Mijn broertje heeft een mutsy traveller te koop. vraagprijs ¤50,00. Op te halen in Rijswijk of eventueel in Den Haag. Als je interesse hebt kan ik wel vragen of hij een foto wil maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben opzoek naar een autostoeltje voor Jennifer ( tot 9 maanden) dat in een ligstand kan worden gezet. Dit voor onze reis naar Frankrijk, we gaan 3 dagen reizen naar zuid-frankrijk, totaal 14 uur. Daarom vind ik de maxi niet goed, daarin zit ze te krom voor zo'n lange reis.
Nieuw is ook goed, maar ik kan nergens iets vinden..
Mutsy traveller... Iemand die m heeft en m kwijt wil. Of wilt uitlenen voor 3 weken?
ow jammerquote:Op maandag 26 mei 2008 09:57 schreef p_iglet het volgende:
genoeg mensen met interesse... ze zijn dus op
Loezzie ik heb eventueel interesse! ik zou graag willen weten hoe oud de mutsy traveller is en of ie in goede staat is. Een foto zou ik ook graag willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:25 schreef loezzie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een mutsy traveller te koop. vraagprijs ¤50,00. Op te halen in Rijswijk of eventueel in Den Haag. Als je interesse hebt kan ik wel vragen of hij een foto wil maken.
Pm me maar een adres, dan stuur ik ze opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Vamperotica, ik heb wel interesse in de C1000 bestekzegels als niemand anders ze wil hebben.
Volgens mij had Rockabella er nog eentje over.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig nog iemand een moederfiets in de aanbieding?
Ben aan het rondneuzen op marktplaats, maar dacht het hier ook wel eens te kunnen proberen
die van ons is toevallig 2 weken geleden naar de kringloop gegaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Weet iemand waar je van die oude activity dingen voor in de box kan kopen?
Ik weet dat er een lang draaistaaf op zat net als een zuurstok en een rubberen bal en daar kon je keihard op drukken om een balletje omhoog te laten schieten zodat die tegen een bel schoot en *ping* deed. En nog meer draaien drukdingen.
Wil zo graag zo'n oude als het lukt.
Ikke wil ook!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb er een voor 50 cent gescored op een rommelmarkt met koninginnedag.. Er lagen op andere kleedjes nog meer van 50 cent tot een euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |