Eens.quote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef DeTolk het volgende:
De enige die ik het bij PSV gun is Koevermans. die verdiend een kampioenschap. En nou opbokke.
Ja doe dat effe dan als je wil. Als ik plaatjes wil zien van PSV kijk ik wel op www.antivoetbal.nlquote:
Ik iets te veelquote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Op zondag 20 april 2008 16:45 schreef maril het volgende:
Als psvfan zeg ik , ga door zoals jullie de laatste weken speelde en je speelt CL, ik gun ajax dat trouwens , ik heb daar geen last van.
Nee, maar toen ging het ook om 3 clubs en was het spannend tot aan de laatste minuutquote:Op zondag 20 april 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.
Hoopte stiekem wel op een Zippo tegen zijn hoofdquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Miemies het volgende:
Wie zo kampioen wordt, is geen kampioen!
na de 0 - 1 zag ik het niet meer gebeuren en heb ik me lopen ergeren aan gomes die tig keer in beeld kwam
quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.
Echt??quote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef RayMania het volgende:
Ik stond echt heel verbaasd te kijken dat Maarten tot Ajacied van het jaar werd verkozen. Dat moest of Huntelaar of Heitinga zijn.
denk dat de meeste het wel hadden verwachtquote:Op zondag 20 april 2008 16:41 schreef valek het volgende:
Ben verkouden, daarom heb ik die tissues klaarliggen.
Maaru, s6 in de playoffs. hahahahaha
Vraag ik me ook af. Iemand dit wat meer weet over de data?quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef kalinho het volgende:
En nu woensdag al playoffs?
Ok is een groot woord, maar de teleurstelling is hier ook niet groot. Sowieso ging ik er na PSV-Ajax al vanuit dat PSV weer kampioen zou worden. Dat PSV het daarna liet gebeuren dat Ajax nog terug kon komen, bracht de hoop wel terug maar rationeel gezien hield ik er al geen rekening mee. Tel daarbij op dat het vanmiddag sowieso niet spannend was, en je krijgt dit.quote:
Hier op Sport 1 (Tele 2 kanaal) niet hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik op de een of andere manier ook veel vertrouwen in Van Basten en volgend jaar.
Sorry maar heb er nu wel even genoeg van dus zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
Ja.quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
We spelen eerst uit hé (uitdoelpunten tellen volgens UC/CL regeling).quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
Hij doet alleen Fifaquote:Op zondag 20 april 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch niet met die k*tkneus Jorien hé
Orgineel hoorquote:
Wo 30 /4 /2008 1e ronde play-offsquote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Iemand dit wat meer weet over de data?
wijze woordenquote:Op zondag 20 april 2008 17:29 schreef peaceman het volgende:
Berusting is het toverwoord... Laat ons svp niet wennen aan dat gevoel.
Doet het pijn dat je geen play-offs mag spelen?quote:
Dacht precies hetzelfde, maarja dat heten succes-supporters die vaak aan de andere kant van NL wonenquote:Op zondag 20 april 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
Wat doen die die-hard PSV'ers achter hun pc hier te lopen trollen, terwijl ze net kampioen zijn geworden? Ga feestvieren ofzo?
Dat een Feyenoorder (als je dat nog bent?) nou hierom moet lachenquote:
die kutmarokkaan vooropquote:Op zondag 20 april 2008 16:58 schreef dronkeykong het volgende:
Oohw wat wil ik sommigen ook echt doodverwensen daar bij psv
nee helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Doet het pijn dat je geen play-offs mag spelen?
Mij wel, we hadden jullie graag nog 2x vernederd.quote:
Wat doet ie dan? En wat bedoel je met dat Gomes oid nog ajax er bij halen. Ik weet dat het een trieste club/mensen zijn maar waar gaat dit over?quote:
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerdquote:Op zondag 20 april 2008 17:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat doet ie dan? En wat bedoel je met dat Gomes oid nog ajax er bij halen. Ik weet dat het een trieste club/mensen zijn maar waar gaat dit over?
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereketquote:Op zondag 20 april 2008 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerd
Hoezo ajax erbij halen? Wat zegt ie over ajax.quote:Op zondag 20 april 2008 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerd
Hadden ze ook hun eierdop opquote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereket
Gomes ook.
Ja de hele Nederlandse Media is tegen ons
quote:Voicemail Perez gebombardeerd door PSV-spelers
20 april 2008
Kenneth Perez deed er zondag verstandig aan zijn telefoon niet op te nemen. De spelers van PSV besloten tijdens het titelfeest in de kleedkamer om hun voormalige ploeggenoot te bellen. "Maar helaas kregen we geen gehoor. We hebben zijn voice-mail ingezongen", zei verdediger Dirk Marcellis.
Bij het afluisteren van zijn voice-mail kreeg Perez voetballiederen te horen als 'helemaal niets in Amsterdam' en 'PSV kampioenen'.
Perez speelde de eerste seizoenshelft voor PSV en maakte acht competitiedoelpunten. Omdat hij niet altijd in het basiselftal startte, vertrok de aanvallende middenvelder in de winterstop naar Ajax.
Ik verstond wel "nee uhhh ik mag uhhhh geen alcohol uhhh drinkenquote:
En de scheidsrechters natuurlijk ook..quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereket
Gomes ook.
Ja de hele Nederlandse Media is tegen ons
Alleen Koevermans is een goeie gast voor de rest zijn het allemaal idiotenquote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook hun eierdop op![]()
Sowieso al die psvers hier ook![]()
Maar goed voor hun blijft het toch het grote Ajax he
Ach, dat vind ik nog wel grappig, had ik zelf ook gedaanquote:
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland isquote:
Met Q day een wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wo 30 /4 /2008 1e ronde play-offs
Za 3 /5 /2008 1e ronde play-offs
Wo 7 /5 /2008 2e ronde play-offs
Za 10 /5 /2008 2e ronde play-offs
Zoek de allochtoon, ik heb er 2 gevondenquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
PSV fansquote:
Ajax, internethooliganquote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Was te verwachten natuurlijk.quote:Davids stopt zo goed als zeker na play-offs
Voor Edgar Davids zit zijn voetbalcarrière er binnenkort waarschijnlijk op. De middenvelder van Ajax maakte na de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo bekend dat het zo goed als zeker is dat hij na de play-offs het bijltje er bij neer gooit.
Eerder dit jaar liet de 35-jarige routinier een dergelijk besluit ook al doorschemeren, al liet hij toen in het midden of het ging om een vertrek bij Ajax of een definitief punt achter zijn actieve loopbaan. De Amsterdammer benadrukte dat het ’98 procent’ zeker is dat het om de laatste optie gaat.
Davids keerde halverwege het seizoen 2006/2007 terug in de hoofdstad, nadat hij in 1996 de club had verlaten voor een avontuur in het buitenland. Die weg leidde hem via AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur weer terug in Amsterdam.
Waarom zit je achter je pc ?quote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
Omdat hij met Jorien aan het cyber zuipen is?quote:
Kansloze reactiequote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
Als je die zuiderlingen hoort praten kan je toch niet anders concluderen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
hehequote:
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Als dat gebeurt zwem ik desnoods naar Engeland.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Dat dus..quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
JOHNNY BEDANKT
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
-Edit laat maar-quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny
Ik begrijp dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef StarGazer het volgende:
4 keer achter elkaar kampioen worden en dan nog janken over Ajax. Zij zijn groot en wij zijn klein! Schattige calimero's
Waar roepen ze nu al dagen dat ze kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Hoezo? Heb je carnaval wel eens gezien hier in NL.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax
zondag 20 april, door Manu23, Amsterdam, 18:32u, calciomercato.com
Volgens de Italiaanse voetbalsite www.calciomercato.com, heeft de Argentijnse spits Darío Cvitanich van Club Atlético Banfield een 5-jarig contract getekend bi de Amsterdammers.
quote:
Gabrich flash backsquote:2003-present Banfield 75 (24)
Vervanger voor Urzaiz, wereldafscheid voor die heldquote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Gabrich flash backs.
Als dat de vervanger voor Huntelaar moet zijn.. Trek dan gewoon je portomonnee open en koop Moreno. Gierige lijers. 5 op een rij maar.
Ah, DAM. Het autistische voetbalwonder die Zarate beter vindt dan Torres?quote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
DAM vond hem beter dan de spitsen van Kroatie meen ik me te herinneren.
ook niet weinig..quote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:
In het bericht staat ook dat hij voor 6 miljoen gekocht is.
Zolang Van Geel er nog zit niet nee.quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Er verandert echt geen ene fuck bij Ajax he?.
Wat dacht je van Bak.. Kennedy?quote:Op zondag 20 april 2008 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel eindelijk iemand waarvan we de naam niet van kunnen uitspreken
quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Wie zegt dat ze Moreno niet halen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, die door echte topclubs gewild is.
Trek dan niet van dit soort spelers aan.quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
kan me geen fuck schelen hoeveel ze kosten en uitgeven zolang wij maar eens prijzen gaan pakken
Messi!quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap ook niet waarom een Argentijnse spits, hun spel past niet echt bij Ajax.
is het een prutser dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Ja absoluutquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar goed...
Volgend jaar worden we kampioen!
1+1=2?quote:
Misschien gaan we wel anders spelen, hoorde dat Moreno ook als AMC kan spelen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1+1=2?. [/De Mos]
Aangezien Moreno 12 miljoen moet kosten... Denk niet dat Ajax 6 miljoen aan een speler gaat uitgeven waarvan de kans aanwezig is dat ie op de bank komt.
Messi is van wereldklasse maar geen echte diepe spits, Messi achter Huntelaar zou me geweldig lekenquote:
Doen we!quote:Op zondag 20 april 2008 18:54 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Messi is van wereldklasse maar geen echte diepe spits, Messi achter Huntelaar zou me geweldig leken
Jij komt er nu pas achter dat die gasten een kogel moeten?quote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
Wat doen die mensen in de ArenA zegquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
En deze...quote:
quote:Ajax volgt weer Chileense spelmaker
In de zoektocht naar een nieuwe spelmaker stuurt Ajax scouts naar Chili. Volgens de lokale krant La Tercera hebben de Amsterdammers wederom belangstelling voor Carlos Villanueva.
Villanueva stond al twee keer eerder in de belangstelling van Ajax. In 2006 liep de middenvelder van Audax Italiano stage bij de Amsterdamse club en ook afgelopen zomer stond zijn naam op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.
Ajax heeft inmiddels concurrentie gekregen in de strijd om Villanueva, die bij Audax Italiano nog een contract heeft tot 2009. Ook Bayern München wil de 22-jarige Chileen graag vastleggen. De middenvelder moet ongeveer zes miljoen euro kosten.
Naast Villanueva volgt Ajax nog meer spelmakers. De Amsterdammers worden ook gelinkt aan Gai Assulin (FC Barcelona), Yoann Gourcuff (AC Milan), Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Marko Marin (Borussia Monchengladbach).
Hoe goed de beste man ook is, hij loopt 1 op 3. En is Argentijn (schijn tegenquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goedquote:Op zondag 20 april 2008 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik vrees een vreemdelingen legioen.
quote:Originally Posted by vipnerd View Post
1- Dario Cvitanich, the Banfield forward. Young, great header even if he is not that tall and most importantly knows how to move around the box. IMHO, he is ages ahead of Boselli. Boca has already been interested in him.
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.quote:OMFG ... what a superb game from this kid today. A 10 out of 10 for sure.
Open your eyes Pompilio, the replacement for Palermo is not Boselli ... is Dario. Can't imagine the damage this kid would do along Roman and Rodrigo.
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.quote:Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goed
Heel fijn allemaal, maar op elk willekeurig Ajax forum kan je ook zulke quotes over dat Braziliaanse jankjong vinden. En Leo is nou ook niet echt de missing link.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.
http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01627145.html
Echt, als ik mij ergens niet meer druk om kan maken is dit het.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
Het is ook te triest voor woorden, maar andersom was het net zo gegaan.quote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
Please PSV-ers, ga lekker de stad in om het landskampioenschap te vieren. Dat is wat jullie moeten doen in plaats van hier Ajacieden uit te lokken. Mijn hemel.
Stekelenburg, vd Wiel, Emanuelson, Huntelaar hopelijk, Siem de Jong, Colinquote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
Precies, maar ik kan niet begrijpen wat je op internet achter je PC doet als je net kampioen bent gewordenquote:Op zondag 20 april 2008 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ook te triest voor woorden, maar andersom was het net zo gegaan..
En dat is dus ook zo voor die Morenoquote:Op zondag 20 april 2008 19:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel fijn allemaal, maar op elk willekeurig Ajax forum kan je ook zulke quotes over dat Braziliaanse jankjong vinden. En Leo is nou ook niet echt de missing link.
We zullen zien..... Hopelijk wordt Van Geel deze week nog weggestuurd..
Lens? Kom op zeg, en dan Van Geel verwijten dat ie aan RTL Voetbal scouting doet.quote:Op zondag 20 april 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stekelenburg, vd Wiel, Emanuelson, Huntelaar hopelijk, Siem de Jong, Colin, Donald, Sarpong, van der Heijden en Anita. In ieder geval nog genoeg Nederlandse spelers in de selectie.
Hopelijk wordt het aangevuld met Demy de Zeeuw en Lens.
Ik denk ook wel dat Marco meer met eigen jeugd gaat voetballen.
Als Ajax kampioen was dan zat 80% niet op FOK nu hoor, maargoed als.quote:Op zondag 20 april 2008 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ook te triest voor woorden, maar andersom was het net zo gegaan..
Met als grote verschil dat Moreno 20 is en wordt gevolgd door Real en Liverpool.quote:Op zondag 20 april 2008 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat is dus ook zo voor die Moreno
Je bent wel lekker hypocriet hoor
Die quotes waren nota bene van Boca supporters dus niet van hun eigen supporters.
Tis zowat elke week raak daar hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer hoe het de laatste keer in vak410 was. Was weer knokken, terwijl je de allerlaatsste keer toch wat meer trots moet laten zien.
Zuid en 410 was er gewoon nog, en dat zijn de trouwste supporters over het algemeen, dus dat viel wel mee.quote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Rumille het volgende:
En ook al weggaan voor de huldiging van John
Walgelijk.
Het zou toch wat zijn als hij bij ons de sterren van de hemel gaat spelenquote:Feyenoord laat zijn oog vallen op Martins
Geschreven op dinsdag, 4 oktober 2005 om 09:23
De Boliviaanse media meldt dat Feyenoord de 18-jarige Marcelo Moreno Martins nauwlettend in de gaten houdt. Technisch directeur Mark Wotte liet vorige week al weten druk bezig te met het zoeken naar waardige opvolgers voor het huidige aanvalsduo Kuyt en Kalou. Martins staat onder contract bij Oriente Petrolero in Bolivia, maar speelde het afgelopen seizoen in het shirt van Vitoria Bahia. Met deze club werd de aanvaller gedeeld topscorer op het laatste jeugdtoernooi van PSV Eindhoven.
In de zomer heeft, volgens de landelijke kranten, ook PSV een bod uitgebracht op Martins. Maar een deal van 1.5 miljoen euro ging destijds om onduidelijke redenen niet door.
Misschien moet je wakker worden uit je droom maar Ajax kan al een tijdje niet meer concurreren met die clubs.quote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat Moreno 20 is en wordt gevolgd door Real en Liverpool.
Die andere is al 24, heeft een lager gemiddelde en wordt gevolgd door Espanyol.
Dus niet echt hetzelfde.
-verkeerd gelezen-quote:Op zondag 20 april 2008 19:13 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als hij bij ons de sterren van de hemel gaat spelen
Nee, maar ik zie hier nu ook maar een handjevol lampies.quote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen was dan zat 80% niet op FOK nu hoor, maargoed als.
Ik zit in 112 met 2 vrienden, in de 90ste minuut waren we nog met ze 3en overquote:Op zondag 20 april 2008 19:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid en 410 was er gewoon nog, en dat zijn de trouwste supporters over het algemeen, dus dat viel wel mee.
Lange zijde moet je niks van verwachten.
Sfeer.. kutquote:Op zondag 20 april 2008 19:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
weer... goed
sfeer.. goed
voetbal.. goed
resultaat.. zwaar kut..
Misschien moet jij beter lezen, Ajax heeft door het samenwerkingsverband met Cruzeiro de mogelijkheid hem als eerste te contracteren, schijnt. Hij wil zelf ook graag naar Ajax, volgens dat bericht.quote:Op zondag 20 april 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien moet je wakker worden uit je droom maar Ajax kan al een tijdje niet meer concurreren met die clubs.
En prestaties uit het verleden.......
Kezman had ook een goed gemiddelde in Nederland.
En hij is nog 23
Daar zijn ze nu volgens de geruchten al mee bezig.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef Rumille het volgende:
Ajax, ga verdomme eens geld uitgeven.
Bijkomen van het feestenquote:Op zondag 20 april 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar ik kan niet begrijpen wat je op internet achter je PC doet als je net kampioen bent geworden
Ja, maar wel met mate.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef Rumille het volgende:
Ajax, ga verdomme eens geld uitgeven.
Geruchten zijn niks waard, ik wil persconferenties zien met nieuwe aankopenquote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu volgens de geruchten al mee bezig.
Clubjes die nooit iets winnen moeten ergens hun 'lol' vandaan halen, je kunt ze ook niet echt serieus nemen. Clubje in de marge.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef devv05 het volgende:
Was te verwachten dat die prutsers van Vitesse het zouden laten afweten. En wat een kneusjes bij Heracles ook, jammer dat ze niet gedegradeerd zijn.
Ja inderdaad, je moet het gewoon zelf doenquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Vitesse de schuld geven is wel weer erg simpel natuurlijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Clubjes die nooit iets winnen moeten ergens hun 'lol' vandaan halen, je kunt ze ook niet echt serieus nemen. Clubje in de marge.
De dag dat Vitesse failliet gaat trek ik een biertje open trouwens. Geen enkele club in het betaalde voetbal is kleurlozer dan dat groepje losers aan de Rijn.
Ik geef ze niet de schuld, ik vind mezelf gewoon dom dat ik vooraf op ze had gerekend. Je kunt namelijk nooit op ze rekenen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Dat dus, ik snap niet dat sommigen zich zo verlagen zeg. De titel was al veel langer uit beeld en dat we vandaag nog een kans hadden was meer te danken aan het falen van PSV dan aan onszelf. En mensen die nu andere clubs gaan afzeikenquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Niemand geeft Vitesse de schuld toch? Ik schold ze alleen verrot omdat ze echt niets kunnen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Ik rekende al nergens op, je weet dat Vitesse geen goede ploeg heeft.quote:Op zondag 20 april 2008 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik geef ze niet de schuld, ik vind mezelf gewoon dom dat ik vooraf op ze had gerekend. Je kunt namelijk nooit op ze rekenen.
Precies één of twee echte directe versterkingen en de rest de jeugd.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar wel met mate.
Wat extra investeren om een bepaald risico wat kleiner te maken is prima, maar 3x 2 miljoen voor kutspelers heb je niets aan.
Geen aankopen meer tot Van Geel weer weg is.
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Toch blijft Ajax de mooiste club van Nederland
Jazeker! Jammer dat het al jaren voor geen meter loopt, maar goed.quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, op deze manier raak je wel alle successupporters kwijtquote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jazeker! Jammer dat het al jaren voor geen meter loopt, maar goed.
Shit happens.
Nou op zuid was ook bijna de helft weg hoorquote:Op zondag 20 april 2008 19:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid en 410 was er gewoon nog, en dat zijn de trouwste supporters over het algemeen, dus dat viel wel mee.
Lange zijde moet je niks van verwachten.
Davids mis je niks meer aan, Heitinga krijg je een mooie prijs voor en is absoluut vervangbaar (z'n voetbalkwaliteiten zijn naar mijn mening redelijk gehyped dit jaar) en Suárez blijft.quote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef Scorpie het volgende:
Davids stopt, Huntelaar en Heitinga weg, Suarez zie ik ook nog wel weggaan en verder een hoop aanwas wat waarschijnlijk weer subtop-niveau is. Ik zie het voorlopig nog niet goed komen met ons aller Ajax.
Altijd!quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Partysquad zet kwaad bloed in ArenA
zondag 20 april, door sv, Amsterdam, 19:27u, De Telegraaf
The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.
Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.
Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
Amen...!quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef _Mike_ het volgende:
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet datquote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is de goaltune niet van psv
kan ik wel weten
Waarom staat het er danquote:Op zondag 20 april 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet dat
?quote:Op zondag 20 april 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikeltje, iedereen die dat artikel leest weet dat
Het is wel een échte Ajacied.quote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef Jasza het volgende:
Ik zag van der Aat nog in het suppo home, vind hem nou niet echt het hardcore type.
en verder eens met Silenus.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe dan ook, het was lekker weer, het bier was lekker en het was lekker weer alle gasten te zien. En we hebben gewoon fucking gewonnen!
rdamquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
Twente publiek:
Helemaal niets in Amsterdam
Of zongen ze R'dam?
Nee, Amsterdam, maar we pakken ze wel terug in de play-off'squote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
Twente publiek:
Of zongen ze R'dam?
Ze zongen we gaan europa inquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
Twente publiek:
Of zongen ze R'dam?
?quote:Op zondag 20 april 2008 19:55 schreef _Mike_ het volgende:
Te grappig hoe die PSV'ers Gomes verdediging![]()
geen woord van gelogen helaas...quote:
Moet jij niet in eindhoven zijn?quote:
quote:
Het staat nu ook op voetbalzone.quote:'Espanyol ziet Cvitanich naar Ajax gaan'
Darío Cvitanich speelt volgend seizoen niet voor Espanyol maar voor Ajax, meldt de Spaanse sportkrant AS. De aanvaller van het Argentijnse Banfield tekent voor vijf seizoenen bij de Amsterdammers, die een bedrag van zes miljoen euro overmaken.
Volgens AS kon Espanyol het gedane bod uit Amsterdam op de spits niet evenaren. Het bestuur van de club uit Barcelona sprak al enkele malen met Banfield en leek de strijd om Cvitanich gewonnen te hebben. Ook Boca Juniors en Napoli toonden belangstelling, maar de hoofdrolspeler zag een overgang naar die clubs niet zitten.
Cvitanich (23) is in de laatste jaren uitgegroeid tot een van de smaakmakers van het Argentijnse voetbal. Bij het bescheiden Banfield vestigde hij de afgelopen twee seizoenen met twaalf en tien doelpunten alle aandacht op zich.
In het verleden had Ajax naast Mauro Rosales een andere Argentijn op de loonlijst staan: Iván Gabrich. De inmiddels gestopte spits was bijzonder trefzeker bij Newell's Old Boys, maar kon in Amsterdam geen potten breken. Na zes wedstrijden en nul doelputen was hij één seizoen later weer met de noorderzon vertrokken.
Ja een spelfout omdat ik het bericht overhaast getypt, sorry meester.quote:
Geniet er maar van achter je PCtje nerdquote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam galmt over het plein
Heb je nu een stijve jochiequote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
jij bent toch altijd die die-hard psv fan? wat doe je hier danquote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens de spaanse krant AS wel ja.quote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef GGMM het volgende:
Cvitanich gekocht?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja een spelfout omdat ik het bericht overhaast getypt, sorry meester.
[..]
Geniet er maar van achter je PCtje nerd
Sorry, internet hooliganquote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja een spelfout omdat ik het bericht overhaast getypt, sorry meester.
[..]
Geniet er maar van achter je PCtje nerd
Goh, verrassendquote:Op zondag 20 april 2008 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even wat anders he, waarom heb jij zo een uber trieste sig? Volgens mij weet je alleen dat er een ajacied is doodgegaan en nu doe je er mans mee zoals 80% van de feyenoord supporters die er iets van zeggenquote:
Typisch dat elk jaar weer als Feyenoord niks bereikt heeft ze hun verdriet komen verwerken door hier te spammen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit bericht heb je zeker weer overhaast getypt, of niet?
Hap Hapquote:Op zondag 20 april 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit bericht heb je zeker weer overhaast getypt, of niet?
We hebben meer bereikt als jullie dit seizoen. Of kunnen jullie nog een prijs pakken dit seizoen?quote:Op zondag 20 april 2008 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch dat elk jaar weer als Feyenoord niks bereikt heeft ze hun verdriet komen verwerken door hier te spammen.
Win die prijs eerst maar en kom dan terug.quote:Op zondag 20 april 2008 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hebben meer bereikt als jullie dit seizoen. Of kunnen jullie nog een prijs pakken dit seizoen?
Dat is waar, we kunnen beide nog Champions League halen dit seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hebben meer bereikt als jullie dit seizoen. Of kunnen jullie nog een prijs pakken dit seizoen?
Ajax heeft dit seizoen al een prijs. Ook al is t de Fruitschaal, het is een prijs.quote:Op zondag 20 april 2008 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1. Ik had er nog nooit van gehoordquote:
De play-offs zien als een prijs winnenquote:Op zondag 20 april 2008 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, we kunnen beide nog Champions League halen dit seizoen
//edit: oh nee, wacht, jullie zijn 6de geworden.![]()
Wel als je voor een middelmatige club speelt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
1. Ik had er nog nooit van gehoord
2. De aandacht op je vestigen als je keer 12 en 10 keer scoort...
Nee, maar dan hebben ze wel meer bereikt dan Feyenoord, waar we het dus over hadden. Blijf je opletten?quote:Op zondag 20 april 2008 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De play-offs zien als een prijs winnen
Laat hem toch!quote:Op zondag 20 april 2008 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben ze wel meer bereikt dan Feyenoord, waar we het dus over hadden. Blijf je opletten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |