Eens.quote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef DeTolk het volgende:
De enige die ik het bij PSV gun is Koevermans. die verdiend een kampioenschap. En nou opbokke.
Ja doe dat effe dan als je wil. Als ik plaatjes wil zien van PSV kijk ik wel op www.antivoetbal.nlquote:
Ik iets te veelquote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Op zondag 20 april 2008 16:45 schreef maril het volgende:
Als psvfan zeg ik , ga door zoals jullie de laatste weken speelde en je speelt CL, ik gun ajax dat trouwens , ik heb daar geen last van.
Nee, maar toen ging het ook om 3 clubs en was het spannend tot aan de laatste minuutquote:Op zondag 20 april 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.
Hoopte stiekem wel op een Zippo tegen zijn hoofdquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Miemies het volgende:
Wie zo kampioen wordt, is geen kampioen!
na de 0 - 1 zag ik het niet meer gebeuren en heb ik me lopen ergeren aan gomes die tig keer in beeld kwam
quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.
Echt??quote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef RayMania het volgende:
Ik stond echt heel verbaasd te kijken dat Maarten tot Ajacied van het jaar werd verkozen. Dat moest of Huntelaar of Heitinga zijn.
denk dat de meeste het wel hadden verwachtquote:Op zondag 20 april 2008 16:41 schreef valek het volgende:
Ben verkouden, daarom heb ik die tissues klaarliggen.
Maaru, s6 in de playoffs. hahahahaha
Vraag ik me ook af. Iemand dit wat meer weet over de data?quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef kalinho het volgende:
En nu woensdag al playoffs?
Ok is een groot woord, maar de teleurstelling is hier ook niet groot. Sowieso ging ik er na PSV-Ajax al vanuit dat PSV weer kampioen zou worden. Dat PSV het daarna liet gebeuren dat Ajax nog terug kon komen, bracht de hoop wel terug maar rationeel gezien hield ik er al geen rekening mee. Tel daarbij op dat het vanmiddag sowieso niet spannend was, en je krijgt dit.quote:
Hier op Sport 1 (Tele 2 kanaal) niet hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik op de een of andere manier ook veel vertrouwen in Van Basten en volgend jaar.
Sorry maar heb er nu wel even genoeg van dus zou het niet durven zeggenquote:Op zondag 20 april 2008 17:09 schreef Houniet het volgende:
Iemand nog Tele2 aan? Ik zit te wachten op de persconferentie maar ik heb alleen maar reclame.
Ja.quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
We spelen eerst uit hé (uitdoelpunten tellen volgens UC/CL regeling).quote:Op zondag 20 april 2008 17:24 schreef MaxC het volgende:
Heereveen wordt trouwens ongelofelijk moeilijkHad liever Nac of Twente gezien
Hij doet alleen Fifaquote:Op zondag 20 april 2008 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch niet met die k*tkneus Jorien hé
Orgineel hoorquote:
Wo 30 /4 /2008 1e ronde play-offsquote:Op zondag 20 april 2008 17:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Iemand dit wat meer weet over de data?
wijze woordenquote:Op zondag 20 april 2008 17:29 schreef peaceman het volgende:
Berusting is het toverwoord... Laat ons svp niet wennen aan dat gevoel.
Doet het pijn dat je geen play-offs mag spelen?quote:
Dacht precies hetzelfde, maarja dat heten succes-supporters die vaak aan de andere kant van NL wonenquote:Op zondag 20 april 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
Wat doen die die-hard PSV'ers achter hun pc hier te lopen trollen, terwijl ze net kampioen zijn geworden? Ga feestvieren ofzo?
Dat een Feyenoorder (als je dat nog bent?) nou hierom moet lachenquote:
die kutmarokkaan vooropquote:Op zondag 20 april 2008 16:58 schreef dronkeykong het volgende:
Oohw wat wil ik sommigen ook echt doodverwensen daar bij psv
nee helemaal nietquote:Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Doet het pijn dat je geen play-offs mag spelen?
Mij wel, we hadden jullie graag nog 2x vernederd.quote:
Wat doet ie dan? En wat bedoel je met dat Gomes oid nog ajax er bij halen. Ik weet dat het een trieste club/mensen zijn maar waar gaat dit over?quote:
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerdquote:Op zondag 20 april 2008 17:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat doet ie dan? En wat bedoel je met dat Gomes oid nog ajax er bij halen. Ik weet dat het een trieste club/mensen zijn maar waar gaat dit over?
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereketquote:Op zondag 20 april 2008 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerd
Hoezo ajax erbij halen? Wat zegt ie over ajax.quote:Op zondag 20 april 2008 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste vraag Ajax d'r bij halen. Zooo sneu. En ja ik ben ook gefrustreerd
Hadden ze ook hun eierdop opquote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereket
Gomes ook.
Ja de hele Nederlandse Media is tegen ons
quote:Voicemail Perez gebombardeerd door PSV-spelers
20 april 2008
Kenneth Perez deed er zondag verstandig aan zijn telefoon niet op te nemen. De spelers van PSV besloten tijdens het titelfeest in de kleedkamer om hun voormalige ploeggenoot te bellen. "Maar helaas kregen we geen gehoor. We hebben zijn voice-mail ingezongen", zei verdediger Dirk Marcellis.
Bij het afluisteren van zijn voice-mail kreeg Perez voetballiederen te horen als 'helemaal niets in Amsterdam' en 'PSV kampioenen'.
Perez speelde de eerste seizoenshelft voor PSV en maakte acht competitiedoelpunten. Omdat hij niet altijd in het basiselftal startte, vertrok de aanvallende middenvelder in de winterstop naar Ajax.
Ik verstond wel "nee uhhh ik mag uhhhh geen alcohol uhhh drinkenquote:
En de scheidsrechters natuurlijk ook..quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wolla in Amsterdam hadduh zich al rijk gereket
Gomes ook.
Ja de hele Nederlandse Media is tegen ons
Alleen Koevermans is een goeie gast voor de rest zijn het allemaal idiotenquote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hadden ze ook hun eierdop op![]()
Sowieso al die psvers hier ook![]()
Maar goed voor hun blijft het toch het grote Ajax he
Ach, dat vind ik nog wel grappig, had ik zelf ook gedaanquote:
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland isquote:
Met Q day een wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2008 17:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wo 30 /4 /2008 1e ronde play-offs
Za 3 /5 /2008 1e ronde play-offs
Wo 7 /5 /2008 2e ronde play-offs
Za 10 /5 /2008 2e ronde play-offs
Zoek de allochtoon, ik heb er 2 gevondenquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
PSV fansquote:
Ajax, internethooliganquote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Was te verwachten natuurlijk.quote:Davids stopt zo goed als zeker na play-offs
Voor Edgar Davids zit zijn voetbalcarrière er binnenkort waarschijnlijk op. De middenvelder van Ajax maakte na de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Heracles Almelo bekend dat het zo goed als zeker is dat hij na de play-offs het bijltje er bij neer gooit.
Eerder dit jaar liet de 35-jarige routinier een dergelijk besluit ook al doorschemeren, al liet hij toen in het midden of het ging om een vertrek bij Ajax of een definitief punt achter zijn actieve loopbaan. De Amsterdammer benadrukte dat het ’98 procent’ zeker is dat het om de laatste optie gaat.
Davids keerde halverwege het seizoen 2006/2007 terug in de hoofdstad, nadat hij in 1996 de club had verlaten voor een avontuur in het buitenland. Die weg leidde hem via AC Milan, Juventus, FC Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur weer terug in Amsterdam.
Waarom zit je achter je pc ?quote:Op zondag 20 april 2008 17:59 schreef BOYS1985 het volgende:
WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?WHO ARE YA?
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nederland is multicultuureel totdat je dit plaatje ziet, dan besef je eigenlijk dat brabant geen Nederland is
Omdat hij met Jorien aan het cyber zuipen is?quote:
Kansloze reactiequote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
Als je die zuiderlingen hoort praten kan je toch niet anders concluderen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Pfff je zou bijna denken dat bijna iedere psv supporter bij zijn of haar geboorte een zuurstofgebrek heeft gehad...
hehequote:
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh.quote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zo hoort nederland eingelijk te zijn.
Als dat gebeurt zwem ik desnoods naar Engeland.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.quote:Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tof. Land vol debiele kut-Brabo's. Das leuk joh..
Dat dus..quote:Op zondag 20 april 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
JOHNNY BEDANKT
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
-Edit laat maar-quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Komt door dat arrogante geneuzel van jullie...
Jullie zijn toch altijd al kampioen voordat het seizoen begonnen is![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA
IK GA VERDER ZUIPEN... Oh Johnny
Ik begrijp dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef StarGazer het volgende:
4 keer achter elkaar kampioen worden en dan nog janken over Ajax. Zij zijn groot en wij zijn klein! Schattige calimero's
Waar roepen ze nu al dagen dat ze kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:15 schreef MaxC het volgende:
Wat zijn die PSV'ers ongelovelijk triest bezig? Ze zijn meer met Ajax bezig dan vieren
4 keer op rij heb ik trouwens ook al minstens 80 keer gehoord vandaag
Hoezo? Heb je carnaval wel eens gezien hier in NL.quote:Op zondag 20 april 2008 18:11 schreef maril het volgende:
[..]
Trieste reactie, mooier om niet te reageren op de pesterijen vanuit Brabant.
quote:Darío Cvitanich naar Ajax
zondag 20 april, door Manu23, Amsterdam, 18:32u, calciomercato.com
Volgens de Italiaanse voetbalsite www.calciomercato.com, heeft de Argentijnse spits Darío Cvitanich van Club Atlético Banfield een 5-jarig contract getekend bi de Amsterdammers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |