Ik verstond wel "nee uhhh ik mag uhhhh geen alcohol uhhh drinkenquote:
En de scheidsrechters natuurlijk ook..quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereket
Gomes ook.
Ja de hele Nederlandse Media is tegen ons
Alleen Koevermans is een goeie gast voor de rest zijn het allemaal idiotenquote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook hun eierdop op![]()
Sowieso al die psvers hier ook![]()
Maar goed voor hun blijft het toch het grote Ajax he
Ach, dat vind ik nog wel grappig, had ik zelf ook gedaanquote:
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland isquote:
Met Q day een wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wo 30 /4 /2008 1e ronde play-offs
Za 3 /5 /2008 1e ronde play-offs
Wo 7 /5 /2008 2e ronde play-offs
Za 10 /5 /2008 2e ronde play-offs
Zoek de allochtoon, ik heb er 2 gevondenquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
PSV fansquote:
Ajax, internethooliganquote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Was te verwachten natuurlijk.quote:Davids stopt zo goed als zeker na play-offs
Voor Edgar Davids zit zijn voetbalcarrière er binnenkort waarschijnlijk op. De middenvelder van Ajax maakte na de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo bekend dat het zo goed als zeker is dat hij na de play-offs het bijltje er bij neer gooit.
Eerder dit jaar liet de 35-jarige routinier een dergelijk besluit ook al doorschemeren, al liet hij toen in het midden of het ging om een vertrek bij Ajax of een definitief punt achter zijn actieve loopbaan. De Amsterdammer benadrukte dat het ’98 procent’ zeker is dat het om de laatste optie gaat.
Davids keerde halverwege het seizoen 2006/2007 terug in de hoofdstad, nadat hij in 1996 de club had verlaten voor een avontuur in het buitenland. Die weg leidde hem via AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur weer terug in Amsterdam.
Waarom zit je achter je pc ?quote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
Omdat hij met Jorien aan het cyber zuipen is?quote:
Kansloze reactiequote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
Als je die zuiderlingen hoort praten kan je toch niet anders concluderen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
hehequote:
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Als dat gebeurt zwem ik desnoods naar Engeland.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Dat dus..quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
JOHNNY BEDANKT
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
-Edit laat maar-quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny
Ik begrijp dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef StarGazer het volgende:
4 keer achter elkaar kampioen worden en dan nog janken over Ajax. Zij zijn groot en wij zijn klein! Schattige calimero's
Waar roepen ze nu al dagen dat ze kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Hoezo? Heb je carnaval wel eens gezien hier in NL.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax
zondag 20 april, door Manu23, Amsterdam, 18:32u, calciomercato.com
Volgens de Italiaanse voetbalsite www.calciomercato.com, heeft de Argentijnse spits Darío Cvitanich van Club Atlético Banfield een 5-jarig contract getekend bi de Amsterdammers.
quote:
Gabrich flash backsquote:2003-present Banfield 75 (24)
Vervanger voor Urzaiz, wereldafscheid voor die heldquote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Gabrich flash backs.
Als dat de vervanger voor Huntelaar moet zijn.. Trek dan gewoon je portomonnee open en koop Moreno. Gierige lijers. 5 op een rij maar.
Ah, DAM. Het autistische voetbalwonder die Zarate beter vindt dan Torres?quote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
DAM vond hem beter dan de spitsen van Kroatie meen ik me te herinneren.
ook niet weinig..quote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:
In het bericht staat ook dat hij voor 6 miljoen gekocht is.
Zolang Van Geel er nog zit niet nee.quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Er verandert echt geen ene fuck bij Ajax he?.
Wat dacht je van Bak.. Kennedy?quote:Op zondag 20 april 2008 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel eindelijk iemand waarvan we de naam niet van kunnen uitspreken
quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Wie zegt dat ze Moreno niet halen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, die door echte topclubs gewild is.
Trek dan niet van dit soort spelers aan.quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
kan me geen fuck schelen hoeveel ze kosten en uitgeven zolang wij maar eens prijzen gaan pakken
Messi!quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap ook niet waarom een Argentijnse spits, hun spel past niet echt bij Ajax.
is het een prutser dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Ja absoluutquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar goed...
Volgend jaar worden we kampioen!
1+1=2?quote:
Misschien gaan we wel anders spelen, hoorde dat Moreno ook als AMC kan spelen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1+1=2?. [/De Mos]
Aangezien Moreno 12 miljoen moet kosten... Denk niet dat Ajax 6 miljoen aan een speler gaat uitgeven waarvan de kans aanwezig is dat ie op de bank komt.
Messi is van wereldklasse maar geen echte diepe spits, Messi achter Huntelaar zou me geweldig lekenquote:
Doen we!quote:Op zondag 20 april 2008 18:54 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Messi is van wereldklasse maar geen echte diepe spits, Messi achter Huntelaar zou me geweldig leken
Jij komt er nu pas achter dat die gasten een kogel moeten?quote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
Wat doen die mensen in de ArenA zegquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
En deze...quote:
quote:Ajax volgt weer Chileense spelmaker
In de zoektocht naar een nieuwe spelmaker stuurt Ajax scouts naar Chili. Volgens de lokale krant La Tercera hebben de Amsterdammers wederom belangstelling voor Carlos Villanueva.
Villanueva stond al twee keer eerder in de belangstelling van Ajax. In 2006 liep de middenvelder van Audax Italiano stage bij de Amsterdamse club en ook afgelopen zomer stond zijn naam op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.
Ajax heeft inmiddels concurrentie gekregen in de strijd om Villanueva, die bij Audax Italiano nog een contract heeft tot 2009. Ook Bayern München wil de 22-jarige Chileen graag vastleggen. De middenvelder moet ongeveer zes miljoen euro kosten.
Naast Villanueva volgt Ajax nog meer spelmakers. De Amsterdammers worden ook gelinkt aan Gai Assulin (FC Barcelona), Yoann Gourcuff (AC Milan), Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Marko Marin (Borussia Monchengladbach).
Hoe goed de beste man ook is, hij loopt 1 op 3. En is Argentijn (schijn tegenquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goedquote:Op zondag 20 april 2008 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik vrees een vreemdelingen legioen.
quote:Originally Posted by vipnerd View Post
1- Dario Cvitanich, the Banfield forward. Young, great header even if he is not that tall and most importantly knows how to move around the box. IMHO, he is ages ahead of Boselli. Boca has already been interested in him.
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.quote:OMFG ... what a superb game from this kid today. A 10 out of 10 for sure.
Open your eyes Pompilio, the replacement for Palermo is not Boselli ... is Dario. Can't imagine the damage this kid would do along Roman and Rodrigo.
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.quote:Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goed
Heel fijn allemaal, maar op elk willekeurig Ajax forum kan je ook zulke quotes over dat Braziliaanse jankjong vinden. En Leo is nou ook niet echt de missing link.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.
http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01627145.html
Echt, als ik mij ergens niet meer druk om kan maken is dit het.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
Het is ook te triest voor woorden, maar andersom was het net zo gegaan.quote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
Please PSV-ers, ga lekker de stad in om het landskampioenschap te vieren. Dat is wat jullie moeten doen in plaats van hier Ajacieden uit te lokken. Mijn hemel.
Stekelenburg, vd Wiel, Emanuelson, Huntelaar hopelijk, Siem de Jong, Colinquote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |