Maar het grote veschil is dat Brian het om Amanda's bestwil doetquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
Begint ze weer: Maar er is dus geen bezwaar als wij uit naam van god...
Huub: Als het maar duidelijk is dat jij dat vindt en niet dat wij dat vinden.
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaar
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Talpa dag bedoel je........quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'
Gaat iid aleen maar bergafwaarts daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
En sinds wanneer is Talpa zo christelijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Talpa dag bedoel je........
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Leandra het volgende:
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:
Of het blijft zich herhalen, dan wel het overkomt degene die er dichtbij staat ook.
Of je zorgt ervoor dat het nooit weer gebeurt... (dan wel jou nooit overkomt)
zoiets kan daar nooit de mooiste dag worden....alle mensen die je er graag bij zou willen hebben kan niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
Dat niet alleen, ze denkt het wellicht te doorbreken door telkens die enorm grote bek open te trekken, zo'n "you can't touch me" houding aannemen, waardoor het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker wordt om te proberen haar er wel onder te krijgen...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |