Erg he. Het is dat ik vanochtend bijna een teen heb gebroken, anders zouden mijn tenen nu krom staan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
JEZUS.
Een godsdienstfanaat in DGK.
En nog in discussie met Huub gaan ook.
Ehhh huh? Dus Brian gaat horen dat Brian geregeld heeft dat paaldansjuf vrouwen gaat meenemen op Huubs vrijgezellen feest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef BarryK het volgende:
[..]
Info bijvoorbeeld over paaldansjuf dat ze vrouwen voor Brr gaat meenemen op vrijgezellenfeest voor Huub.
Eenzijdig als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kent de bijbel-historie echt goed.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:29 schreef riri het volgende:
Huub: Er gaan misschien een miljoen mensen kijken naar deze ceremonie![]()
Mens.....de meesten mensen zijn blij dat het achter de rug is....die kijken door deze poppenkast helemaal niet meer
Ik stel voor dat de weddingpastors zsm buitengesloten worden... damn wat een gezeik.. ik ga er van vloekenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
Als ik god daarin buiten moet sluiten, dan ben ik als een Judas. Wat een wijf.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Disana het volgende:
Te gek voor woorden dat die mensen zich zo opdringen.
Maar voor een afscheid en begrafenis moesten ze daar smeken en nu mag Brian zo maar weg omdat die zwerver de weg kwijt is.Snap jij het nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog los van het nut en het recht voor / van Brian's bezoekje. Die hele Mikey doet niet meer ter zake, dat hele item kan gescipt worden.
dat tuig zit er al.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft weer een uitjeMisschien kunnen moeder en broertjelief ook even langskomen bij Mike, zou zo gezellig zijn voor Brian
Claire gelooft in romantiek en liefde, Huub gelooft in geld, hoeren en zichzelf.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zijn Huub en Claire überhaupt gelovig?
En de weddingplanner die Huub probeert te overtuigen maakt het af.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef riri het volgende:
Huub doet weer zijn ellenlange redevoering om de ander te imponeren met wat hij allemaal weet en vindt
Als je een kerel was gooide je deze mensen de deur uit....ook Claire doet helemaal niks en laat Huub maar als een repeterende telex door ratelen.
Jaap zit er ongeinteresseerd bij en geeuwt er schaamteloos
Mwah, Claire.. Tilburg... beetje misschien, maar niet zo gelovig dat ze als maagd het huwelijk ingaan iigquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zijn Huub en Claire überhaupt gelovig?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef riri het volgende:
Huub doet weer zijn ellenlange redevoering om de ander te imponeren met wat hij allemaal weet en vindt
Als je een kerel was gooide je deze mensen de deur uit....ook Claire doet helemaal niks en laat Huub maar als een repeterende telex door ratelen.
Jaap zit er ongeinteresseerd bij en geeuwt er schaamteloos
die ouwe zal wel gedreigd hebben aan de foon en nu hebben ze deze smoes gebuiktquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar voor een afscheid en begrafenis moesten ze daar smeken en nu mag Brian zo maar weg omdat die zwerver de weg kwijt is.Snap jij het nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |