Vervanger voor Urzaiz, wereldafscheid voor die heldquote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Gabrich flash backs.
Als dat de vervanger voor Huntelaar moet zijn.. Trek dan gewoon je portomonnee open en koop Moreno. Gierige lijers. 5 op een rij maar.
Ah, DAM. Het autistische voetbalwonder die Zarate beter vindt dan Torres?quote:Op zondag 20 april 2008 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
DAM vond hem beter dan de spitsen van Kroatie meen ik me te herinneren.
ook niet weinig..quote:Op zondag 20 april 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:
In het bericht staat ook dat hij voor 6 miljoen gekocht is.
Zolang Van Geel er nog zit niet nee.quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Er verandert echt geen ene fuck bij Ajax he?.
Wat dacht je van Bak.. Kennedy?quote:Op zondag 20 april 2008 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel eindelijk iemand waarvan we de naam niet van kunnen uitspreken
quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, en door echte topclubs gewild is.
Wie zegt dat ze Moreno niet halen?quote:Op zondag 20 april 2008 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
6 miljoen voor een risico speler waar clubs als Espanyol achteraan zitten vs 12 miljoen voor een (bijna) zekerheidje, waar Ajax eerste optie heeft, die door echte topclubs gewild is.
Trek dan niet van dit soort spelers aan.quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
kan me geen fuck schelen hoeveel ze kosten en uitgeven zolang wij maar eens prijzen gaan pakken
Messi!quote:Op zondag 20 april 2008 18:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap ook niet waarom een Argentijnse spits, hun spel past niet echt bij Ajax.
is het een prutser dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?quote:Op zondag 20 april 2008 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trek dan niet van dit soort spelers aan.
Ja absoluutquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar goed...
Volgend jaar worden we kampioen!
1+1=2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |