quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
Daniël die in een leeuwenkuil niet werd opgegeten.
Hoe kan dàt nou weer.
quote:De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
Sem moet huilen omdat ze Amanda zo zal missen, Amanda huilt mee.
Sem maakt van de gelegenheid gebruik: en laat je niet alles vertellen door Brian
Vanmiddag zei ze nog tegen Brian dat hij het zo goed doet. Amanda moet soms tegen zichzelf beschermd moet worden, aldus Cementa.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef avonne het volgende:
Cem "je moet voor jezelf opkomen. Ook bij Brian."
Huilt ze nu of trekt ze een zielig pruillipje omdat Cementa dingen zegt die ze liever niet wil horen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
"Laat je niets vertellen door Brian"
[ afbeelding ]
Amanda zegt dat ze zich ook niks laat vertellen, en bovendien "Wat we hebben doorgemaakt zijn we nog meer naar elkaar gekomen" (zoiets)quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Zou het misschien aankomen bij Amanda als ze 3 keer hetzelfde te horen krijgt??
De toorn Gods daalt over de villa neer?quote:
Haar B4FF gaat weg.... je weet wel, waar ze de afgelopen dagen zoveel mee heeft bijgekletst, en waarmee ze het zo gezellig had...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huilt ze nu of trekt ze een zielig pruillipje omdat Cementa dingen zegt die ze liever niet wil horen?
weer niemand die Brian aanspreekt op zijn gedrag, dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze nog tegen Brian dat hij het zo goed doet. Amanda moet soms tegen zichzelf beschermd moet worden, aldus Cementa.
Het is dat ik het haar niet gun (en niemand gun) maar ik ben bang dat ze hem zelfs nog blijft verdedigen als hij haar het ziekenhuis in slaatquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze zich ook niks laat vertellen, en bovendien "Wat we hebben doorgemaakt zijn we nog meer naar elkaar gekomen" (zoiets)
Holy Mozes, wat een fanatiek hoofd.quote:
Dat was vanmiddag ook al te merken. Ze zei dat Nena erg vals kan zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:53 schreef Varen het volgende:
Zo te horen is Cem niet echt dol op Nena
Zelfde laken een pak als Deborah, die weer terug is bij de vriend die haar haar handicap bezorgde. Heel triest, maar heel realistisch scenario.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:54 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik het haar niet gun (en niemand gun) maar ik ben bang dat ze hem zelfs nog blijft verdedigen als hij haar het ziekenhuis in slaat
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef avonne het volgende:
Cem "je moet voor jezelf opkomen. Ook bij Brian."
Passeren deze onderwerpen nou echt zo snel achter elkaar net ?quote:
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak als Deborah, die weer terug is bij de vriend die haar haar handicap bezorgde. Heel triest, maar heel realistisch scenario.
Maar het grote veschil is dat Brian het om Amanda's bestwil doetquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
Begint ze weer: Maar er is dus geen bezwaar als wij uit naam van god...
Huub: Als het maar duidelijk is dat jij dat vindt en niet dat wij dat vinden.
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een watje is het verdomme... Ja, muts dat is wel een bezwaar
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Leandra het volgende:
Juist daarom verbaast het me zo dat het haar ook overkomt... Triest.
Talpa dag bedoel je........quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub zo tolerant is. Het is verdomme zíjn dag.
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij juist helemaal niet. Niet alleen goed, maar ook slecht voorbeeld doet volgen. En als de verhalen waar zijn dat ook moeders tal van geweldadige relaties heeft gehad, ben ik bang dat het kind niet beter weet dan dat relaasies met geweld gepaard moeten gaan. Onder het mom 'Hij is lekker dominant en gepassioneerd.'
Gaat iid aleen maar bergafwaarts daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
En sinds wanneer is Talpa zo christelijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Talpa dag bedoel je........
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Leandra het volgende:
Das ook weer waar: zo'n situatie maakt dat het 2 kanten op kan gaan:
Of het blijft zich herhalen, dan wel het overkomt degene die er dichtbij staat ook.
Of je zorgt ervoor dat het nooit weer gebeurt... (dan wel jou nooit overkomt)
zoiets kan daar nooit de mooiste dag worden....alle mensen die je er graag bij zou willen hebben kan niet eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef cindy10 het volgende:
had toch mooi andere mensen gezocht voor mijn bruiloft!
het moet de mooiste dag van je leven worden....dat gaat niet lukken met die koppen erbij aanwezig
Dat niet alleen, ze denkt het wellicht te doorbreken door telkens die enorm grote bek open te trekken, zo'n "you can't touch me" houding aannemen, waardoor het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker wordt om te proberen haar er wel onder te krijgen...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Iemand moet beginnen om die cirkel te doorbreken. Zelfde als met seksueel misbruik: gaat helaas ook vaak van generatie op generatie over waarbij slachtoffers daders worden. Maar ik ben bang dat Amanda de benodigde intelligentie mist om die cirkel te kunnen doorbreken.
Zeker als je haar voorkeur voor mannetjesputters daarbij optelt. Explosieve combinatie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, ze denkt het wellicht te doorbreken door telkens die enorm grote bek open te trekken, zo'n "you can't touch me" houding aannemen, waardoor het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker wordt om te proberen haar er wel onder te krijgen...
Wacht maar tot ze gewonnen heeft... dan staan ze allemaal weer op de stoep, met aanhang.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Varen het volgende:
Er komen in het gesprek veel vriendinnen langs, waar Amanda niks meer van hoort.
Allemaal sjaloesie!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Varen het volgende:
Er komen in het gesprek veel vriendinnen langs, waar Amanda niks meer van hoort.
Das fijn voor Amanda, want zo te horen kan ze wel een paar nieuwe vriendinnen gebruikenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef riri het volgende:
Ik vind Amanda en Sam lief
Yep, wat dat betreft heeft ze waarschijnlijk idd het beste jaar van haar leven achter de rug sinds ze in DGK zit... wie weet hoe ze er anders inmiddels aan toe geweest wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als je haar voorkeur voor mannetjesputters daarbij optelt. Explosieve combinatie.
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef Varen het volgende:
Cem moet er vandoor, ze moet haar tas pakken.
Ze gaat weer naar A"dam
Nou, Sem voegde er aantoe dat Mannie een dominante man nodig heeftquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Zou het misschien aankomen bij Amanda als ze 3 keer hetzelfde te horen krijgt??
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijn![]()
Rennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik gelijk mee, anders krijg ik ruzie met mijn beste vriendin... daar had ik al bijna moeten zijn![]()
Doet me denken aan dat verhaal over die kapsalon die ze had, dat al haar vriendinnen langskwamen voor extensions maar dat ze 'later' wilden betalen en Amanda ze daarna niet meer heeft gezienquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze gewonnen heeft... dan staan ze allemaal weer op de stoep, met aanhang.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef BarryK het volgende:
Gandi Brian
Kofi Brian Anan
Brian van fucking Nazareth
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeelquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef avonne het volgende:
Cem wil vertellen over haar gesprek met Huub
Cem had gezegd dat Amanda levenswijzer is geworden, en dat Amanda dominante vriendjes nodig heeft omdat ze geen vader had.
Amanda vindt dat de waarheid.
Cem vertelt echter helaas niet wat Huub over Amanda zei (iets van verwaand of zo?)
ik vroeg me af wat Huub zeiquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeel
Ja, nu die geloofsfanaten er toch zitten, kan Huub eens vragen ove de kindjes van Godquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Huub: Brian Magdalena, Brian Mahatma Ghandi, Brian Theresa....etc.
Alles om het imago van Brian te verbeteren.
Huub gebruikte het woord omhooggevallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:11 schreef avonne het volgende:
Cem wil vertellen over haar gesprek met Huub
Cem had gezegd dat Amanda levenswijzer is geworden, en dat Amanda dominante vriendjes nodig heeft omdat ze geen vader had.
Amanda vindt dat de waarheid.
Cem vertelt echter helaas niet wat Huub over Amanda zei (iets van verwaand of zo?)
Cem vindt A niet verwaand, maar Huub.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Sam sprak vanmiddag met Huub heel mooi oover Amanda....Amanda heeft in haar leven heel veel meegemaakt zei ze,ze is heel gek met Amanda....ik heb haar niets horen zeggen over dat ze Amanda verwaand vond...integendeel
Huub vond Amanda heel streetwise en sterkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |