quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:48 schreef LadyS het volgende:
Ik ben op zoek naar de nijntjes van de bruna, óók de lege zakjes natuurlijk
Hoewel ik denk dat iedereen ze zelf wel wil houden, probeer ik het toch eventjes
idd, maar we hebben hier van alles, maar geen plus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
anubis knikkers krijg je bij een x bedrag bij de plus supermarkt
mijn moeder doet al haar boodschappen bij de boni dus die geeft ze dus kennelijk ook (en de moeder van danny doet ze bij de nettomarkt) er zijn dus meer winkels die ze gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd, maar we hebben hier van alles, maar geen plus.
Hier heb ik dinsdag nog 2 nijntjes gekregenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Die zakjes van de Nijntjes van Bruna hoef je niet meer te sparen, de pluche Nijntjes waren na een week al op
Eh laten we dit topic wel even beperken tot zaken die met kinderen te maken hebben aub. Dukaten kan ik slechts zeeeer zijdelings aan kinderspullen linken en hoort hier dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2008 16:36 schreef marit1978 het volgende:
wie o wie heeft er blokker-dukaten in huis zonder daar bestemming voor te hebben ?
t is maar hoe je het bekijkt natuurlijk maar je kan voor kinderdingen sparenquote:Op maandag 21 april 2008 20:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Eh laten we dit topic wel even beperken tot zaken die met kinderen te maken hebben aub. Dukaten kan ik slechts zeeeer zijdelings aan kinderspullen linken en hoort hier dus echt niet.
Ja, vertel mij wat. Ik schrok me dood toen de postbode dit gevaarte kwam brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:52 schreef bixister het volgende:wat een bizar kadootje tijn. net of iedereen maar kinderstoeltjes nodig heeft!
Het zitje heb ik alvast.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef YPPY het volgende:
Tijn!ik begon al hoop te krijgen toen ik je in OUD zag posten.
quote:Voor bevestiging met 3-puntsgordel. • Minimale kans op verkeerde installatie • Kleurindicatoren geven duidelijk en direct aan of installatie goed of fout is • Maxi-Cosi CabrioFix d.m.v. kliksysteem eenvoudig op base te installeren • Maxi-Cosi CabrioFix in combinatie met EasyBase wordt geïnstalleerd met een 3-punts gordel.
Ik ga ze dit weekend maken!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Maneki: heb je foto's van die wieg?
Tijn, wat bizar zo'n cadeautje, maar ik wil 'm wel graag van je overnemen.
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 13:18 schreef bixister het volgende:
ik zoek juist nog een fietsstoeltje voor achterop.
hij zit nog op mn fietsquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mooie wieg maneki![]()
Tis dat ik er geen plaats voor heb anders......
Heeft iemand hier toevallig nog een baby bjorn draagzak (zwart) in de aanbieding.
Heb de mijn vorige jaar uitgeleend aan de (ex) buurvrouw, ze is inmiddels verhuist en toen ik er achter kwam dat ik zwanger was vroeg ik of ze die draagzak nog had. Heeft ze em weggegooid
80 euro.. hij was zo goed als nieuw
![]()
Kon haar wel........![]()
ow dat wist ik dus helemaal nietquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Webkim het volgende:
Popples, nou wil ik niemand bang maken, want dat vind ik ook weer zo lullig, maar de kraam vertelde me dat de MiniElectric de enige kolf is die je niet tweedehands moet kopen, omdat daarvan het motortje geen gesloten systeem is. Daar kan dus melk inkomen.
anubisknikkersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:21 schreef Janena het volgende:
Ik heb hier voor de liefhebber 5 lege nijntje-zakjes en een hele zooi anubis knikkers.
Mail me maar als je die wil hebben.
Mijn zusje heeft tijdens de nijntje-promotieweken (van de bakker bart) reclameborden gehad voor haar zaak die nu overbodig zijn...
Zijn 70 bij 70 en mooi/stevig om te zien!
Ik geloof dat ze er 10 euro voor vraagt en er nog 3 of 4 heeft liggen in groen en blauw.
Opsturen kan denk ik wel maar afhalen is mischien handiger, ze woont in Oude Pekela en werkt in Delfzijl en kan ze evt. ook wel hier naar Hardenberg toe brengen.
[ afbeelding ]
Ik spaar zelf geboortekaartjes dus wie mij blij wil maken????
Yep, heb je misschien foto's?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand interesse in zak meisjeskleding mt80-92? Veel Baby Barb, H&M, Hema maar ook merkspul.
Ga ik zsm proeberen te regelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:05 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Yep, heb je misschien foto's?
Je kan me ook pmmen of mailen
Inderdaad ...stomme beer, maar ja...zag dat pas later (na aankoop).quote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef E.T. het volgende:
Wat zonde van die poeh op dat jasje.. Ik kan die beer niet uitstaan![]()
Voor de schoentjes (passen ze door de brievenbus, met een beetje pletten?) en shirtje PM ik je even
Das lief van je, dat je aan haar denkt. Ik zal het even aan haar vragen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Ticootje het volgende:
KP, volgens mij zocht p-iglet nog een tuinbroek.
en goedgekeurd door de nieuwe eigenaressequote:Op maandag 5 mei 2008 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Inmiddels verkocht :
shirtje van Zara, Teva schoenen versie roze,
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
Iemand eventueel nog interesse in korte broeken en shirtjes voor een jongen? maat 56-62-68. Dan weet ik of ik het allemaal even op de foto moet zetten of niet
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
Iemand eventueel nog interesse in korte broeken en shirtjes voor een jongen? maat 56-62-68. Dan weet ik of ik het allemaal even op de foto moet zetten of niet
Liza!!! Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgen(maar hoop dat de nieuwsgierige vrienden het niet tot hier zullen komen zoeken), maar ik ben wel geinteresseerd ja
!
Jongetjes zijn erg leuk om te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgen(maar hoop dat de nieuwsgierige vrienden het niet tot hier zullen komen zoeken), maar ik ben wel geinteresseerd ja
!
En dat zijn juist weer de maten waar ik winterkleding van heb en geen zomerkledingquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Helaas zit Maarten in de 74 en soms zelfs 80
Ik weet dat Marit op zoek is....misschien kan je haar even een PM doen ?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef Belana het volgende:
Ik doe in de verkoop 1 Urban Jungle duowagen van One Tree Hill. donkerblauw. met regenhoes. Zwenkwielen (vast te zetten voor bv lopen op het strand), geen babybakje(s) (die zijn echt goedkoper om te huren!) nieuw gekocht in 2006. het is er 1 zoals hieronder, ik moet nog even een foto maken van onze eigenwagen
[ afbeelding ]
er kan geen autostoeltje op voor zover ik weet, maar daar ben ik ook nooit zo'n fan van geweest, die autostoeltjes zijn daar niet geschikt voor vind ik, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:31 schreef marit1978 het volgende:
KP..dank je wel voor het aan mij denken!!![]()
Belana, ik heb nog nooit bedacht dat je een reiswieg voor tijdelijk kunt huren!?
Waar/Hoe? Hoe zit het met deze wagen en een autostoeltje? Valt dat er op te klikken dmv adapters ofzo?
Of is daar de breedte anders van?
Nee, ik zag nu pas dat je naar een duowagen aan t zoeken was... Ik heb een normalequote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef marit1978 het volgende:
mooie foto..mooie wagen!
we gaan proefrijden in de winkel deze week... en ik vermoed dat ik je daarna ga vragen hoe flexibel jullie nog in de vraagprijs zijn
Ticootje, heb jij het over een duo-wagen ?
Ik heb er 2. Een witte en een roze, volgens mij 100 cm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iemand nog zomer slaapzakjes in de aanbieding ?????
* dingdong PM *quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Een witte en een roze, volgens mij 100 cm.
graag gedaan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Inmiddels liggen de flensjes al in slaapzakjes van Vicky !
Dankjewel Vicky! En leuk om je even te ontmoeten !
Maar euh....iemand nog 2 in de aanbieding ?
KP is vanmorgen gelijk langsgeredenquote:
Ik heb juist begrepen dat een baby niet langer dan 2 uur in de maxi mag zitten.. Dus met 3 reisdagen zit ze flink langer in de cosi...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef p_iglet het volgende:
Ticootje, die bestaan niet..
Er is geloof ik 1 soort kinderwagenbak met een tuigje erin wat je op de achterbank mag zetten, maar verder is die gekromde rug positie juist de meest natuurlijke voor babietjes, en het meest veilig bij ongelukken.
Er zijn mensen die zeggen dat dat gezegd wordt om te voorkomen dat je je kind de hele dag in een maxicosi laat zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat een baby niet langer dan 2 uur in de maxi mag zitten.. Dus met 3 reisdagen zit ze flink langer in de cosi...
zo ongeveer uurtje of 2 achter elkaar is wel een mooie indicatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:09 schreef Troel het volgende:
Er zijn mensen die zeggen dat dat gezegd wordt om te voorkomen dat je je kind de hele dag in een maxicosi laat zitten
Foto's? Ben vooral geinteresseerd in de Maxi Taxiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Popples het volgende:
in de aanbieding:
-maxi gogo (buikdrager)
-baby bouncer
-maxi taxi citi met maxi dreami en maxi cosi
-kinderkleertjes maat 50 tot 56
-drie wieler
-easybob adapters
-X adventure roadster buggy met zwenkwielen
-zandkleirige wipstoel
-2 nieuwe positibroeken met kaartjes eraan van de prenatal maat xxl en xl
dan mag je me mailen of pm-en want ik ben een held op sokken met foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:36 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Foto's? Ben vooral geinteresseerd in de Maxi Taxi
deze?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een knuffeltje. Ik merk dat Jennifer heel erg naar haar knuffelhondje trekt. Ze slaapt er altijd mee, dus voordat ik het kwijtraak zoek ik dus een 2e Pip.
Het is een hondje, creme kleur met een bruine neus. Ongeveer 20 cm en komt van de H&M. Heeft iemand zo'n hondje liggen en wordt niet gebruikt??? Denk aan mij.
nee kwam de foto tegen op inet toen ik aan t zoeken was voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Hij lijkt er wel op ja! (het is m alleen niet.)
Is de foto van jou? Is het zo'n hele zachte knuffel?
Jen tut namelijk graag aan de oren. En sabbelt op de neus.
In de Woezel en Pip shop misschien ? Of is het niet die Pip ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een knuffeltje. Ik merk dat Jennifer heel erg naar haar knuffelhondje trekt. Ze slaapt er altijd mee, dus voordat ik het kwijtraak zoek ik dus een 2e Pip.
Het is een hondje, creme kleur met een bruine neus. Ongeveer 20 cm en komt van de H&M. Heeft iemand zo'n hondje liggen en wordt niet gebruikt??? Denk aan mij.
Ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Leuke vintage kinderstoel te koop.
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot tafeltje met stoeltje.
[ afbeelding ]
Bass-Miss, iets voor jullie?
quote:
hier staat hij in de aanbiedingquote:Op zondag 25 mei 2008 23:22 schreef p_iglet het volgende:
Wie kan mij helpen??
Ik zoek een SKWISH.
Een wattuh.... nou een skwish...
zo'n ding dus
[ afbeelding ]
wie weet waar ik die kan kopen/bestellen. En dan voor vrijdag in huis hebben.
We hebben er op het werk 1 en dat ding is echt onverwoestbaar. Dus nu wil ik er voor Pepijn ook 1, maar ik kan alleen babywalz en nog een webwinkel vinden. Maar beide met 7 dagen levertijd en dat schiet dus net niet op.
ff gecrosspost in de hoop dat er dan meer kans is dat iemand wat weet/vind
Mijn broertje heeft een mutsy traveller te koop. vraagprijs ¤50,00. Op te halen in Rijswijk of eventueel in Den Haag. Als je interesse hebt kan ik wel vragen of hij een foto wil maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een autostoeltje voor Jennifer ( tot 9 maanden) dat in een ligstand kan worden gezet. Dit voor onze reis naar Frankrijk, we gaan 3 dagen reizen naar zuid-frankrijk, totaal 14 uur. Daarom vind ik de maxi niet goed, daarin zit ze te krom voor zo'n lange reis.
Nieuw is ook goed, maar ik kan nergens iets vinden..
Mutsy traveller... Iemand die m heeft en m kwijt wil. Of wilt uitlenen voor 3 weken?
ow jammerquote:Op maandag 26 mei 2008 09:57 schreef p_iglet het volgende:
genoeg mensen met interesse... ze zijn dus op
Loezzie ik heb eventueel interesse! ik zou graag willen weten hoe oud de mutsy traveller is en of ie in goede staat is. Een foto zou ik ook graag willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:25 schreef loezzie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een mutsy traveller te koop. vraagprijs ¤50,00. Op te halen in Rijswijk of eventueel in Den Haag. Als je interesse hebt kan ik wel vragen of hij een foto wil maken.
Pm me maar een adres, dan stuur ik ze opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Vamperotica, ik heb wel interesse in de C1000 bestekzegels als niemand anders ze wil hebben.
Volgens mij had Rockabella er nog eentje over.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig nog iemand een moederfiets in de aanbieding?
Ben aan het rondneuzen op marktplaats, maar dacht het hier ook wel eens te kunnen proberen
die van ons is toevallig 2 weken geleden naar de kringloop gegaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Weet iemand waar je van die oude activity dingen voor in de box kan kopen?
Ik weet dat er een lang draaistaaf op zat net als een zuurstok en een rubberen bal en daar kon je keihard op drukken om een balletje omhoog te laten schieten zodat die tegen een bel schoot en *ping* deed. En nog meer draaien drukdingen.
Wil zo graag zo'n oude als het lukt.
Ikke wil ook!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb er een voor 50 cent gescored op een rommelmarkt met koninginnedag.. Er lagen op andere kleedjes nog meer van 50 cent tot een euro
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef MeNicole het volgende:
Ik heb nog een dvd van Thomas de stoomlocomotief in de aanbieding. Mikael heeft hem dubbel en kan hem ook niet meer ruilen. Het is deel 4. Zit nog in plasticPm me maar als je belangstelling hebt!!
Oh sorry, ik zie je reactie nu pasquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
He Stiemie,
Ik ben niet zo goed met foto's plaatsen maar als je naar http://cottonbaby.com gaat, en dan naar lakens hartjes en bolletjes, is het het derde plaatje dat je ziet. Wit met een randje met rode hartjes.
Nou, als ik zo vrij mag zijn.... Leest lekker weg, met de vakantie in zicht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef Webkim het volgende:
Kan ik hier iemand blij maken met een jaargang Ouders van Nu en Kinderen? Gratis af te halen in Den Bosch.
Jij mag zo vrij zijn. Kom je ze do. of vr. even halen? Ik wil van het weekend alles aan kant hebben ivm bezoek enzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, als ik zo vrij mag zijn.... Leest lekker weg, met de vakantie in zicht!
oe! das een goed planquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
kleding-ruilmeet vind ik een goed plan! Ik heb nog heel veel jongensspul wat weg mag!
heb die van de arc van Noah hier liggen. mag je voor 5 euro en de verzendkosten hebben... moet hem wel nog even opsnorren en voor je wassen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef samara het volgende:
heeft er iemand misschien nog een leuk speelkleed liggen voor een mooi prijsje en die ook in goede staat is.
Heb je ook korte broekjes maat 74/80 Maneki?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb jongenskleding in de aanbieding tot maat 104
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Rimpelhond het volgende:
Ik ben op zoek naar jongenskleding in de maten 68, 92 116 en 152
Hoi chacamaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef chacama het volgende:
[..]
heb die van de arc van Noah hier liggen. mag je voor 5 euro en de verzendkosten hebben... moet hem wel nog even opsnorren en voor je wassen.
stiekum editten terwijl ik een reactie aan het plaatsen benquote:Op maandag 16 juni 2008 20:35 schreef Lois het volgende:
Sol is een duofiets niet meer iets voor jou en Milou? Wij konden op een gegeven moment Eva echt niet meer achterop houden en hebben toen een duofiets aangevraagd. Ik zal zo even kijken waar ik het allemaal geschreven heb, dan kun je zien wat ik bedoel.
(ouders van) jonge kinderen met autisme deel 9
Ga ik vanavond voor je maken. Heb hem gevonden en hij is inmiddels gewassen.... Dus ook weer verzendklaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef samara het volgende:
[..]
Hoi chacama
heb je er misschien een foto van? verzendkosten zal dat dan 6,20 zijn?
Tnx, heb ik idd wat aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Noli. het volgende:
Sol/m-k Misschien is zoiets als dit in de tussentijd iets?
[ afbeelding ]
(gaat tot 35kg.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |