Ja alles behalve amsterdam of utrecht dus. Dat is me echt te druk.quote:Op maandag 21 april 2008 18:56 schreef Qwea het volgende:
DML ; Amsterdam
Die is meer van de koninginnenachquote:Op maandag 21 april 2008 18:58 schreef Qwea het volgende:
wij gaan er dit jaar voor het eerst heenben benieuwd.
Den Haag dan?
dan weet ik het niet meerquote:Op maandag 21 april 2008 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is meer van de koninginnenach
das zielig!quote:
God, er staat me dus echt wat te wachtenquote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
In Den Haag is bij de hofvijver dacht ik altijd grote kermis met koninginnedag. (de hofvijver ligt naast het binnenhof) Maar verder ben je dat beter met Koninginnenach.
Amsterdam zijn we ook een paar jaar geweest (met koelrugtas-stoel) maar dat is echt zooooooooo druk
soms met een slakkengang door de straten. Fa Shi is ook 1 jaar meegeweest koninginnedag in Amsterdam, ik dacht dat ze erin bleef, geen succes
![]()
Inderdaad. Ze is sinds vanochtend niet terug gekomen.quote:Op maandag 21 april 2008 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
He geds Nok, ze heeft de smaak overduidelijk te pakken
Ja die kermis is er al ruim voor en nog ruim na koninginnedag. Verder heb je op de frederik hendrik de kindermarkt maar ik wil iets waar meer is dan kinders op een kleedje maar waar je inderdaad niet met een slakkengang door de meute wordt voort bewogen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
In Den Haag is bij de hofvijver dacht ik altijd grote kermis met koninginnedag. (de hofvijver ligt naast het binnenhof) Maar verder ben je dat beter met Koninginnenach.
Amsterdam zijn we ook een paar jaar geweest (met koelrugtas-stoel) maar dat is echt zooooooooo druk
soms met een slakkengang door de straten. Fa Shi is ook 1 jaar meegeweest koninginnedag in Amsterdam, ik dacht dat ze erin bleef, geen succes
![]()
Ha frutsquote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef Frutsel het volgende:
Nee dat was ik niet Greys ^^
Zegt me heul niets
Dames![]()
![]()
Deed vanochtend de achterdeur open en ze spurtte gelijk naar haar ontsnapplekje dat ik goed had dichtgemaakt. Terwijl ze daar klom mikte ik een tennisbal (en ik kan niet mikken) naast haar. Daarvan schrok ze en ze ging die kant niet meer op. En ze bleef steeds bij me in de buurt. Ook toen ik naar boven ging dus.quote:Op maandag 21 april 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Jemig, is ze toch ontsnapt weer?
Het kattenluik zat toch dicht? Hoe kan dat dan? Wat een Houdini!
Mail, postduif, MSN...onbegrensde mogelijkhedenquote:
Gadver...woon je aan een drukke weg Nok?quote:
pssssssssssstquote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb een ongelezen bericht in mijn PM!
Die kan ik nu niet lezen
Ja dat had ik gezien, maar moet daarom het hele PM systeem er maar uit?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |