Daar zijn ze nu volgens de geruchten al mee bezig.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef Rumille het volgende:
Ajax, ga verdomme eens geld uitgeven.
Bijkomen van het feestenquote:Op zondag 20 april 2008 19:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar ik kan niet begrijpen wat je op internet achter je PC doet als je net kampioen bent geworden
Ja, maar wel met mate.quote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef Rumille het volgende:
Ajax, ga verdomme eens geld uitgeven.
Geruchten zijn niks waard, ik wil persconferenties zien met nieuwe aankopenquote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu volgens de geruchten al mee bezig.
Clubjes die nooit iets winnen moeten ergens hun 'lol' vandaan halen, je kunt ze ook niet echt serieus nemen. Clubje in de marge.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef devv05 het volgende:
Was te verwachten dat die prutsers van Vitesse het zouden laten afweten. En wat een kneusjes bij Heracles ook, jammer dat ze niet gedegradeerd zijn.
Ja inderdaad, je moet het gewoon zelf doenquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Vitesse de schuld geven is wel weer erg simpel natuurlijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 19:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Clubjes die nooit iets winnen moeten ergens hun 'lol' vandaan halen, je kunt ze ook niet echt serieus nemen. Clubje in de marge.
De dag dat Vitesse failliet gaat trek ik een biertje open trouwens. Geen enkele club in het betaalde voetbal is kleurlozer dan dat groepje losers aan de Rijn.
Ik geef ze niet de schuld, ik vind mezelf gewoon dom dat ik vooraf op ze had gerekend. Je kunt namelijk nooit op ze rekenen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Dat dus, ik snap niet dat sommigen zich zo verlagen zeg. De titel was al veel langer uit beeld en dat we vandaag nog een kans hadden was meer te danken aan het falen van PSV dan aan onszelf. En mensen die nu andere clubs gaan afzeikenquote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Niemand geeft Vitesse de schuld toch? Ik schold ze alleen verrot omdat ze echt niets kunnen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Ik rekende al nergens op, je weet dat Vitesse geen goede ploeg heeft.quote:Op zondag 20 april 2008 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik geef ze niet de schuld, ik vind mezelf gewoon dom dat ik vooraf op ze had gerekend. Je kunt namelijk nooit op ze rekenen.
Precies één of twee echte directe versterkingen en de rest de jeugd.quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar wel met mate.
Wat extra investeren om een bepaald risico wat kleiner te maken is prima, maar 3x 2 miljoen voor kutspelers heb je niets aan.
Geen aankopen meer tot Van Geel weer weg is.
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |