Hear Hear.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
Daar heb je wel een punt eigenlijk:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tsja, die vragen er dan ook om, zo volwassen kleden en gedragen, maar als je eenmaal hun string uit hun veuls te dikke reet graait, en je pik erin stopt, schreeuwen ze '' ik ben maar 15!''
royal sadness
En ik wed dat ze er sowieso niet zo lekker uitzagenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
...
Alleen die wijven die bij mij toen in de klas zaten droegen Mickey Mouse truien. Flikker op man.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik dus ook niet snap met 40+ dames, is dat ze zich rond die leeftijd juist zo jong mogelijk willen laten maken
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En ik wed dat ze er sowieso niet zo lekker uitzagenTegenwoordig hebben ze van die schattige maar toch sletterige gezichtjes
![]()
Disclaimer: Dit verhaal berust niet op ervaring.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tsja, die vragen er dan ook om, zo volwassen kleden en gedragen, maar als je eenmaal hun string uit hun veuls te dikke reet graait, en je pik erin stopt, schreeuwen ze '' ik ben maar 15!''
royal sadness
Ja, dat die meiden nog niet genoeg leraren (naar de scholen) trekken om het lerarentekort op te lossen is een raadselquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Terwijl het zaad nog langs hun kousen in hun laarzen stroomt...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook. Alleen het verschil is dat ze dan net gebatst zijn
Cursusje 'quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
Zou voor jou ook niet overdreven zijn!
quote:Word[b]t[b/] leraar
quote:
Hierdoor gaan er wel wat hormoontjes door je lijf gieren jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Feitosa het volgende:
Je hebt er geen flikker aan. Heb zo,n 3 jaar geleden iets gehad met een superlekker 18 jarig ding.....maar dat werd me een fiasco.
Lekker strak lijf om mee te spelen, maar verder.....nee
Zoals je weet vallen die bitches alleen op jongens van minimaal 3 jaar ouderquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
* Paaskonijn zit nog op de middelbare
Wie is er jaloers?
ik zat ook met verbazing te lezenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef Ruiseart het volgende:
Je wilde dat je een nageboorte was? :S
Is een delicatesse, moet je niet mee spottenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat ook met verbazing te lezen![]()
TS in een bakje (klikken op eigen risico)
Bloedworstquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat ook met verbazing te lezen![]()
TS in een bakje (klikken op eigen risico)
doe ik toch niet? eetse trouwensquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is een delicatesse, moet je niet mee spotten
Dan niet. Wat geef ik er om.quote:
Waar is dat topic trouwens? Ik kan hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
ik bedoel check het breezah topic. 80% heeft geen hersens maar is gewoon lekker (minderjarig) steekvlees
Scherruuuuuuup!quote:
breezer een levensstijl?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ok, ik keek bij lifestyle want ik dacht dat dat daar altijd wasBedankt
Dat zeggen ze van gangstah ook, dus ik sta er niet van te kijken.quote:
En dat vind je mooi?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Pedo alert! Een leraar naait geen leerlingen en ook al was je een aantal jaren later geboren dan nog was je nu nog maagd.quote:Damn,
Vandaag met mijn werk een rondleiding gehad door een middelbare school voor Havo / VWO scholieren. Nog maar een achttal jaren geleden zat ik zelf op een vergelijkbare school, maar wat ik daar toch allemaal zag..... ik ben serieus een aantal jaren vroeg geboren. Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Maar goed. Om terug te komen op de middelbare school. Echt waar: Hoe die meiden van tegenwoordig zich kleden en als ik dat vergelijk met de klassenfoto's van mij in die periode. . .
Uitgesneden topjes, strakke broekjes over de reetjes, hakken, goede decollete's, draaireten etc. etc. Het is allemaal te vinden op de middelbare school.
Je moet toch als leraar wel godverdomme sterk in je kleren staan om al dat moois aan je voorbij te laten gaan zeg
Het zou me niets verbazen als Biologie anno 2008 in praktijk wordt uitgevoerd. "Kijk zo vinger je jezelf. En zo voelt het als iemand anders het doet"
Was ik nog maar 16 ofzo
Jij zit duidelijk als leraar op een gristelijke school met meisjes in lange rokkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Pedo alert! Een leraar naait geen leerlingen en ook al was je een aantal jaren later geboren dan nog was je nu nog maagd.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
TS post dan wel een foto met lekkere wijven, dat lijkt nergens op!
Zo waar dit. Ik zag een tijdje terug nog een oude klassenfoto van havo 4 ofzo, maar het leken wel een stel kleine kinderen bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Had je ook VBO moeten doen i.p.v. VWO.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En heb je haar nog gepaalt ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:31 schreef alwaysleft het volgende:
TS heeft echt gelijk![]()
Afgelopen 3 weken was een 14 jarig meisje die stage liep bij ons. Die leek echt 17 a 18 met wat ze aanhad hoor
Right... want die brugpieperjochies, die zagen er goed uit vroeger...quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
Zo oud is die niet volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is oud, maar hij blijft goed
Bovendien vind ik het nog niet erg om 16 of 17 jarigen te palen heurrr!( 21 ben ik al
, I'm losing territory )
Schandalig die wijvenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:43 schreef santax het volgende:
[..]
Zo oud is die niet volgens mij![]()
Maar terechte klacht heur!
Woensdagmiddag nog is het mij overkomen. Ik was een stukje wandelen, de basisschool ging uit om half 1 en staat er zo een chickie van een jaar of 5 in d'r korte rokje aan m'n mouw te trekken met een kat in zo een kooitje in d'r andere hand... en zegt ze 'meneer, meneer, wilt u mijn poesje aaien'
Je reinste uitlokking en van enige moraal ontdaan die wijven van tegenwoordig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
en ze kijken ook allemaal zo geil hé?! Alsof ze de chroom van je fiets kunnen zuigen. Sletjes van tegenwoordig
Ik ga heul geen 5-jarige neukenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schandalig die wijven![]()
Heb je haar wel geneukt?![]()
Euh...nee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik nog maar 16 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palen die handel !
[ afbeelding ]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik nog maar 16 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palen die handel !
[ afbeelding ]
Foto's maken dan!, Das war ein Befehl!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.![]()
Dan moet je toch echt naar een schoolfeest van mijn school komen: een avond lang genieten van vrouwelijk schoon.![]()
![]()
En jij moet een 12 jarige nemen omdat de lekkere wijven van 15-16 gaan met jongens van 17-18quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.![]()
Dan moet je toch echt naar een schoolfeest van mijn school komen: een avond lang genieten van vrouwelijk schoon.![]()
![]()
En hoe oud denk je dat ik ben, dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij moet een 12 jarige nemen omdat de lekkere wijven van 15-16 gaan met jongens van 17-18
tuurlijk is daar niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:25 schreef Petit_Pelous het volgende:
Kijk, half Nederland is dus pedo...
en dat is helemaal niet gek meer, meisjes worden tegenwoordig op hun 13e ontmaagd, op hun 15e zien ze eruit als 19 en gedragen zich ook zo. Ze zijn in kroegen en discoteken te vinden waar ze zuipen en opzoek zijn om geneukt te worden. Maar dat mag dan blijkbaar niet met iemand die meerderjarig is, gelukkig heb ik momenteel een vriending van 23 (4 jaar ouder dan ik) maar ik zou het ook zo kunnen doen op een die 3 jaar jonger dan mij is...is daar wat mis mee??
De mijne 11 jaar... (jonger dan he, niet dat ze 11 is... )quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:12 schreef NED het volgende:
[..]
tuurlijk is daar niks mis mee.
Ik doe het op een die 10 jaar jonger is
Pics?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef santax het volgende:
[..]
Ik wil best delen! Dan zitten we gezamelijk op 10.5
kun je nagaan waar je je pik insteekt als je met je dronken kop zo'n BrEeZaH-slet paktquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme, allemaal meerderjarige dronken trollen met rode koppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |