Natuurlijk de KUT febo heeft het weer hoog op met die RIOOLRAT en SILICONESNOL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian gaat naar Mikey zijn huis.Daarom is Huub kwaad en terecht.
Snap niks van het hele verhaal.Mikey doet op now live een paar rake uitspraken en half uur later word Mikey via de streams gepakt met dit verhaal.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Belachelijk dat ie naar Mikey zn huis gaat. Nou ja, als Mikey ontslag heeft genomen en weer aan de dope is dan is ie zo zn huisje kwijt dus dit is de laatste keer dat er gefilm kan worden.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Hoe lossen we het imagoprobleem van Brian op.
Hij is echt kwaad.
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap niks van het hele verhaal.Mikey doet op now live een paar rake uitspraken en half uur later word Mikey via de streams gepakt met dit verhaal.
Ze zei tegen Charlotte, dat ze nieuwe matten wildequote:Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat het geen pruik is maar matten
Aha. Bad timing, ik zie liever Huub die met Jaap praat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef BarryK het volgende:
[..]
Komen voor huwelijksceremonie volgens mij... FOK is traag...
Hoe anders?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:46 schreef Marrije het volgende:
Afgelopen dagen heb ik niet echt gekeken, alleen gisteren even en vandaag wat, maar ik vind dat Brian anders uit zn ogen kijkt.
"Herders van het Huwelijk".. Mijn god...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef Dementor het volgende:
Zo zo http://www.weddingpastors.nl/
Het mag wat kosten zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag, ik kan niet op NL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
huubje heeft een trouwerij maar oooooooooooooooow als een ander in de spotlights staat.........
dat kan het jongentje niet hebben
???quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:46 schreef Marrije het volgende:
Afgelopen dagen heb ik niet echt gekeken, alleen gisteren even en vandaag wat, maar ik vind dat Brian anders uit zn ogen kijkt.
Het is toch ook te gek voor woorden. Een cameraploeg mee, Holy Brian als barmhartige Samaritaan die Mike gaat vertellen hoe het moet. Kotsmisselijk word ik ervan, focking loser.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Hoe lossen we het imagoprobleem van Brian op.
Hij is echt kwaad.
Huub was de enige eerlijke in dat huis,er gaan daar een hele boel dingen oneerlijk.Hij hoopte dat Claire zou winnen en half uur later kregen we op de streams ton aan de telefoon met Brian en die zei dat Mike ontslagen was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?
Er is hooguit liefde naar Godquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:50 schreef Disana het volgende:
God is Liefde? Wat heeft dat nou met het huwelijk van twee ongelovigen te maken.
Ik kan er mn vinger niet echt op leggen. Wat alerter ofzo? Nee, alert is niet echt het goede woord. Wat kinderlijker misschien?quote:
Andere medicatie misschienquote:
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.quote:
Ja, hoe dúrft hij om een ander ervan te beschuldigen dat die alleen dingen zou doen om stemmers voor zich te winnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
huubje heeft een trouwerij maar oooooooooooooooow als een ander in de spotlights staat.........
Claire wierp nog zoiets tegen als dat het verhaal al liep, maar Huub zei dat Brian het heeft gekregen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch ook te gek voor woorden. Een cameraploeg mee, Holy Brian als barmhartige Samaritaan die Mike gaat vertellen hoe het moet. Kotsmisselijk word ik ervan, focking loser.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
Goed idee, ga ik ook maar doen dat scrollenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.
No chance dat een dergelijk gesprek on-stream plaatsvindt, tenzij Jaap en Huub plots papiaments kunnen spreken, dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha. Bad timing, ik zie liever Huub die met Jaap praat.
Ik vind het jammer dat er zoveel mensen op reageren. Het helpt niets, wakkert het eerder aan, en het maakt de COSsen wat onaangenaam om te lezen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.
Wederom een strakke analyse, Jewcsky1.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Natuurlijk de KUT febo heeft het weer hoog op met die RIOOLRAT en SILICONESNOL.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()