter tot aan volgende week vrijdag, vanochtend toen ik opstond dacht ik dat ik mn lever kwijt was...quote:
Ik kan veel aan, maar in 1 kwartier zo'n hoeveelheid voor koppijn en ook gelijk mn kater krijgen... neequote:
Een late kater?quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Naar In Qontrol gewest?quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al was ik wel aardig moe vanmorgen toen ik eindelijk thuis was
Misschien toch niet iets mee te makenquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik blijf nuchter tot aan volgende week vrijdag, vanochtend toen ik opstond dacht ik dat ik mn lever kwijt was...
Truste weerquote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ga lekker mn bedje in![]()
![]()
Tot morgen iedereen..
dankje! Jij ook weltrustenquote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je toch nog welterusten wensen![]()
Jepsquote:
Relquote:
http://fok.gmta.nl/quote:
Als je die gemist hebtquote:
Dude, die is al meer dan 3 dagen oudquote:
Vraag er dan ook niet om aapquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, die is al meer dan 3 dagen oud
Ik dacht (en hoopte) dat er alweer een nieuwe was
!
Ik vraag er niet impliciet omquote:Op zondag 20 april 2008 23:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om aap [ afbeelding ] !
Relaxtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |