Ja, is net weg gereden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Hier mag ik dus weer aansluiten.
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Same here, wat een bullshit. Symboliek of niet, het gaat de hele tijd over God.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef Eg_Wel het volgende:
Als rechtgeaarde atheist krijg ik spontaan jeuk van die twee clowns daar. God? God? Wat nou jouw god?
onze oprechte mensenredder is idd al op wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al op weg naar Mikey om hem met een paar ferme woorden uit zijn dal der verslaving te halen?
Yep, hij is net vertrokken. Huub noemde Brian "Wendy van Dijk" en hij is pissed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Copycat het volgende:
Leuk hè?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire droomt helemaal weg......ze zit er helemaal in.....
Ik kreeg even het idee dat ze zich irriteerde aan die godsvruchtige vrouw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Past ook echt bij DGK, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef lunareclipse het volgende:
Ik waardeer het wel dat er aandacht wordt besteedt aan waarde en diepgang
Niet echt, daarom juist!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past ook echt bij DGK, vind je niet?
CL air E zit helemaal nergens in, dat kan namelijk niet met een leeg hoofdquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bronquote:Het gaat om een nieuw fenomeen “Het Ceremonieel Huwelijk”
Voltrokken door de Weddingpastors John & Madelene, die de huwelijken voltrekken met een speciale ceremonie op het hart van het bruidspaar geschreven. Dus naast het contracthuwelijk dat plaats vindt op het gemeentehuis (de wettelijke formaliteit van de burgerlijkestand) is er nu ook het Ceremoniële huwelijk op een bijzondere trouwlocatie die het paar zelf uitkiest, en die zich inhoudelijk meer richt op de huwelijksrelatie waarin de liefde centraal staat.
WTF, het is dus helemaal geen offiieel huwelijk? Zou het opzet zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
Beetje vaag trouwens, die weddingpastors zijn dus niet eens gerechtigd een werkelijk huwelijk in te zegenen, ze zijn dus geen (buitengewoon) ambtenaar van burgerlijke stand:
Bron
En dan zeg ik nog maar ff nix over dat geneuzel over god...
En dat doet ze niet onaardig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
`
Ze probeert er mee om te gaan. ..
Ahaaaaa, podium om liefde te bezegelen; niet eens vanuit waarde en diepgang, maar TVquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Dementor, ik had ze ook weggestuurd. Je maakt mij niet wijs dat er geen trouwpastors van het Humanistisch Verbond zijn... voor uitvaarten van ongelovigen hebben ze ook sprekers.
En Claire kijk nog maar is met een brede glimlach naar d'r aanstaande.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan dat een huwelijk voor hem geen enkele meerwaarde geeft.
En zegt zelf niks...brengt niets in...kijkt alleen maar schaapachtig naar haar herder die de ene na de andere onzin zinnen rateltquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
En Claire kijk nog maar is met een brede glimlach naar d'r aanstaande.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef BarryK het volgende:
Bedankt rooie3 voor de uitleg vorige cos.
en thanks voor de snelle nieuwe cos, varen!
Jaap maakt 'r helemaal belachelijk.
Heb je ook een bezemsteel...
Hij stelt nu voor om de kwade geest uit Jaap te verdrijven..
Oh, daar hebben we hem weer even.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:13 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Eens, ik heb Jaap niet meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |