Dan hebben ze dus of nog een ochtendje uit om de krabbels te zetten, of het is geen echt huwelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Huub en Claire het serieus menen, is dit toch te achterlijk voor woorden? Er zijn zelfs HV opgesteld, 2 keer een bezoek van de notaris en nu dit. Schiet mij maar lek.
Jaap kent zijn DGK-klassiekersquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap: nouuuuu eerst appeltaart dan liefde
moet ik een bron vermelden over iets wat al meer als een jaar gebeurt , nee hoor we weten allemaal hoe het is.quote:
Nog los van het nut en het recht voor / van Brian's bezoekje. Die hele Mikey doet niet meer ter zake, dat hele item kan gescipt worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ik zie het nut er niet van in dat Brian naar Mike mag.Zelfs als er iemand op sterven ligt moeten ze een stemming aanvragen en nu is een zwerver ontslagen en hoppa Brian mag weg.Hoe diep moest Sylvia niet gaan voor haar 12 uur en Huub mocht helemaal geen afscheid nemen.Ik snap echt niet dat een ontslag belangrijker is dan afscheid nemen van een dierbaar persoon.
Komt Imca Marina toch ff langs als BABSje , krijgen we gelijk weer wat stemming in dat hok ..quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze niet ook bij een echte ambtenaar van Burgelijke Stand een krabbel gaan zetten niet nee....
En ik snap het niet want ook daarvoor zijn tegenwoordig mogelijkheden buiten de standaard trouwlocaties van een gemeente, alsmede kan iemand voor een dag "BABS" (Buitengewoon Ambtenaar Burgerlijke Stand) worden, en dan zijn er nog meer opties voor het voltrekken van het huwelijk...
John de Mol had het desnoods zelf kunnen voltrekken... en dan zou het geheel wettelijk zijn (tenzij hij dat al een keer gedaan heeft, je schijnt dat maar 1 keer te kunnen doen).
Info bijvoorbeeld over paaldansjuf dat ze vrouwen voor Brr gaat meenemen op vrijgezellenfeest voor Huub.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat voor informatie dan? Hij zit daar nu al ruim 1.5 jaar. Heeft hij nu ooit wel eens slim gebruik gemaakt van sneaky verkregen informatie? Zelfs dat lukt em niet eens. De kneus
En Huub lult haar onder de tafel......quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
JEZUS.
Een godsdienstfanaat in DGK.
En nog in discussie met Huub gaan ook.
Welcome in Holland.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
Jezus, nu wordt Huub gevraagd of ze het geloof van die pastors niet kunnen respecteren. De omgekeerde wereld!
Hij heeft weer een uitjequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ik zie het nut er niet van in dat Brian naar Mike mag.Zelfs als er iemand op sterven ligt moeten ze een stemming aanvragen en nu is een zwerver ontslagen en hoppa Brian mag weg.Hoe diep moest Sylvia niet gaan voor haar 12 uur en Huub mocht helemaal geen afscheid nemen.Ik snap echt niet dat een ontslag belangrijker is dan afscheid nemen van een dierbaar persoon.
Jammerrrrrrr, ik dacht dat het op bestelling was, maar nee hoor, het is een eigen invulling waar ook Huub en Claire niet op zitten te wachten. Trouwens Huub moet zich niet laten verleiden tot filosoferen over de bijbel, hij is er niet zooo goequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef Eg_Wel het volgende:
Zonder Jezus kan mevrouw niet meewerken dus? Mooi. Exit! Next!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt Imca Marina toch ff langs als BABSje , krijgen we gelijk weer wat stemming in dat hok ..
![]()
![]()
Viva Espana
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |