Blijft karigquote:
Hij is toch bijna volquote:
Met Dean eensquote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is toch bijna vol
Bedenk je vast een TT voor de volgende
Ik ga mijn best doen. Help je mee?quote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij is toch bijna vol
Bedenk je vast een TT voor de volgende
Jij bent natuurlijk nog wel gewoon heel ergquote:
Yesse is een hippe manquote:
Gelukkig, ik dacht dat je even refereerde aan het verschrikkelijke nummer van de Black Eyed Peas..quote:
Nee, ok wel een beetje.. Maar gisteren was niemand lief voor elkaar dus zei ik "Where is the love?"quote:Op maandag 21 april 2008 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat je even refereerde aan het verschrikkelijke nummer van de Black Eyed Peas..
Ja, is weer ons topic binnen 2 posts dicht.. goed ideequote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
We kunnen natuurlijk een anti Danny TT maken
Ja, vooral doen als je wil dat de Stage SC mag blijvenquote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
We kunnen natuurlijk een anti Danny TT maken
quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
'[Stage SC] #384: Langzaamaandag' ?
Had hippie moeten staanquote:
Koesiekoesie.quote:
Je bent vergeven.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had hippie moeten staan
Typo_monday
Ik vind hem idd wel heel goed.quote:
quote:
Ja, hadden ze er maar eerder aandacht aan moeten besteden. Eerst is alles daar prima, zijn de OS er valt opeens de hele wereld erover...quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Ah zo!!quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Absoluut.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |