ach natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Een homo vriendje
Die zijn zo leuk, denk aan Sex & The City!
'Before you know it you'll be knocking on sad gal's door'.
Nou, dan komen jij en Maes maar eens naar Nijmegen. Gaan we samen de hort op. Kunnen de heren uitkiezen of en wie ze als faghag willenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Een homo vriendje
Die zijn zo leuk, denk aan Sex & The City!
'Before you know it you'll be knocking on sad gal's door'.
het is veilig want er worden geen conclusies aan verbonden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach natuurlijk![]()
Ik heb een hele leuke collega die homo is, hij is ook mijn busvriendje, we nemen vaak samen de bus richting station na werk.
Het grappige is dat ik met hem ook al de meest gedetailleerde gesprekken heb gehad over mannen en sex enzo, en dat terwijl het een collega isMaar ik weet niet, bij hem maakt dat niet uit, ik weet toch dat er besproken is tussen hem en mij blijft, en ik denk dat hij dat net zo voelt.
Vorige week in de bus hadden we het over afknappers in bed, we waren het erg eens op veel punten
Ja schat. News for you.... homo's zijn meestal heren.quote:
Rare luchtjes, ineens iets heeeeel erg domd zeggen als: nou, daar was je wel aan toe, he!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Afknappers in bed... zoals 'schat, zet jij morgen de vuilnisbak buiten?'
Of erger?
Veel ervaringquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rare luchtjes, ineens iets heeeeel erg domd zeggen als: nou, daar was je wel aan toe, he!!
Of dat ie opeens heel erg lelijke voeten blijkt te hebben of zijn sokken aanhoudt of een premature ejaculator blijkt te zijn.
quote:
veeeel ergerquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Afknappers in bed... zoals 'schat, zet jij morgen de vuilnisbak buiten?'
Of erger?
trusten Q, hoop dat MM niet teveel snurkt danquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veeeel erger![]()
meer over vorm, formaat, lichaamsvloeistoffen en eventuele beharing aan toe
Is ook zo, maar toch, het is wel een collega van mequote:Op zaterdag 19 april 2008 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het is veilig want er worden geen conclusies aan verbonden.
Toen ik bij het COC wegging en niet meer iedere dag daar was moest ik daar weer heel erg aan wennen. Kop dicht en niet zo open zijn want er worden weer conclusies getrokken. Maar als ik nu daar kom, zo eens in de paar weken, dan lul ik wel met bepaalde mensen gezellig bij. Ook op dat vlak.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik verheug me nu nog meer op 8 mei
Kom, laten we allemaal even een kloon gaan aanmakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
veeeel erger![]()
meer over vorm, formaat, lichaamsvloeistoffen en eventuele beharing aan toe
trusten alvastquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik ff met de hondjes op de bank moet gaan liggen.
Billy crashte heel subtiel op mijn laptop.
Tot morgen
Vooral heren, maar ook wel dames. Maar daarmee lult het toch anders. Ik heb er het vrouw zijn mee in common, maar niet de voorkeuren. Daarmee hield ik het dan wel keurig. Een van de meiden daar heeft ooit eens gevraagd wat er nou in hemelsnaam aan was met een man. Welk gevoel nou maakte dat je daar zin in had. Toen heb ik daar gedetailleerd verslag van gedaan en ze liep halverwege wegquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch, het is wel een collega van meMijn voorkeuren op dit gebied zal ik echt niet met andere collega's bespreken, nooit gedaan ook
![]()
Bij het COC is dat anders denk ik, daar heb je ws alleen maar ho-herencollega's om je heen gehad?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vooral heren, maar ook wel dames. Maar daarmee lult het toch anders. Ik heb er het vrouw zijn mee in common, maar niet de voorkeuren. Daarmee hield ik het dan wel keurig. Een van de meiden daar heeft ooit eens gevraagd wat er nou in hemelsnaam aan was met een man. Welk gevoel nou maakte dat je daar zin in had. Toen heb ik daar gedetailleerd verslag van gedaan en ze liep halverwege weg
Doen wij ieder jaar, dus jaquote:Op zondag 20 april 2008 11:25 schreef Greys het volgende:
Zou je met een hogedrukspuit ook onkruid tussen tegels vandaan kunnen spuiten?
Oh wat leuk!quote:Op zondag 20 april 2008 11:22 schreef Auticia het volgende:
Dat ze maar snel weer thuiskomt, nokwanda! - edit: ze is al terug gelukkig!
Hier iets grappigs.
*dingdong*
2 kinderen aan de deur.
"Mogen we uw hond uitlaten?"
"Uhmm... (ik vind het heel eng om mijn hond aan iemand toe te vertrouwen, then again vond ik het vroeger als klein kind ook altijd erg leuk om hondjes uit te laten). Uhh. Ja. Nou, hij trekt heel erg aan de riem, ik weet niet of jullie dat kunnen houden."
Meisje: "Maar mijn broer is heel sterk! En we hebben ook een tennisbal meegenomen."
"Okay. Nou vooruit. Ik zal hem even halen. *hond aanlijnt*. Zeggeh... jullie weten nog wel waar ik woon hè? Dat jullie hem niet kidnappen. En als het niet gaat komen jullie dan meteen terug? Waar wonen jullie eigenlijk?" (Hoezo achterdochtig).
Spike meegegeven. Ik had de deur nog niet dicht gedaan of ik dacht: "Mijn hemel, wat heb ik NU gedaan?".
Ik was net boven om op te ruimen. *dingdong*..
"Hij is wel echt heel sterk zeg, zo sterk ziet hij er niet uit.". Heb gevraagd of ze straks terug kunnen komen, dan loop ik even mee naar het park en kunnen ze met hem apporteren.
.
.
Ja, dat is wel een gevaar. Maar ze vertelden dat ze eens in de 2 weken een weekend bij hun vader zijn, dus hopelijk valt het allemaal meequote:Op zondag 20 april 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Auticia!
Ik snap je achterdocht overigens heel goed hoor, ik geef Bink ook niet graag mee aan anderen (en die kan amper hard aan de riem trekken met haar kleine lichaam). Maar is is inderdaad een betere oplossing!
Hopen alleen dat ze het niet tè leuk gaan vinden, want dan hangen ze straks elk uur aan je bel![]()
Ohhhh wat fijn, dat gaat veel ruk- en plukwerk schelen vandaag!quote:
Neequote:
Wat liefquote:Op zondag 20 april 2008 11:22 schreef Auticia het volgende:
Dat ze maar snel weer thuiskomt, nokwanda! - edit: ze is al terug gelukkig!
Hier iets grappigs.
*dingdong*
2 kinderen aan de deur.
"Mogen we uw hond uitlaten?"
"Uhmm... (ik vind het heel eng om mijn hond aan iemand toe te vertrouwen, then again vond ik het vroeger als klein kind ook altijd erg leuk om hondjes uit te laten). Uhh. Ja. Nou, hij trekt heel erg aan de riem, ik weet niet of jullie dat kunnen houden."
Meisje: "Maar mijn broer is heel sterk! En we hebben ook een tennisbal meegenomen."
"Okay. Nou vooruit. Ik zal hem even halen. *hond aanlijnt*. Zeggeh... jullie weten nog wel waar ik woon hè? Dat jullie hem niet kidnappen. En als het niet gaat komen jullie dan meteen terug? Waar wonen jullie eigenlijk?" (Hoezo achterdochtig).
Spike meegegeven. Ik had de deur nog niet dicht gedaan of ik dacht: "Mijn hemel, wat heb ik NU gedaan?".
Ik was net boven om op te ruimen. *dingdong*..
"Hij is wel echt heel sterk zeg, zo sterk ziet hij er niet uit.". Heb gevraagd of ze straks terug kunnen komen, dan loop ik even mee naar het park en kunnen ze met hem apporteren.
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |