Ze is duidelijk met Caruso, de paps van Karel, aan de boemel. Het geschreeuw uit de struiken in de achterpaadjes laat niet veel twijfel over. Of het hem al gelukt is weet ik niet, maar de kans ik groot.quote:Op zondag 20 april 2008 11:49 schreef Greys het volgende:
Je bent bang dat ze gesext heeft Nok? Bestaat er niet zoiets als een morning after pil voor katten?
quote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef ProXi het volgende:
http://www.nu.nl/news/1532949/122/Mond-op-hondbeademing.html
hehe iew
Omdat ik zo aardig benquote:Op zondag 20 april 2008 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]Wil je dat bericht even kopiėren hier: Dieren en helden in het nieuws
met hoeveel % rente ?quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Greys het volgende:
Nok, als je hulp nodig hebt dan gil je wel even in mijn PM he?
Als het snel moet gebeuren en je bent er financieel niet op voorbereid kan ik het je best lenen.
quote:
Ja klopt wel! Hij vond het geweldig leuk. En die kinderen ook.quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef nokwanda het volgende:Niets zo leuk voor een actieve hond als een stel actieve kindjes
haha is goed hoorquote:Op zondag 20 april 2008 12:14 schreef Auticia het volgende:
[..]. Daarvoor moet je even contact opnemen met mijn secretaresse vrees ik.
"Kunnen we anders elke 2 weken met hem spelen? 's Ochtends en ´s avonds?"
" ..."
"We kunnen ook vragen of we elke week bij papa mogen logeren.".
Spike is doodop, die kinderen wisten van geen ophouden met ballen gooien.
"Wat heeft hij een lange tong!"
"Ja, hij heeft het warm, honden zweten dmv hun tong en voetzooltjes."
Terug naar huis heeft Spike de bal nog in zijn bek en kwijlt. "Hey, ik zie zweet!".
Hij ligt knock-out in de schaduw nu.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:16 schreef Greys het volgende:
Bof jij even Auticia... ze komen elke week bij papa logeren!
Wie weet komen ze er binnenkort wel wonen!
Dat doen ze hier nooit. Heb dat weleens eerder gevraagd. Maar ik vraag het gewoon nog een keer.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je evt. niet in termijnen betalen bij je eigen DA?
Bij ons vragen ze het zelfs als het een groot bedrag is.
dat werdt mij ook wel eens gevraagd toen ik 5x in 1 maand met Baloe kwam.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je evt. niet in termijnen betalen bij je eigen DA?
Bij ons vragen ze het zelfs als het een groot bedrag is.
Ik pas in juliquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg het pas in juni jah
quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg het pas in juni jah
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achter dat er de helft belasting over wordt geheven. Damn!!!
Dat wil zeggen dat het al weg is voor het binnen is.
Het was kwart voor 5, dat winkel-chicky kon me dan ook wel wurgen toen ik vertelde dat ik echt hulp nodig had omdat ik niet wist welke maat ik hadquote:Op zondag 20 april 2008 17:13 schreef Greys het volgende:
Was deze broek die je nu gekocht hebt dan niet leuk genoeg om hem in nog een andere kleur te kopen? Dat doe ik wel eens, als iets eindelijk echt goed zit
Overigens wel beschamend... iedereen is nog buiten aan het frutten in de tuin en ik ben er klaar mee
Maar het resultaat mag er zijn. Heb alleen pijn in mijn rug
jezusquote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tot een jaarloon van 17.500 euro betaal je over extra's als vakantiegeld 33,65% belasting.
Daar boven betaal je 41,85% belasting en jaarloon boven de 50.000 betaal je 52%.
Geloof me, betaal je te weinig dan krijg je dat knetterhard terug bij je inkomstenbelasting aangifte. Liever een hoge voorheffing dan een late naheffing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |