Ik weet dat Marit op zoek is....misschien kan je haar even een PM doen ?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef Belana het volgende:
Ik doe in de verkoop 1 Urban Jungle duowagen van One Tree Hill. donkerblauw. met regenhoes. Zwenkwielen (vast te zetten voor bv lopen op het strand), geen babybakje(s) (die zijn echt goedkoper om te huren!) nieuw gekocht in 2006. het is er 1 zoals hieronder, ik moet nog even een foto maken van onze eigenwagen
[ afbeelding ]
er kan geen autostoeltje op voor zover ik weet, maar daar ben ik ook nooit zo'n fan van geweest, die autostoeltjes zijn daar niet geschikt voor vind ik, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:31 schreef marit1978 het volgende:
KP..dank je wel voor het aan mij denken!!![]()
Belana, ik heb nog nooit bedacht dat je een reiswieg voor tijdelijk kunt huren!?
Waar/Hoe? Hoe zit het met deze wagen en een autostoeltje? Valt dat er op te klikken dmv adapters ofzo?
Of is daar de breedte anders van?
Nee, ik zag nu pas dat je naar een duowagen aan t zoeken was... Ik heb een normalequote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef marit1978 het volgende:
mooie foto..mooie wagen!
we gaan proefrijden in de winkel deze week... en ik vermoed dat ik je daarna ga vragen hoe flexibel jullie nog in de vraagprijs zijn
Ticootje, heb jij het over een duo-wagen ?
Ik heb er 2. Een witte en een roze, volgens mij 100 cm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iemand nog zomer slaapzakjes in de aanbieding ?????
* dingdong PM *quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Een witte en een roze, volgens mij 100 cm.
graag gedaan..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Inmiddels liggen de flensjes al in slaapzakjes van Vicky !
Dankjewel Vicky! En leuk om je even te ontmoeten !
Maar euh....iemand nog 2 in de aanbieding ?
KP is vanmorgen gelijk langsgeredenquote:
Ik heb juist begrepen dat een baby niet langer dan 2 uur in de maxi mag zitten.. Dus met 3 reisdagen zit ze flink langer in de cosi...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef p_iglet het volgende:
Ticootje, die bestaan niet..
Er is geloof ik 1 soort kinderwagenbak met een tuigje erin wat je op de achterbank mag zetten, maar verder is die gekromde rug positie juist de meest natuurlijke voor babietjes, en het meest veilig bij ongelukken.
Er zijn mensen die zeggen dat dat gezegd wordt om te voorkomen dat je je kind de hele dag in een maxicosi laat zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat een baby niet langer dan 2 uur in de maxi mag zitten.. Dus met 3 reisdagen zit ze flink langer in de cosi...
zo ongeveer uurtje of 2 achter elkaar is wel een mooie indicatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:09 schreef Troel het volgende:
Er zijn mensen die zeggen dat dat gezegd wordt om te voorkomen dat je je kind de hele dag in een maxicosi laat zitten
Foto's? Ben vooral geinteresseerd in de Maxi Taxiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Popples het volgende:
in de aanbieding:
-maxi gogo (buikdrager)
-baby bouncer
-maxi taxi citi met maxi dreami en maxi cosi
-kinderkleertjes maat 50 tot 56
-drie wieler
-easybob adapters
-X adventure roadster buggy met zwenkwielen
-zandkleirige wipstoel
-2 nieuwe positibroeken met kaartjes eraan van de prenatal maat xxl en xl
dan mag je me mailen of pm-en want ik ben een held op sokken met foto's plaatsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:36 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Foto's? Ben vooral geinteresseerd in de Maxi Taxi
deze?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een knuffeltje. Ik merk dat Jennifer heel erg naar haar knuffelhondje trekt. Ze slaapt er altijd mee, dus voordat ik het kwijtraak zoek ik dus een 2e Pip.
Het is een hondje, creme kleur met een bruine neus. Ongeveer 20 cm en komt van de H&M. Heeft iemand zo'n hondje liggen en wordt niet gebruikt??? Denk aan mij.
nee kwam de foto tegen op inet toen ik aan t zoeken was voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Hij lijkt er wel op ja! (het is m alleen niet.)
Is de foto van jou? Is het zo'n hele zachte knuffel?
Jen tut namelijk graag aan de oren. En sabbelt op de neus.
In de Woezel en Pip shop misschien ? Of is het niet die Pip ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een knuffeltje. Ik merk dat Jennifer heel erg naar haar knuffelhondje trekt. Ze slaapt er altijd mee, dus voordat ik het kwijtraak zoek ik dus een 2e Pip.
Het is een hondje, creme kleur met een bruine neus. Ongeveer 20 cm en komt van de H&M. Heeft iemand zo'n hondje liggen en wordt niet gebruikt??? Denk aan mij.
Ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
Leuke vintage kinderstoel te koop.
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot tafeltje met stoeltje.
[ afbeelding ]
Bass-Miss, iets voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |