Andere mogelijkheid was praktisch onmogelijkquote:
* bookmarkedquote:
Welke andere mogelijkheidquote:Op zondag 20 april 2008 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid was praktisch onmogelijk
Ojaquote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
"Een andere mogelijkheid" moest het zijn denk ik
Neehoor, gewoon zoals het er staat. Mijn posts zijn nooit ondoordacht.quote:Op zondag 20 april 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
"Een andere mogelijkheid" moest het zijn denk ik
in dat geval:quote:Op zondag 20 april 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
Neehoor, gewoon zoals het er staat. Mijn posts zijn nooit ondoordacht.
quote:
Een TT die te lang wasquote:
Veel meer valt er ook niet over te zeggen hoorquote:
Zondag kliekjesdag?quote:Op zondag 20 april 2008 17:15 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens puicke kippengroenteuienchampignonsoep brouwen
Neequote:
Ik hoop dat je het overleeftquote:Op zondag 20 april 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeZondag is Bart-doet-eens-gek-dag
Nou, jij hebt wel lekker veel vertrouwen in mijn kookkunsten zeg, damnquote:
Brrrrrquote:Op zondag 20 april 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er groeit wel iets speciaals tussen jullie he?
Ja, laat maar jaquote:Op zondag 20 april 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, jij hebt wel lekker veel vertrouwen in mijn ...
Laat ook maar
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienenquote:Op zondag 20 april 2008 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Zo, soep staat aan de pruttel
Het is jammer dat er geen geurfunctie in Fok zit, maar het ruikt leeeeekker
En schadeclaims van aan je broek krijgtquote:Op zondag 20 april 2008 17:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienen
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctiequote:Op zondag 20 april 2008 17:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zou pas een functie zijn waar je veel geld aan kan verdienen
Ja maar je moet ook de functie uit kunnen zettenquote:Op zondag 20 april 2008 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctie
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 20 april 2008 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken om tubgirl te zien met geurfunctie
Ja en dan krijg je lolbroeken die zo'n site hacken en dan krijg je een strontgeur ipv de geprefereerde parfumquote:Op zondag 20 april 2008 17:49 schreef Yesse het volgende:
Maar het zou handig zijn met bijvoorbeeld ehhhh parfum promoten op internet of met kooksites enzo
Oja..quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je lolbroeken die zo'n site hacken en dan krijg je een strontgeur ipv de geprefereerde parfum
ik had om half 5 mn lunch dus denk dat ik tegen een uurtje of 8-9 zal eten...!quote:Op zondag 20 april 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
Heerlijk burgelijk allemaal, om 18.00 uur eten
Ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |