Ga ik zsm proeberen te regelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:05 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Yep, heb je misschien foto's?
Je kan me ook pmmen of mailen
Inderdaad ...stomme beer, maar ja...zag dat pas later (na aankoop).quote:Op maandag 5 mei 2008 09:16 schreef E.T. het volgende:
Wat zonde van die poeh op dat jasje.. Ik kan die beer niet uitstaan![]()
Voor de schoentjes (passen ze door de brievenbus, met een beetje pletten?) en shirtje PM ik je even
Das lief van je, dat je aan haar denkt. Ik zal het even aan haar vragen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Ticootje het volgende:
KP, volgens mij zocht p-iglet nog een tuinbroek.
en goedgekeurd door de nieuwe eigenaressequote:Op maandag 5 mei 2008 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Inmiddels verkocht :
shirtje van Zara, Teva schoenen versie roze,
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
Iemand eventueel nog interesse in korte broeken en shirtjes voor een jongen? maat 56-62-68. Dan weet ik of ik het allemaal even op de foto moet zetten of niet
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef TearSong het volgende:
Iemand eventueel nog interesse in korte broeken en shirtjes voor een jongen? maat 56-62-68. Dan weet ik of ik het allemaal even op de foto moet zetten of niet
Liza!!! Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgen(maar hoop dat de nieuwsgierige vrienden het niet tot hier zullen komen zoeken), maar ik ben wel geinteresseerd ja
!
Jongetjes zijn erg leuk om te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik geef hiermee wel even weg dat we dus een jongetje krijgen(maar hoop dat de nieuwsgierige vrienden het niet tot hier zullen komen zoeken), maar ik ben wel geinteresseerd ja
!
En dat zijn juist weer de maten waar ik winterkleding van heb en geen zomerkledingquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Helaas zit Maarten in de 74 en soms zelfs 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |