I knowquote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Ing, dat is nou echt zo'n klusje voor op een regenachtige avond, niks voor op een stralende zondag als vandaag
Ing, gij bikkel!quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know![]()
Maar de tv werd opgehaald door schoonzus en om em eruit te krijgen moesten al die dvd's er ook uit.
En de kast gaat binnenkort ook weg, dus we hebben direct maar doorgepakt.
En nu ga ik leren
zo heb ik het idd gedaan, hij zit weer buiten nuquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Blaadje papier er onder ofzo?
Niet dat ik het zou durven hoor
weet ik, maar deze rennende figuren vind ik toch eng, al kan ik het niet beredeneren, soort oerangst ofzo denk ikquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing, gij bikkel!
![]()
Ik ben dus echt niet bang voor spinnen, die doen toch helemaal niks?
Die vangen mooi muggen en zo, lieve spinnetjes
quote:Op zondag 20 april 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Woonde ooit in een erg vochtig soutterain. Daar liep ook vanalles. Heb weleens, zittend in mijn badjas, jeuk gehad waarna ik een dooie spin in mijn bed vond
Hahaaaa, maar het licht ging om half 11 uit..quote:Truste Mor ( tjemig, om 21.15 ).
Jullie hebben gezellig lang naar Chippy liggen kijken. Ahhhh, wat lief.quote:Op maandag 21 april 2008 08:47 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Hahaaaa, maar het licht ging om half 11 uit..![]()
Maar wat een slimme inventieve muts.quote:Op maandag 21 april 2008 08:53 schreef Morretje het volgende:
Hmm, wie weet helpt het (tijdelijk) Nok... wat een muts is het ook zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |