Weet je wel hoe irritant het is als mensen bij al je prive gegevens kunnen? Mn naam, adres, telefoonnummer, MM's adres, foon nr, bankrekening nummer, mijn bankrek nummer, ect etc stond er allemaal in. Voor iets uit V&A.quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien, maar moet daarom het hele PM systeem er maar uit?
Weet je wel hoe irritant dat is, zo'n geel envelopje met een (1) er achter en dat je het dan niet kunt lezen
*frustreer frustreer*
Waarom dagtaak? Pm's van 2 users lezen heb je geen dag taak aan. En ik zeg niet dat hij in mijn inbox heeft lopen spitten, dat weet ik immers niet. En daar ga ik ook niet van uit. Maar als hij het al bij Jera en skinkie en lynx666 doet, dan zou hij het ook bij andere users kunnen doen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er geen hol van dat Danny dat allemaal heeft zitten lezen, de PM's.
Dan moet hij daar een dagtaak aan gehad hebben en dan nog is het niet bij te houden.
in mijn ogen is hij die al kwijt. Ik noem een kittengate, een mod staking, ennu dit gezannik weer. Als hem iets niet aanstaat worden de users per direct gebanned, topic getrasht en heerst er een total silence op fok over het onderwerpquote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik lig nu helemaal in een deuk hier!
Maar serieus, zijn er echt mensen die denken dat hij al die PM's gaat zitten lezen?
Als er iemand OOIT achter komt dat iemand info uit PM's gebruikt, behalve dan dat mirror-gezanik, dan is toch zijn hele geloofwaardigheid weg voorgoed? Zo dom is hij echt niet hoor.
Kom op zeg...van mij mag ie lezen wat er in staat, hij kent me toch niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik lig nu helemaal in een deuk hier!
Maar serieus, zijn er echt mensen die denken dat hij al die PM's gaat zitten lezen?
Als er iemand OOIT achter komt dat iemand info uit PM's gebruikt, behalve dan dat mirror-gezanik, dan is toch zijn hele geloofwaardigheid weg voorgoed? Zo dom is hij echt niet hoor.
Welnee natuurlijk niet, het is te zot voor woorden.quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik blijf er bij dat ik geloof dat hij dat alleen ZOU kunnen doen als hij zware reden heeft te geloven dat hij door diegene genaaid wordt. Hij gaat echt ons geneuzel op de PM's niet lezen hoor
Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor ; Maar kom op zeg. Is dit niet een beetje partij kiezen omdat je blauw bent?quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee natuurlijk niet, het is te zot voor woorden.
Hier een column van danny waarin hij het één en ander uitlegt: http://frontpage.fok.nl/column/7481/1/-Danny:-Ik-heb-pms-van-drie-users-gelezen.html
Die was van mij.quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb een ongelezen bericht in mijn PM!
Die kan ik nu niet lezen
Ik kies ook partij en ik ben niet blauw.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is niet persoonlijk bedoeld hoor ; Maar kom op zeg. Is dit niet een beetje partij kiezen omdat je blauw bent?
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar het zou me echt niks verbazen. En in mijn geval ben ik liever better safe then sorry.quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik blijf er bij dat ik geloof dat hij dat alleen ZOU kunnen doen als hij zware reden heeft te geloven dat hij door diegene genaaid wordt. Hij gaat echt ons geneuzel op de PM's niet lezen hoor
Ja, maar jij bent dan ook niet blauw idd. Ik heb nog nooit een blauwe tegen danny zien ingaan. Afgezien van de mod rel, en zie wat daar van kwam.quote:Op maandag 21 april 2008 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kies ook partij en ik ben niet blauw.
Heb alleen cola op![]()
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik had het gelezen Senesta. Ik vind het ook prima dat hij het systeem plat legt, maar een vooraankondiging was wel netjes geweest, dat men eventuele berichten nog had kunnen bewaren, beantwoorden, lezen enz.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...
Ik snap jullie frustratie heel goed hoor, daar niet van maar ik snap de reactie van danny ook heel goed.
Oh en ik had 8!! ongelezen berichten
hoop wel dat de inboxen bewaard blijvenquote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zoals je in de MED kunt lezen word hij zelfs op zijn huisadres lastig gevallen op dit moment...
Ik snap jullie frustratie heel goed hoor, daar niet van maar ik snap de reactie van danny ook heel goed.
Oh en ik had 8!! ongelezen berichten
donequote:Op maandag 21 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Nok, wil je me mailen op mirandalientje @ yahoo punt com?
Kan je natuurlijk ook gewoon mijn emailadres gevenquote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoop wel dat de inboxen bewaard blijven
daar had ik erg 'mooie' berichten in staan
Het zal wel zijn omdat ik blauw ben, maar zie je niet dat ieder topic harder uit de hand loopt? Het gaat toch al nergens meer heen, er is gezegd wat er gezegd moet worden en veel meer discussie lijkt me ook niet nodig?quote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]als je danny hoort wordt hij altijd lastig gevallen. Sue me hoor, maar ik geloof dan echt weer niet dat mensen hiervoor danny op zn huis adres gaan lastig vallen
En wat ik helemaal aso vind is dat ALLE topics die over die pm zooi gaan, gesloten worden. Das gewoon sneu.
Denk 't wel eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoop wel dat de inboxen bewaard blijven
daar had ik erg 'mooie' berichten in staan
Maar goed dat je je in het gezelschap van zulke scherpe dames bevindt he?quote:
Nou ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 21 april 2008 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Greys zag dat jeJason Mraz
noemde, damn ik houd van zijn muziek, zijn allereerste concert in nederland paradiso was geweldig en ik lees net dat ie 9 juli weer komt
![]()
![]()
Paradiso was vorig jaar al retesnel uitverkocht en met zn stijgende populariteit ben ik hee; benieuwd hoe snel t nu gaat, als ik maar n kaartje kan krijgen! en welke nummers dan?quote:Op maandag 21 april 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord!
Tot iemand het hier noemde! En nu ben ik hooked![]()
Bij sommige nummers klinkt ie eerder als een vrouw eigenlijk
Dat staat er echt. (10000) zonder envelopjequote:
Bij mij ook, als die PM-functie het ooit weer gaat doen heb ik heel wat te lezenquote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat staat er echt. (10000) zonder envelopje
I'm yours. En You and I both.quote:Op maandag 21 april 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Paradiso was vorig jaar al retesnel uitverkocht en met zn stijgende populariteit ben ik hee; benieuwd hoe snel t nu gaat, als ik maar n kaartje kan krijgen! en welke nummers dan?
Thnxquote:Op maandag 21 april 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Nok, voor jou ga ik ook enorm duimen! Maar dat wist je al
En ik hoor morgen van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |