Dan klopt er iets helemaal niet in de berekeningen, want ik behoor geen 52 % te betalen en dat is nu wel het geval terwijl ik bij lange na niet aan de 50.000 kom (wheheheheequote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.
Daar boven betaal je 41,85% belasting en jaarloon boven de 50.000 betaal je 52%.
Geloof me, betaal je te weinig dan krijg je dat knetterhard terug bij je inkomstenbelasting aangifte. Liever een hoge voorheffing dan een late naheffing.
Je draagt over je vakantiegeld ook pensioen premie en sociale lasten etc af dus het klopt wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan klopt er iets helemaal niet in de berekeningen, want ik behoor geen 52 % te betalen en dat is nu wel het geval terwijl ik bij lange na niet aan de 50.000 kom (whehehehee, bij laaaange na niet)
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!quote:Op zondag 20 april 2008 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Neu, we zijn gewoon aan het genieten van het mooie weer. De eerste echt mooie dag van het jaar. Eindelijk.
Heb ook de halve dag in de achtertuin gezeten met een boek. Wel een werkgerelateerd boek, maar wel lekker.
das al lang geleden johquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!
heey joh je spettert !!!!quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar het is niet de eerste mooie dag van het jaar
Het was heel mooi, maar koud. Vandaag was het de eerste dag dat de temperatuur te doen was (voor mij dan)quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in februari was het ook paar dagen onwijs lekker weer!
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoorquote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was heel mooi, maar koud. Vandaag was het de eerste dag dat de temperatuur te doen was (voor mij dan)
1 dagje ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoor
Misschien heb jij Inuitbloedquote:Op zondag 20 april 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier was het in februari ook zonder jas buiten zit weer hoor
quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Hier zijn we de hele middag bezg geweest met de tv-kast uitruimen. Zo'n 1000 dvd's en cd's moesten uit het doosje en in een mapje en dan in een koffer.
We zijn allebei erg vrolijk nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |