Half 5? En ontbijt om 1 uur?quote:Op zondag 20 april 2008 18:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had om half 5 mn lunch dus denk dat ik tegen een uurtje of 8-9 zal eten...!
2quote:
als je om half 2 op staat en je ontbijt lunch en avondeten wel alle drie wil hebben dan moet dat wel hequote:
Wel gezond, alle 3 de maaltijdenquote:Op zondag 20 april 2008 18:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je om half 2 op staat en je ontbijt lunch en avondeten wel alle drie wil hebben dan moet dat wel heNou was mn ontbijt ook niet zo heel groot, dus kon wel weer wat eten gebruiken
daarom! en na een avondje drinken kan ik dat ook wel weer gebruiken!quote:
Heerlijkquote:Op zondag 20 april 2008 18:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe is het weer in NL?
hier schijnt het zonnetje harder dan ooit te voren, heerlijk al een beetje mn gezicht verkleuren voor de komende paar weekquote:Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Heerlijk
In het zonnige Zeeland tenminste wel
Voor de rest is er nog niemand geloof ikquote:Op zondag 20 april 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van eten en afwassen
ik ben nog steeds aanwezig, ga pas over een uurtje ofzo eten kokenquote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor de rest is er nog niemand geloof ik
hej hej!!quote:Op zondag 20 april 2008 19:16 schreef Bravebart het volgende:
HOI!
quote:
Wat jij wiltquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je usericon heel erg hyper beweegt
Of rent het?
Lekker op het strand hardgelopen..quote:
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aanquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat je usericon heel erg hyper beweegt
Of rent het?
Heeel lang, zelfs voor ik hier kwamquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aan
Ik heb blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je daar nou al niet tegen aan
Jij welquote:
Deanquote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, gooi er maar af
Yenice![]()
Piles
In dit topicquote:
Je maakte meer indruk met je postsquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt..
Goedenavondquote:Op zondag 20 april 2008 19:59 schreef Deansensitized het volgende:
Wat zie ik nu?? SC Heerenveen 5e??![]()
Goedenavond allemaal
Jij? Druk?quote:
Hoezo keek je er toen al tegenaan dan?quote:
Nee helaasquote:[..]
Je maakte meer indruk met je posts
Red ik me er zo goed uit
Ik had strandtraining.. dus de duinen van HvH onveilig gemaakt..quote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij welIk was het ook van plan, maar mn huisgenoot had geen zin
Hahaquote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had strandtraining.. dus de duinen van HvH onveilig gemaakt..
Ik stalk jequote:Op zondag 20 april 2008 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoezo keek je er toen al tegenaan dan?
Aah vandaar, ja daar waren we elkaar ook al tegengekomenquote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stalk je![]()
Nee, in de mwdl-topics viel je ook al op
quote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
Mijn tent is top-finale
Nu is er geen Mr Bean
Waarmee dan?quote:
quote:
Nou iedereen praat tegen me op MSN, ik wil hier volgen en ik probeer DS Organize op mn DS te krijgen maar het lukt nietquote:
Ik loop relatief beter op mulle zand, dan op een atletiekbaan.. In september ga ik misschien mee doen aan de Klimduinrun http://www.klimduinrun.nl/.. zegt maar de Cauberg van het mulle zand. Volgens mijn trainers moet ik dit gemakkelijk kunnen winnenquote:
Je plaatje ook, maar daar ben je snel op uit gekekenquote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aah vandaar, ja daar waren we elkaar ook al tegengekomen
Viel mn plaatje of mijn 'persoonlijkheid' je op?
Ik zal mn mond houdenquote:Op zondag 20 april 2008 20:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou iedereen praat tegen me op MSN, ik wil hier volgen en ik probeer DS Organize op mn DS te krijgen maar het lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |