ha, jij ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt dat ik de enige was zonder hyves, ben blij dat k nog een soortgenoot tref
quote:
alles wat je daar noemt vind ik ook mooi, alleen Racoon ben ik niet zo vreselijk kapot van. Ben ook een beetje van alles watquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
ING, STERKTE!![]()
Nog even mijn laatste post:
Zo, net een berg muziek op het roze gevaar gezet, van Patrick Bruel en Michel Sardou tot Herman van Veen () en Sugababes en Racoon en Stevie Wonder en Deep River Quartet (
) en Colby en Duffy en Amy enz enzo. Ik heb een gekke muzieksmaak
op mijn werk ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee en ook echt nooit
![]()
Alleen al vanwege het gezeur van iedereen.
Heb jij ook hyves???
NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
die is live nog mooier, maar alles van Racoon vind ik leuk en live tienduizend keer beter en de mannen zijn zo aardig en enquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb van Racoon tot nu toe alleen 'Close Your Eyes' er op gezet, dat vind ik een super mooi nummer!
Wel fijn dat ik me hier niet hoef te schamen voor mijn Franse voorkeur en Deep River Quartet enzo
Psies!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik boycot hyves. Achterlijke overrated hype is dat zeg
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik boycot hyves. Achterlijke overrated hype is dat zeg
juist niet voor je Franse voorkeur en DRQquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb van Racoon tot nu toe alleen 'Close Your Eyes' er op gezet, dat vind ik een super mooi nummer!
Wel fijn dat ik me hier niet hoef te schamen voor mijn Franse voorkeur en Deep River Quartet enzo
van dat rijtje heb ik hier muziek van de RHPquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies!
Ik ben al die mensen niet voor niks uit het oog verloren hoor![]()
Mijn muzikale voorkeur van dit moment:
Prince
Maceo Parker
Alicia Keys
Roisin Murphy
PJ Harvey
Red Hot Chili Peppers
Paul Simon
Peter Gabriel
NERD
ik draai cd's altijd echt tot in den treure.
Nu wacht ik op de nieuwe cd van Madonna, ik vind dat nieuwe nummer echt gaaf
Ja zo ben ik jaaaaaaaren echt idolaat geweest van Heather Nova en kan ik haar nu niet meer verdagen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
van dat rijtje heb ik hier muziek van de RHP, Prince en NERD ook
![]()
verder beleef ik weer een Annie Lennox revival, Coldplay, en verder veel losse nummers van velen die ik dan weer een tijdje veel draai tot ik het weer zat ben.
Anoek, Skunk Anansie, Frank Sinatra, U2, K's choice, Pink, Prince, Toto en the Verve staan op m'n telefoon (heb geen roze muziekding, doe dat gewoon vanaf mijn foon) Ohja, en nog 2 nummers van de Rolling Stones.
ik ken haar naam wel, maar haar muziek niet dus heb 'm geluisterd. Wel mooi ja, ergens doet ze me een beetje aan Kate Bush denken?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Kent iemand deze?
Ik vind het zooooooooo mooi...
Polly is altijd somberig, dan is ze echt op dr best!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef Maes het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord. Stem is mooi en krachtig. Liedje vind ik een beetje somber
Ik heb laatst South nog eens geprobeerd, das dr minst gillerige album en ik kon het echt niet meer aanhoren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
Even snel een reactie in weer een nieuw topic: Wat leuk al die kaartjes in het vorige topic!
OhOh: En Ik was ook helemaal dol op Heather Nova en ben haar nu ook een beetje zat.Heb het allang niet meer geluisterd, misschien weer eens proberen....
En Greys: ik was toen ik in Frankrijk woonde zwaar verliefd op hem: hij was echt een god toenie jong was
ik heb 'm nog eens geluister, ik vind het wel mooi. Beetje melancholisch, maar apart. En ik moet niet alleen aan Kate Bush denken, ook een beetje aan Bjork, waar ik van de week nog een paar nummers van op had staan. Als ze met haar stem in eens van een hoge naar een lage toon gaat, of andersom. Of praat ik nu poepquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef Maes het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord. Stem is mooi en krachtig. Liedje vind ik een beetje somber
OOOOOOOOOOH JAAAAAAAAA hoe kon ik Joni vergeten???quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nog wel een god hoor, Co!![]()
Ben nu lekker bij Joni Mitchell aan het zwelgen...
Björk vond ik alleen leuk bij de Sugarcubes, en dr debut album was leuk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb 'm nog eens geluister, ik vind het wel mooi. Beetje melancholisch, maar apart. En ik moet niet alleen aan Kate Bush denken, ook een beetje aan Bjork, waar ik van de week nog een paar nummers van op had staan. Als ze met haar stem in eens van een hoge naar een lage toon gaat, of andersom. Of praat ik nu poep
Als er een artiest in je winkel komtquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:40 schreef Marietje_34 het volgende:
trouwens, oh oh, wat is 'een instore doen' ?
Hij was ook zo leuk! In interviews en zo. Maar ik geloof dat alle Franse meisjes er hetzelfde over dachten toen. Wat dat betreft heb ik maar een ordinaire mannensmaak: ik val op types die sws nogal in trek zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nog wel een god hoor, Co!![]()
Ben nu lekker bij Joni Mitchell aan het zwelgen...
ah zo, stoerquote:
Twas natuurlijk niet mijn winkel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ah zo, stoer![]()
Skunk Anansie in je winkel!!
Ah kijk, ik ga m NU kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Björk vond ik alleen leuk bij de Sugarcubes, en dr debut album was leuk.
Polly & Björk hebben wel een van de gaafste duetten ooit gedaan, echt ff kijken, zooooooooooo gaaf!
ach natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Een homo vriendje
Die zijn zo leuk, denk aan Sex & The City!
'Before you know it you'll be knocking on sad gal's door'.
Nou, dan komen jij en Maes maar eens naar Nijmegen. Gaan we samen de hort op. Kunnen de heren uitkiezen of en wie ze als faghag willenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Een homo vriendje
Die zijn zo leuk, denk aan Sex & The City!
'Before you know it you'll be knocking on sad gal's door'.
het is veilig want er worden geen conclusies aan verbonden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach natuurlijk![]()
Ik heb een hele leuke collega die homo is, hij is ook mijn busvriendje, we nemen vaak samen de bus richting station na werk.
Het grappige is dat ik met hem ook al de meest gedetailleerde gesprekken heb gehad over mannen en sex enzo, en dat terwijl het een collega isMaar ik weet niet, bij hem maakt dat niet uit, ik weet toch dat er besproken is tussen hem en mij blijft, en ik denk dat hij dat net zo voelt.
Vorige week in de bus hadden we het over afknappers in bed, we waren het erg eens op veel punten
Ja schat. News for you.... homo's zijn meestal heren.quote:
Rare luchtjes, ineens iets heeeeel erg domd zeggen als: nou, daar was je wel aan toe, he!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Afknappers in bed... zoals 'schat, zet jij morgen de vuilnisbak buiten?'
Of erger?
Veel ervaringquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rare luchtjes, ineens iets heeeeel erg domd zeggen als: nou, daar was je wel aan toe, he!!
Of dat ie opeens heel erg lelijke voeten blijkt te hebben of zijn sokken aanhoudt of een premature ejaculator blijkt te zijn.
quote:
veeeel ergerquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Afknappers in bed... zoals 'schat, zet jij morgen de vuilnisbak buiten?'
Of erger?
trusten Q, hoop dat MM niet teveel snurkt danquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veeeel erger![]()
meer over vorm, formaat, lichaamsvloeistoffen en eventuele beharing aan toe
Is ook zo, maar toch, het is wel een collega van mequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het is veilig want er worden geen conclusies aan verbonden.
Toen ik bij het COC wegging en niet meer iedere dag daar was moest ik daar weer heel erg aan wennen. Kop dicht en niet zo open zijn want er worden weer conclusies getrokken. Maar als ik nu daar kom, zo eens in de paar weken, dan lul ik wel met bepaalde mensen gezellig bij. Ook op dat vlak.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik verheug me nu nog meer op 8 mei
Kom, laten we allemaal even een kloon gaan aanmakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veeeel erger![]()
meer over vorm, formaat, lichaamsvloeistoffen en eventuele beharing aan toe
trusten alvastquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik ff met de hondjes op de bank moet gaan liggen.
Billy crashte heel subtiel op mijn laptop.
Tot morgen
Vooral heren, maar ook wel dames. Maar daarmee lult het toch anders. Ik heb er het vrouw zijn mee in common, maar niet de voorkeuren. Daarmee hield ik het dan wel keurig. Een van de meiden daar heeft ooit eens gevraagd wat er nou in hemelsnaam aan was met een man. Welk gevoel nou maakte dat je daar zin in had. Toen heb ik daar gedetailleerd verslag van gedaan en ze liep halverwege wegquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch, het is wel een collega van meMijn voorkeuren op dit gebied zal ik echt niet met andere collega's bespreken, nooit gedaan ook
![]()
Bij het COC is dat anders denk ik, daar heb je ws alleen maar ho-herencollega's om je heen gehad?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vooral heren, maar ook wel dames. Maar daarmee lult het toch anders. Ik heb er het vrouw zijn mee in common, maar niet de voorkeuren. Daarmee hield ik het dan wel keurig. Een van de meiden daar heeft ooit eens gevraagd wat er nou in hemelsnaam aan was met een man. Welk gevoel nou maakte dat je daar zin in had. Toen heb ik daar gedetailleerd verslag van gedaan en ze liep halverwege weg
Doen wij ieder jaar, dus jaquote:Op zondag 20 april 2008 11:25 schreef Greys het volgende:
Zou je met een hogedrukspuit ook onkruid tussen tegels vandaan kunnen spuiten?
Oh wat leuk!quote:Op zondag 20 april 2008 11:22 schreef Auticia het volgende:
Dat ze maar snel weer thuiskomt, nokwanda! - edit: ze is al terug gelukkig!
Hier iets grappigs.
*dingdong*
2 kinderen aan de deur.
"Mogen we uw hond uitlaten?"
"Uhmm... (ik vind het heel eng om mijn hond aan iemand toe te vertrouwen, then again vond ik het vroeger als klein kind ook altijd erg leuk om hondjes uit te laten). Uhh. Ja. Nou, hij trekt heel erg aan de riem, ik weet niet of jullie dat kunnen houden."
Meisje: "Maar mijn broer is heel sterk! En we hebben ook een tennisbal meegenomen."
"Okay. Nou vooruit. Ik zal hem even halen. *hond aanlijnt*. Zeggeh... jullie weten nog wel waar ik woon hè? Dat jullie hem niet kidnappen. En als het niet gaat komen jullie dan meteen terug? Waar wonen jullie eigenlijk?" (Hoezo achterdochtig).
Spike meegegeven. Ik had de deur nog niet dicht gedaan of ik dacht: "Mijn hemel, wat heb ik NU gedaan?".
Ik was net boven om op te ruimen. *dingdong*..
"Hij is wel echt heel sterk zeg, zo sterk ziet hij er niet uit.". Heb gevraagd of ze straks terug kunnen komen, dan loop ik even mee naar het park en kunnen ze met hem apporteren.
.
.
Ja, dat is wel een gevaar. Maar ze vertelden dat ze eens in de 2 weken een weekend bij hun vader zijn, dus hopelijk valt het allemaal meequote:Op zondag 20 april 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Auticia!
Ik snap je achterdocht overigens heel goed hoor, ik geef Bink ook niet graag mee aan anderen (en die kan amper hard aan de riem trekken met haar kleine lichaam). Maar is is inderdaad een betere oplossing!
Hopen alleen dat ze het niet tè leuk gaan vinden, want dan hangen ze straks elk uur aan je bel![]()
Ohhhh wat fijn, dat gaat veel ruk- en plukwerk schelen vandaag!quote:
Neequote:
Wat liefquote:Op zondag 20 april 2008 11:22 schreef Auticia het volgende:
Dat ze maar snel weer thuiskomt, nokwanda! - edit: ze is al terug gelukkig!
Hier iets grappigs.
*dingdong*
2 kinderen aan de deur.
"Mogen we uw hond uitlaten?"
"Uhmm... (ik vind het heel eng om mijn hond aan iemand toe te vertrouwen, then again vond ik het vroeger als klein kind ook altijd erg leuk om hondjes uit te laten). Uhh. Ja. Nou, hij trekt heel erg aan de riem, ik weet niet of jullie dat kunnen houden."
Meisje: "Maar mijn broer is heel sterk! En we hebben ook een tennisbal meegenomen."
"Okay. Nou vooruit. Ik zal hem even halen. *hond aanlijnt*. Zeggeh... jullie weten nog wel waar ik woon hè? Dat jullie hem niet kidnappen. En als het niet gaat komen jullie dan meteen terug? Waar wonen jullie eigenlijk?" (Hoezo achterdochtig).
Spike meegegeven. Ik had de deur nog niet dicht gedaan of ik dacht: "Mijn hemel, wat heb ik NU gedaan?".
Ik was net boven om op te ruimen. *dingdong*..
"Hij is wel echt heel sterk zeg, zo sterk ziet hij er niet uit.". Heb gevraagd of ze straks terug kunnen komen, dan loop ik even mee naar het park en kunnen ze met hem apporteren.
.
.
Ik hobbel er wel een beetje achteraan vandaagquote:
Ze is duidelijk met Caruso, de paps van Karel, aan de boemel. Het geschreeuw uit de struiken in de achterpaadjes laat niet veel twijfel over. Of het hem al gelukt is weet ik niet, maar de kans ik groot.quote:Op zondag 20 april 2008 11:49 schreef Greys het volgende:
Je bent bang dat ze gesext heeft Nok? Bestaat er niet zoiets als een morning after pil voor katten?
quote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef ProXi het volgende:
http://www.nu.nl/news/1532949/122/Mond-op-hondbeademing.html
hehe iew
Omdat ik zo aardig benquote:Op zondag 20 april 2008 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]Wil je dat bericht even kopiëren hier: Dieren en helden in het nieuws
met hoeveel % rente ?quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Greys het volgende:
Nok, als je hulp nodig hebt dan gil je wel even in mijn PM he?
Als het snel moet gebeuren en je bent er financieel niet op voorbereid kan ik het je best lenen.
quote:
Ja klopt wel! Hij vond het geweldig leuk. En die kinderen ook.quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef nokwanda het volgende:Niets zo leuk voor een actieve hond als een stel actieve kindjes
haha is goed hoorquote:Op zondag 20 april 2008 12:14 schreef Auticia het volgende:
[..]. Daarvoor moet je even contact opnemen met mijn secretaresse vrees ik.
"Kunnen we anders elke 2 weken met hem spelen? 's Ochtends en ´s avonds?"
" ..."
"We kunnen ook vragen of we elke week bij papa mogen logeren.".
Spike is doodop, die kinderen wisten van geen ophouden met ballen gooien.
"Wat heeft hij een lange tong!"
"Ja, hij heeft het warm, honden zweten dmv hun tong en voetzooltjes."
Terug naar huis heeft Spike de bal nog in zijn bek en kwijlt. "Hey, ik zie zweet!".
Hij ligt knock-out in de schaduw nu.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef Greys het volgende:
Bof jij even Auticia... ze komen elke week bij papa logeren!
Wie weet komen ze er binnenkort wel wonen!
Dat doen ze hier nooit. Heb dat weleens eerder gevraagd. Maar ik vraag het gewoon nog een keer.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je evt. niet in termijnen betalen bij je eigen DA?
Bij ons vragen ze het zelfs als het een groot bedrag is.
dat werdt mij ook wel eens gevraagd toen ik 5x in 1 maand met Baloe kwam.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je evt. niet in termijnen betalen bij je eigen DA?
Bij ons vragen ze het zelfs als het een groot bedrag is.
Ik pas in juliquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg het pas in juni jah
quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg het pas in juni jah
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achter dat er de helft belasting over wordt geheven. Damn!!!
Dat wil zeggen dat het al weg is voor het binnen is.
Het was kwart voor 5, dat winkel-chicky kon me dan ook wel wurgen toen ik vertelde dat ik echt hulp nodig had omdat ik niet wist welke maat ik hadquote:Op zondag 20 april 2008 17:13 schreef Greys het volgende:
Was deze broek die je nu gekocht hebt dan niet leuk genoeg om hem in nog een andere kleur te kopen? Dat doe ik wel eens, als iets eindelijk echt goed zit
Overigens wel beschamend... iedereen is nog buiten aan het frutten in de tuin en ik ben er klaar mee
Maar het resultaat mag er zijn. Heb alleen pijn in mijn rug
jezusquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.
Daar boven betaal je 41,85% belasting en jaarloon boven de 50.000 betaal je 52%.
Geloof me, betaal je te weinig dan krijg je dat knetterhard terug bij je inkomstenbelasting aangifte. Liever een hoge voorheffing dan een late naheffing.
Dan klopt er iets helemaal niet in de berekeningen, want ik behoor geen 52 % te betalen en dat is nu wel het geval terwijl ik bij lange na niet aan de 50.000 kom (wheheheheequote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.
Daar boven betaal je 41,85% belasting en jaarloon boven de 50.000 betaal je 52%.
Geloof me, betaal je te weinig dan krijg je dat knetterhard terug bij je inkomstenbelasting aangifte. Liever een hoge voorheffing dan een late naheffing.
Je draagt over je vakantiegeld ook pensioen premie en sociale lasten etc af dus het klopt wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan klopt er iets helemaal niet in de berekeningen, want ik behoor geen 52 % te betalen en dat is nu wel het geval terwijl ik bij lange na niet aan de 50.000 kom (whehehehee, bij laaaange na niet)
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!quote:Op zondag 20 april 2008 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Neu, we zijn gewoon aan het genieten van het mooie weer. De eerste echt mooie dag van het jaar. Eindelijk.
Heb ook de halve dag in de achtertuin gezeten met een boek. Wel een werkgerelateerd boek, maar wel lekker.
das al lang geleden johquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!
heey joh je spettert !!!!quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het is niet de eerste mooie dag van het jaar
Het was heel mooi, maar koud. Vandaag was het de eerste dag dat de temperatuur te doen was (voor mij dan)quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoorquote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was heel mooi, maar koud. Vandaag was het de eerste dag dat de temperatuur te doen was (voor mij dan)
1 dagje ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoor
Misschien heb jij Inuitbloedquote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoor
quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Hier zijn we de hele middag bezg geweest met de tv-kast uitruimen. Zo'n 1000 dvd's en cd's moesten uit het doosje en in een mapje en dan in een koffer.
We zijn allebei erg vrolijk nu![]()
I knowquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Ing, dat is nou echt zo'n klusje voor op een regenachtige avond, niks voor op een stralende zondag als vandaag
Ing, gij bikkel!quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know![]()
Maar de tv werd opgehaald door schoonzus en om em eruit te krijgen moesten al die dvd's er ook uit.
En de kast gaat binnenkort ook weg, dus we hebben direct maar doorgepakt.
En nu ga ik leren
zo heb ik het idd gedaan, hij zit weer buiten nuquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Blaadje papier er onder ofzo?
Niet dat ik het zou durven hoor
weet ik, maar deze rennende figuren vind ik toch eng, al kan ik het niet beredeneren, soort oerangst ofzo denk ikquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing, gij bikkel!
![]()
Ik ben dus echt niet bang voor spinnen, die doen toch helemaal niks?
Die vangen mooi muggen en zo, lieve spinnetjes
quote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Woonde ooit in een erg vochtig soutterain. Daar liep ook vanalles. Heb weleens, zittend in mijn badjas, jeuk gehad waarna ik een dooie spin in mijn bed vond
Hahaaaa, maar het licht ging om half 11 uit..quote:Truste Mor ( tjemig, om 21.15 ).
Jullie hebben gezellig lang naar Chippy liggen kijken. Ahhhh, wat lief.quote:Op maandag 21 april 2008 08:47 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Hahaaaa, maar het licht ging om half 11 uit..![]()
Maar wat een slimme inventieve muts.quote:Op maandag 21 april 2008 08:53 schreef Morretje het volgende:
Hmm, wie weet helpt het (tijdelijk) Nok... wat een muts is het ook zeg..
Ja alles behalve amsterdam of utrecht dus. Dat is me echt te druk.quote:Op maandag 21 april 2008 18:56 schreef Qwea het volgende:
DML ; Amsterdam
Die is meer van de koninginnenachquote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Qwea het volgende:
wij gaan er dit jaar voor het eerst heenben benieuwd.
Den Haag dan?
dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 21 april 2008 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is meer van de koninginnenach
das zielig!quote:
God, er staat me dus echt wat te wachtenquote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
In Den Haag is bij de hofvijver dacht ik altijd grote kermis met koninginnedag. (de hofvijver ligt naast het binnenhof) Maar verder ben je dat beter met Koninginnenach.
Amsterdam zijn we ook een paar jaar geweest (met koelrugtas-stoel) maar dat is echt zooooooooo druk
soms met een slakkengang door de straten. Fa Shi is ook 1 jaar meegeweest koninginnedag in Amsterdam, ik dacht dat ze erin bleef, geen succes
![]()
Inderdaad. Ze is sinds vanochtend niet terug gekomen.quote:Op maandag 21 april 2008 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
He geds Nok, ze heeft de smaak overduidelijk te pakken
Ja die kermis is er al ruim voor en nog ruim na koninginnedag. Verder heb je op de frederik hendrik de kindermarkt maar ik wil iets waar meer is dan kinders op een kleedje maar waar je inderdaad niet met een slakkengang door de meute wordt voort bewogen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
In Den Haag is bij de hofvijver dacht ik altijd grote kermis met koninginnedag. (de hofvijver ligt naast het binnenhof) Maar verder ben je dat beter met Koninginnenach.
Amsterdam zijn we ook een paar jaar geweest (met koelrugtas-stoel) maar dat is echt zooooooooo druk
soms met een slakkengang door de straten. Fa Shi is ook 1 jaar meegeweest koninginnedag in Amsterdam, ik dacht dat ze erin bleef, geen succes
![]()
Ha frutsquote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef Frutsel het volgende:
Nee dat was ik niet Greys ^^
Zegt me heul niets
Dames![]()
![]()
Deed vanochtend de achterdeur open en ze spurtte gelijk naar haar ontsnapplekje dat ik goed had dichtgemaakt. Terwijl ze daar klom mikte ik een tennisbal (en ik kan niet mikken) naast haar. Daarvan schrok ze en ze ging die kant niet meer op. En ze bleef steeds bij me in de buurt. Ook toen ik naar boven ging dus.quote:Op maandag 21 april 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Jemig, is ze toch ontsnapt weer?
Het kattenluik zat toch dicht? Hoe kan dat dan? Wat een Houdini!
Mail, postduif, MSN...onbegrensde mogelijkhedenquote:
Gadver...woon je aan een drukke weg Nok?quote:
pssssssssssstquote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb een ongelezen bericht in mijn PM!
Die kan ik nu niet lezen
Ja dat had ik gezien, maar moet daarom het hele PM systeem er maar uit?quote:
quote:
Weet je wel hoe irritant het is als mensen bij al je prive gegevens kunnen? Mn naam, adres, telefoonnummer, MM's adres, foon nr, bankrekening nummer, mijn bankrek nummer, ect etc stond er allemaal in. Voor iets uit V&A.quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien, maar moet daarom het hele PM systeem er maar uit?
Weet je wel hoe irritant dat is, zo'n geel envelopje met een (1) er achter en dat je het dan niet kunt lezen
*frustreer frustreer*
Waarom dagtaak? Pm's van 2 users lezen heb je geen dag taak aan. En ik zeg niet dat hij in mijn inbox heeft lopen spitten, dat weet ik immers niet. En daar ga ik ook niet van uit. Maar als hij het al bij Jera en skinkie en lynx666 doet, dan zou hij het ook bij andere users kunnen doen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Danny dat allemaal heeft zitten lezen, de PM's.
Dan moet hij daar een dagtaak aan gehad hebben en dan nog is het niet bij te houden.
in mijn ogen is hij die al kwijt. Ik noem een kittengate, een mod staking, ennu dit gezannik weer. Als hem iets niet aanstaat worden de users per direct gebanned, topic getrasht en heerst er een total silence op fok over het onderwerpquote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik lig nu helemaal in een deuk hier!
Maar serieus, zijn er echt mensen die denken dat hij al die PM's gaat zitten lezen?
Als er iemand OOIT achter komt dat iemand info uit PM's gebruikt, behalve dan dat mirror-gezanik, dan is toch zijn hele geloofwaardigheid weg voorgoed? Zo dom is hij echt niet hoor.
Kom op zeg...van mij mag ie lezen wat er in staat, hij kent me toch niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik lig nu helemaal in een deuk hier!
Maar serieus, zijn er echt mensen die denken dat hij al die PM's gaat zitten lezen?
Als er iemand OOIT achter komt dat iemand info uit PM's gebruikt, behalve dan dat mirror-gezanik, dan is toch zijn hele geloofwaardigheid weg voorgoed? Zo dom is hij echt niet hoor.
Welnee natuurlijk niet, het is te zot voor woorden.quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik blijf er bij dat ik geloof dat hij dat alleen ZOU kunnen doen als hij zware reden heeft te geloven dat hij door diegene genaaid wordt. Hij gaat echt ons geneuzel op de PM's niet lezen hoor
Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor ; Maar kom op zeg. Is dit niet een beetje partij kiezen omdat je blauw bent?quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee natuurlijk niet, het is te zot voor woorden.
Hier een column van danny waarin hij het één en ander uitlegt: http://frontpage.fok.nl/column/7481/1/-Danny:-Ik-heb-pms-van-drie-users-gelezen.html
Die was van mij.quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb een ongelezen bericht in mijn PM!
Die kan ik nu niet lezen
Ik kies ook partij en ik ben niet blauw.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor ; Maar kom op zeg. Is dit niet een beetje partij kiezen omdat je blauw bent?
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar het zou me echt niks verbazen. En in mijn geval ben ik liever better safe then sorry.quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik blijf er bij dat ik geloof dat hij dat alleen ZOU kunnen doen als hij zware reden heeft te geloven dat hij door diegene genaaid wordt. Hij gaat echt ons geneuzel op de PM's niet lezen hoor
Ja, maar jij bent dan ook niet blauw idd. Ik heb nog nooit een blauwe tegen danny zien ingaan. Afgezien van de mod rel, en zie wat daar van kwam.quote:Op maandag 21 april 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kies ook partij en ik ben niet blauw.
Heb alleen cola op![]()
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik had het gelezen Senesta. Ik vind het ook prima dat hij het systeem plat legt, maar een vooraankondiging was wel netjes geweest, dat men eventuele berichten nog had kunnen bewaren, beantwoorden, lezen enz.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...
Ik snap jullie frustratie heel goed hoor, daar niet van maar ik snap de reactie van danny ook heel goed.
Oh en ik had 8!! ongelezen berichten
hoop wel dat de inboxen bewaard blijvenquote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...
Ik snap jullie frustratie heel goed hoor, daar niet van maar ik snap de reactie van danny ook heel goed.
Oh en ik had 8!! ongelezen berichten
donequote:Op maandag 21 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Nok, wil je me mailen op mirandalientje @ yahoo punt com?
Kan je natuurlijk ook gewoon mijn emailadres gevenquote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoop wel dat de inboxen bewaard blijven
daar had ik erg 'mooie' berichten in staan
Het zal wel zijn omdat ik blauw ben, maar zie je niet dat ieder topic harder uit de hand loopt? Het gaat toch al nergens meer heen, er is gezegd wat er gezegd moet worden en veel meer discussie lijkt me ook niet nodig?quote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]als je danny hoort wordt hij altijd lastig gevallen. Sue me hoor, maar ik geloof dan echt weer niet dat mensen hiervoor danny op zn huis adres gaan lastig vallen
En wat ik helemaal aso vind is dat ALLE topics die over die pm zooi gaan, gesloten worden. Das gewoon sneu.
Denk 't wel eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoop wel dat de inboxen bewaard blijven
daar had ik erg 'mooie' berichten in staan
Maar goed dat je je in het gezelschap van zulke scherpe dames bevindt he?quote:
Nou ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 21 april 2008 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Greys zag dat jeJason Mraz
noemde, damn ik houd van zijn muziek, zijn allereerste concert in nederland paradiso was geweldig en ik lees net dat ie 9 juli weer komt
![]()
![]()
Paradiso was vorig jaar al retesnel uitverkocht en met zn stijgende populariteit ben ik hee; benieuwd hoe snel t nu gaat, als ik maar n kaartje kan krijgen! en welke nummers dan?quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord!
Tot iemand het hier noemde! En nu ben ik hooked![]()
Bij sommige nummers klinkt ie eerder als een vrouw eigenlijk
Dat staat er echt. (10000) zonder envelopjequote:
Bij mij ook, als die PM-functie het ooit weer gaat doen heb ik heel wat te lezenquote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat staat er echt. (10000) zonder envelopje
I'm yours. En You and I both.quote:Op maandag 21 april 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Paradiso was vorig jaar al retesnel uitverkocht en met zn stijgende populariteit ben ik hee; benieuwd hoe snel t nu gaat, als ik maar n kaartje kan krijgen! en welke nummers dan?
Thnxquote:Op maandag 21 april 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Nok, voor jou ga ik ook enorm duimen! Maar dat wist je al
En ik hoor morgen van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |