Ja, is net weg gereden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Hier mag ik dus weer aansluiten.
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Same here, wat een bullshit. Symboliek of niet, het gaat de hele tijd over God.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef Eg_Wel het volgende:
Als rechtgeaarde atheist krijg ik spontaan jeuk van die twee clowns daar. God? God? Wat nou jouw god?
onze oprechte mensenredder is idd al op wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Yep, hij is net vertrokken. Huub noemde Brian "Wendy van Dijk" en hij is pissed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Leuk hè?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire droomt helemaal weg......ze zit er helemaal in.....
Ik kreeg even het idee dat ze zich irriteerde aan die godsvruchtige vrouw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Past ook echt bij DGK, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef lunareclipse het volgende:
Ik waardeer het wel dat er aandacht wordt besteedt aan waarde en diepgang
Niet echt, daarom juist!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past ook echt bij DGK, vind je niet?
CL air E zit helemaal nergens in, dat kan namelijk niet met een leeg hoofdquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bronquote:Het gaat om een nieuw fenomeen “Het Ceremonieel Huwelijk”
Voltrokken door de Weddingpastors John & Madelene, die de huwelijken voltrekken met een speciale ceremonie op het hart van het bruidspaar geschreven. Dus naast het contracthuwelijk dat plaats vindt op het gemeentehuis (de wettelijke formaliteit van de burgerlijkestand) is er nu ook het Ceremoniële huwelijk op een bijzondere trouwlocatie die het paar zelf uitkiest, en die zich inhoudelijk meer richt op de huwelijksrelatie waarin de liefde centraal staat.
WTF, het is dus helemaal geen offiieel huwelijk? Zou het opzet zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
Beetje vaag trouwens, die weddingpastors zijn dus niet eens gerechtigd een werkelijk huwelijk in te zegenen, ze zijn dus geen (buitengewoon) ambtenaar van burgerlijke stand:
Bron
En dan zeg ik nog maar ff nix over dat geneuzel over god...
En dat doet ze niet onaardig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
`
Ze probeert er mee om te gaan. ..
Ahaaaaa, podium om liefde te bezegelen; niet eens vanuit waarde en diepgang, maar TVquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Dementor, ik had ze ook weggestuurd. Je maakt mij niet wijs dat er geen trouwpastors van het Humanistisch Verbond zijn... voor uitvaarten van ongelovigen hebben ze ook sprekers.
En Claire kijk nog maar is met een brede glimlach naar d'r aanstaande.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat een huwelijk voor hem geen enkele meerwaarde geeft.
En zegt zelf niks...brengt niets in...kijkt alleen maar schaapachtig naar haar herder die de ene na de andere onzin zinnen rateltquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
En Claire kijk nog maar is met een brede glimlach naar d'r aanstaande.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef BarryK het volgende:
Bedankt rooie3 voor de uitleg vorige cos.
en thanks voor de snelle nieuwe cos, varen!
Jaap maakt 'r helemaal belachelijk.
Heb je ook een bezemsteel...
Hij stelt nu voor om de kwade geest uit Jaap te verdrijven..
Oh, daar hebben we hem weer even.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:13 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Eens, ik heb Jaap niet meer gehoord
Als ze niet ook bij een echte ambtenaar van Burgelijke Stand een krabbel gaan zetten niet nee....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, het is dus helemaal geen offiieel huwelijk? Zou het opzet zijn?
Ach, Claire is het overal mee eens dus eigen inbreng is niet nodigquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
En zegt zelf niks...brengt niets in...kijkt alleen maar schaapachtig naar haar herder die de ene na de andere onzin zinnen ratelt
Dat lijkt me dan ook een gepaste houding als er 2 van die "God is liefde" figuren zitten te bazelen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
En zegt zelf niks...brengt niets in...kijkt alleen maar schaapachtig naar haar herder die de ene na de andere onzin zinnen ratelt
Jaap moet God op z'n blote knieen danken dat hij niet is getrouwd in DGK als je dit zo leestquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we hem weer even.
Wedding pastor: waar zou de wereld zijn zonder liefde
Jaap: nouuuuu eerst appeltaart dan liefde
Maar das inderdaad al andere koek dan satan en heks enzo.
Bron?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is die rat al weg ? naar mikey
want daar zitten netty en kenniet al te wachten namelijk
Ja hij rende richting de auto en Amanda schreeuwde hem nog "succes" .quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is die rat al weg ? naar mikey
want daar zitten netty en kenniet al te wachten namelijk
Ik vind die 2 een veraaademing in DGK. Zelfs Jaap is monddood, tenminste.... hij giechelt wat op de achtergrond.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook een gepaste houding als er 2 van die "God is liefde" figuren zitten te bazelen.
Fruitvliegje aka Domme Saaie Dooie Doosquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Aylinxa het volgende:
Claire vind het erg intressant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Huub en Claire het serieus menen, is dit toch te achterlijk voor woorden? Er zijn zelfs HV opgesteld, 2 keer een bezoek van de notaris en nu dit. Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
Als ze niet ook bij een echte ambtenaar van Burgelijke Stand een krabbel gaan zetten niet nee....
En ik snap het niet want ook daarvoor zijn tegenwoordig mogelijkheden buiten de standaard trouwlocaties van een gemeente, alsmede kan iemand voor een dag "BABS" (Buitengewoon Ambtenaar Burgerlijke Stand) worden, en dan zijn er nog meer opties voor het voltrekken van het huwelijk...
Sorry, maar ik vind dat de redactie hiermee een groot gebrek aan respect toont voor de levensovertuigingen van Claire en Huub. Om die loony reikifiguren kon je nog lachen want dat was Lieke's eigen keuze, maar dit vind ik echt ver gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik vind die 2 een veraaademing in DGK. Zelfs Jaap is monddood, tenminste.... hij giechelt wat op de achtergrond.
Wat voor informatie dan? Hij zit daar nu al ruim 1.5 jaar. Heeft hij nu ooit wel eens slim gebruik gemaakt van sneaky verkregen informatie? Zelfs dat lukt em niet eens. De kneusquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja hij rende richting de auto en Amanda schreeuwde hem nog "succes" .
Teringrat komt zometeen weer met info de villa in
Weer een stukje van de puzzel waarom Amanda geen vriendinnen kan vasthouden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
Sem wil lekker bij Amanda komen zitten, want morgen kan het niet meer, dus niet aan de andere kant van de bank. Amanda schuift een stukje op en Sem komt naast dr zitten en slaat lief haar arm om Mannie heen. Maanie kijkt als een oorwurm, heeft daar geen oog voor en roept Ricardo en Ben om ook bij hun te komen zitten.
Het is bijna te hopen dat Samantha alleen maar wilde komen om niet het risico te lopen dat ze de eventuele winnaar van die enorme jackpot op het laatst heeft laten stikken, want Amanda verdient bijna niet beter...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
Sem wil lekker bij Amanda komen zitten, want morgen kan het niet meer, dus niet aan de andere kant van de bank. Amanda schuift een stukje op en Sem komt naast dr zitten en slaat lief haar arm om Mannie heen. Maanie kijkt als een oorwurm, heeft daar geen oog voor en roept Ricardo en Ben om ook bij hun te komen zitten.
Helemaal mee eens, en dat mens blijft ook maar doorgaan ondanks dat Huub en Claire heel duidelijk hebben gemaakt hier niets mee te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat de redactie hiermee een groot gebrek aan respect toont voor de levensovertuigingen van Claire en Huub. Om die loony reikifiguren kon je nog lachen want dat was Lieke's eigen keuze, maar dit vind ik echt ver gaan.
Dan hebben ze dus of nog een ochtendje uit om de krabbels te zetten, of het is geen echt huwelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Huub en Claire het serieus menen, is dit toch te achterlijk voor woorden? Er zijn zelfs HV opgesteld, 2 keer een bezoek van de notaris en nu dit. Schiet mij maar lek.
Jaap kent zijn DGK-klassiekersquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap: nouuuuu eerst appeltaart dan liefde
moet ik een bron vermelden over iets wat al meer als een jaar gebeurt , nee hoor we weten allemaal hoe het is.quote:
Nog los van het nut en het recht voor / van Brian's bezoekje. Die hele Mikey doet niet meer ter zake, dat hele item kan gescipt worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ik zie het nut er niet van in dat Brian naar Mike mag.Zelfs als er iemand op sterven ligt moeten ze een stemming aanvragen en nu is een zwerver ontslagen en hoppa Brian mag weg.Hoe diep moest Sylvia niet gaan voor haar 12 uur en Huub mocht helemaal geen afscheid nemen.Ik snap echt niet dat een ontslag belangrijker is dan afscheid nemen van een dierbaar persoon.
Komt Imca Marina toch ff langs als BABSje , krijgen we gelijk weer wat stemming in dat hok ..quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze niet ook bij een echte ambtenaar van Burgelijke Stand een krabbel gaan zetten niet nee....
En ik snap het niet want ook daarvoor zijn tegenwoordig mogelijkheden buiten de standaard trouwlocaties van een gemeente, alsmede kan iemand voor een dag "BABS" (Buitengewoon Ambtenaar Burgerlijke Stand) worden, en dan zijn er nog meer opties voor het voltrekken van het huwelijk...
John de Mol had het desnoods zelf kunnen voltrekken... en dan zou het geheel wettelijk zijn (tenzij hij dat al een keer gedaan heeft, je schijnt dat maar 1 keer te kunnen doen).
Info bijvoorbeeld over paaldansjuf dat ze vrouwen voor Brr gaat meenemen op vrijgezellenfeest voor Huub.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat voor informatie dan? Hij zit daar nu al ruim 1.5 jaar. Heeft hij nu ooit wel eens slim gebruik gemaakt van sneaky verkregen informatie? Zelfs dat lukt em niet eens. De kneus
En Huub lult haar onder de tafel......quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
JEZUS.
Een godsdienstfanaat in DGK.
En nog in discussie met Huub gaan ook.
Welcome in Holland.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
Jezus, nu wordt Huub gevraagd of ze het geloof van die pastors niet kunnen respecteren. De omgekeerde wereld!
Hij heeft weer een uitjequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ik zie het nut er niet van in dat Brian naar Mike mag.Zelfs als er iemand op sterven ligt moeten ze een stemming aanvragen en nu is een zwerver ontslagen en hoppa Brian mag weg.Hoe diep moest Sylvia niet gaan voor haar 12 uur en Huub mocht helemaal geen afscheid nemen.Ik snap echt niet dat een ontslag belangrijker is dan afscheid nemen van een dierbaar persoon.
Jammerrrrrrr, ik dacht dat het op bestelling was, maar nee hoor, het is een eigen invulling waar ook Huub en Claire niet op zitten te wachten. Trouwens Huub moet zich niet laten verleiden tot filosoferen over de bijbel, hij is er niet zooo goequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Eg_Wel het volgende:
Zonder Jezus kan mevrouw niet meewerken dus? Mooi. Exit! Next!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt Imca Marina toch ff langs als BABSje , krijgen we gelijk weer wat stemming in dat hok ..
![]()
![]()
Viva Espana
![]()
![]()
![]()
Erg he. Het is dat ik vanochtend bijna een teen heb gebroken, anders zouden mijn tenen nu krom staan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
JEZUS.
Een godsdienstfanaat in DGK.
En nog in discussie met Huub gaan ook.
Ehhh huh? Dus Brian gaat horen dat Brian geregeld heeft dat paaldansjuf vrouwen gaat meenemen op Huubs vrijgezellen feest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef BarryK het volgende:
[..]
Info bijvoorbeeld over paaldansjuf dat ze vrouwen voor Brr gaat meenemen op vrijgezellenfeest voor Huub.
Eenzijdig als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kent de bijbel-historie echt goed.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:29 schreef riri het volgende:
Huub: Er gaan misschien een miljoen mensen kijken naar deze ceremonie![]()
Mens.....de meesten mensen zijn blij dat het achter de rug is....die kijken door deze poppenkast helemaal niet meer
Ik stel voor dat de weddingpastors zsm buitengesloten worden... damn wat een gezeik.. ik ga er van vloekenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
Als ik god daarin buiten moet sluiten, dan ben ik als een Judas. Wat een wijf.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Disana het volgende:
Te gek voor woorden dat die mensen zich zo opdringen.
Maar voor een afscheid en begrafenis moesten ze daar smeken en nu mag Brian zo maar weg omdat die zwerver de weg kwijt is.Snap jij het nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog los van het nut en het recht voor / van Brian's bezoekje. Die hele Mikey doet niet meer ter zake, dat hele item kan gescipt worden.
dat tuig zit er al.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft weer een uitjeMisschien kunnen moeder en broertjelief ook even langskomen bij Mike, zou zo gezellig zijn voor Brian
Claire gelooft in romantiek en liefde, Huub gelooft in geld, hoeren en zichzelf.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zijn Huub en Claire überhaupt gelovig?
En de weddingplanner die Huub probeert te overtuigen maakt het af.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef riri het volgende:
Huub doet weer zijn ellenlange redevoering om de ander te imponeren met wat hij allemaal weet en vindt
Als je een kerel was gooide je deze mensen de deur uit....ook Claire doet helemaal niks en laat Huub maar als een repeterende telex door ratelen.
Jaap zit er ongeinteresseerd bij en geeuwt er schaamteloos
Mwah, Claire.. Tilburg... beetje misschien, maar niet zo gelovig dat ze als maagd het huwelijk ingaan iigquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef riri het volgende:
Huub doet weer zijn ellenlange redevoering om de ander te imponeren met wat hij allemaal weet en vindt
Als je een kerel was gooide je deze mensen de deur uit....ook Claire doet helemaal niks en laat Huub maar als een repeterende telex door ratelen.
Jaap zit er ongeinteresseerd bij en geeuwt er schaamteloos
die ouwe zal wel gedreigd hebben aan de foon en nu hebben ze deze smoes gebuiktquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar voor een afscheid en begrafenis moesten ze daar smeken en nu mag Brian zo maar weg omdat die zwerver de weg kwijt is.Snap jij het nog
Absoluut niet, integendeel zelfs. Ik begrijp niet wat die gasten daar doen. Het lijken wel Jehova's Getuigen met hun poot tussen de deur.quote:
Nee joh. Daarom is dit zo enorm schandalig. Dat wijf blijft ze maar overtuigen van god en gods liefde en al die prietpraat. Terwijl Huub blijft proberen te zeggen dat hij dat absoluut niet op de ceremonie wil horen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Daar valt idd veel voor te zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef riri het volgende:
Oh ja, onder de rivieren zijn we allemaal godsvruchtigquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:34 schreef Leandra het volgende:
Mwah, Claire.. Tilburg... beetje misschien, maar niet zo gelovig dat ze als maagd het huwelijk ingaan iig
quote:De…..aanwezigheid….van…. de Here God……..Wat is dat?……De aanwezigheid van……de Here God…..Christus……Jezus Christus…..de Here God, Jezus Christus.. Wat is dat?
Ik kan het niet...Ik kan het niet... Ik kan het niet uitleggen
Dat is... Dat is iets... Dat is een gevoel... Dat is een gevoel
Je kan het niet... Je kan niet
Christus
Ik kan het niet uitleggen, het is...'t is... doh...
Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan het niet uitleggen het is een gevoel
Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan niet...
cap ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:36 schreef riri het volgende:
Jaap zit er ongegeneerd bij in zijn neus te pulken
LOL.... God heeft het script voor DGK geschreven?!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh die man is nog erger hoor!
"Dus Huub jij denkt wel dat je een vrije wil hebt, maar dat is door God zo bepaald."
hamer-smiley-ding
Mijn idee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De bezieling en de kracht......wat een geneuzel over een huwelijk waarvan één van de twee zes weken nog een hoer zat te "bangen" en dat over een paar maanden ontbonden zal zijn......
Ze zijn bereid gratis mee te werken aan script # 1578 omdat er een miljoen kijkers verwacht worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, onder de rivieren zijn we allemaal godsvruchtig.
Maar ik mag dus concluderen dat God geen grote rol speelt, if any, in hun leven. Wat is dan de toegevoegde waarde van deze types?
Go tell it to the Pope.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef lunareclipse het volgende:
Alsof kapitalisme geloof in de weg staat....
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... God heeft het script voor DGK geschreven?!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn bereid gratis mee te werken aan script 1578 omdat er een miljoen kijkers verwacht worden.
Geenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, onder de rivieren zijn we allemaal godsvruchtig.
Maar ik mag dus concluderen dat God geen grote rol speelt, if any, in hun leven. Wat is dan de toegevoegde waarde van deze types?
Ongetrouwd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef lunareclipse het volgende:
Gebruik uw talenten en vermenigvuldig u
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Jaap die erbij zit te snurken. Fantastisch tv moment. Nog leuker zou zijn als hij zich zou verkleden als Jezus.
Church Of The Flying Flens Monster?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... God heeft het script voor DGK geschreven?!
LOLquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het woord des Heeres wordt op velerlei manieren verspreid.
Hal-le-lu-jah!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Vrijdagavond ben ik niet op mijn scherpst.
Ergo: Huub is een halfgod?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
God houd van alle mensen en Huub houd van alle vrouwen
nee, geen van beidenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
My guess: de Febo, omdat de weddingpastors zichzelf aangemeld hadden, en met het doel een gratis ceremonie te krijgen.... het mag immers wat kosten hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef avonne het volgende:
Even vragen, hoor: wie heeft deze 2 gelovigen uitgenodigd en met welk doel?
De wedding planners hebben ze meegenomen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de redactie zo'n zwart gevoel voor humor heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef avonne het volgende:
Dat vraagt iedereen zich hier af.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:46 schreef avonne het volgende:
Ze hadden geen trekquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Daniël die in een leeuwenkuil niet werd opgegeten.
Hoe kan dàt nou weer.
De Weddingplanners.quote:
Weddingplanners.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef lunareclipse het volgende:
Wie zijn die andere 2 mokkels?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Daniël die in een leeuwenkuil niet werd opgegeten.
Hoe kan dàt nou weer.
quote:De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
Sem moet huilen omdat ze Amanda zo zal missen, Amanda huilt mee.
Sem maakt van de gelegenheid gebruik: en laat je niet alles vertellen door Brian
Vanmiddag zei ze nog tegen Brian dat hij het zo goed doet. Amanda moet soms tegen zichzelf beschermd moet worden, aldus Cementa.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef avonne het volgende:
Cem "je moet voor jezelf opkomen. Ook bij Brian."
Huilt ze nu of trekt ze een zielig pruillipje omdat Cementa dingen zegt die ze liever niet wil horen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
"Laat je niets vertellen door Brian"
[ afbeelding ]
Amanda zegt dat ze zich ook niks laat vertellen, en bovendien "Wat we hebben doorgemaakt zijn we nog meer naar elkaar gekomen" (zoiets)quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Zou het misschien aankomen bij Amanda als ze 3 keer hetzelfde te horen krijgt??
De toorn Gods daalt over de villa neer?quote:
Haar B4FF gaat weg.... je weet wel, waar ze de afgelopen dagen zoveel mee heeft bijgekletst, en waarmee ze het zo gezellig had...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huilt ze nu of trekt ze een zielig pruillipje omdat Cementa dingen zegt die ze liever niet wil horen?
weer niemand die Brian aanspreekt op zijn gedrag, dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze nog tegen Brian dat hij het zo goed doet. Amanda moet soms tegen zichzelf beschermd moet worden, aldus Cementa.
Het is dat ik het haar niet gun (en niemand gun) maar ik ben bang dat ze hem zelfs nog blijft verdedigen als hij haar het ziekenhuis in slaatquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze zich ook niks laat vertellen, en bovendien "Wat we hebben doorgemaakt zijn we nog meer naar elkaar gekomen" (zoiets)
Holy Mozes, wat een fanatiek hoofd.quote:
Dat was vanmiddag ook al te merken. Ze zei dat Nena erg vals kan zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:53 schreef Varen het volgende:
Zo te horen is Cem niet echt dol op Nena
Zelfde laken een pak als Deborah, die weer terug is bij de vriend die haar haar handicap bezorgde. Heel triest, maar heel realistisch scenario.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik het haar niet gun (en niemand gun) maar ik ben bang dat ze hem zelfs nog blijft verdedigen als hij haar het ziekenhuis in slaat
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef avonne het volgende:
Cem "je moet voor jezelf opkomen. Ook bij Brian."
Passeren deze onderwerpen nou echt zo snel achter elkaar net ?quote:
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak als Deborah, die weer terug is bij de vriend die haar haar handicap bezorgde. Heel triest, maar heel realistisch scenario.
Maar het grote veschil is dat Brian het om Amanda's bestwil doetquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
Begint ze weer: Maar er is dus geen bezwaar als wij uit naam van god...
Huub: Als het maar duidelijk is dat jij dat vindt en niet dat wij dat vinden.
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaar
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Talpa dag bedoel je........quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'
Gaat iid aleen maar bergafwaarts daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
En sinds wanneer is Talpa zo christelijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Talpa dag bedoel je........
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Leandra het volgende:
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:
Of het blijft zich herhalen, dan wel het overkomt degene die er dichtbij staat ook.
Of je zorgt ervoor dat het nooit weer gebeurt... (dan wel jou nooit overkomt)
zoiets kan daar nooit de mooiste dag worden....alle mensen die je er graag bij zou willen hebben kan niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
Dat niet alleen, ze denkt het wellicht te doorbreken door telkens die enorm grote bek open te trekken, zo'n "you can't touch me" houding aannemen, waardoor het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker wordt om te proberen haar er wel onder te krijgen...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.
Zeker als je haar voorkeur voor mannetjesputters daarbij optelt. Explosieve combinatie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, ze denkt het wellicht te doorbreken door telkens die enorm grote bek open te trekken, zo'n "you can't touch me" houding aannemen, waardoor het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker wordt om te proberen haar er wel onder te krijgen...
Wacht maar tot ze gewonnen heeft... dan staan ze allemaal weer op de stoep, met aanhang.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Varen het volgende:
Er komen in het gesprek veel vriendinnen langs, waar Amanda niks meer van hoort.
Allemaal sjaloesie!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Varen het volgende:
Er komen in het gesprek veel vriendinnen langs, waar Amanda niks meer van hoort.
Das fijn voor Amanda, want zo te horen kan ze wel een paar nieuwe vriendinnen gebruikenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef riri het volgende:
Ik vind Amanda en Sam lief
Yep, wat dat betreft heeft ze waarschijnlijk idd het beste jaar van haar leven achter de rug sinds ze in DGK zit... wie weet hoe ze er anders inmiddels aan toe geweest wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als je haar voorkeur voor mannetjesputters daarbij optelt. Explosieve combinatie.
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef Varen het volgende:
Cem moet er vandoor, ze moet haar tas pakken.
Ze gaat weer naar A"dam
Nou, Sem voegde er aantoe dat Mannie een dominante man nodig heeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Zou het misschien aankomen bij Amanda als ze 3 keer hetzelfde te horen krijgt??
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijn![]()
Rennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijn![]()
Doet me denken aan dat verhaal over die kapsalon die ze had, dat al haar vriendinnen langskwamen voor extensions maar dat ze 'later' wilden betalen en Amanda ze daarna niet meer heeft gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze gewonnen heeft... dan staan ze allemaal weer op de stoep, met aanhang.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef BarryK het volgende:
Gandi Brian
Kofi Brian Anan
Brian van fucking Nazareth
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeelquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef avonne het volgende:
Cem wil vertellen over haar gesprek met Huub
Cem had gezegd dat Amanda levenswijzer is geworden, en dat Amanda dominante vriendjes nodig heeft omdat ze geen vader had.
Amanda vindt dat de waarheid.
Cem vertelt echter helaas niet wat Huub over Amanda zei (iets van verwaand of zo?)
ik vroeg me af wat Huub zeiquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeel
Ja, nu die geloofsfanaten er toch zitten, kan Huub eens vragen ove de kindjes van Godquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Huub: Brian Magdalena, Brian Mahatma Ghandi, Brian Theresa....etc.
Alles om het imago van Brian te verbeteren.
Huub gebruikte het woord omhooggevallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef avonne het volgende:
Cem wil vertellen over haar gesprek met Huub
Cem had gezegd dat Amanda levenswijzer is geworden, en dat Amanda dominante vriendjes nodig heeft omdat ze geen vader had.
Amanda vindt dat de waarheid.
Cem vertelt echter helaas niet wat Huub over Amanda zei (iets van verwaand of zo?)
Cem vindt A niet verwaand, maar Huub.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeel
Huub vond Amanda heel streetwise en sterkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |