Right... want die brugpieperjochies, die zagen er goed uit vroeger...quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
Zo oud is die niet volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:03 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is oud, maar hij blijft goed
Bovendien vind ik het nog niet erg om 16 of 17 jarigen te palen heurrr!( 21 ben ik al
, I'm losing territory )
Schandalig die wijvenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:43 schreef santax het volgende:
[..]
Zo oud is die niet volgens mij![]()
Maar terechte klacht heur!
Woensdagmiddag nog is het mij overkomen. Ik was een stukje wandelen, de basisschool ging uit om half 1 en staat er zo een chickie van een jaar of 5 in d'r korte rokje aan m'n mouw te trekken met een kat in zo een kooitje in d'r andere hand... en zegt ze 'meneer, meneer, wilt u mijn poesje aaien'
Je reinste uitlokking en van enige moraal ontdaan die wijven van tegenwoordig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
en ze kijken ook allemaal zo geil hé?! Alsof ze de chroom van je fiets kunnen zuigen. Sletjes van tegenwoordig
Ik ga heul geen 5-jarige neukenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schandalig die wijven![]()
Heb je haar wel geneukt?![]()
Euh...nee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik nog maar 16 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palen die handel !
[ afbeelding ]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik nog maar 16 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palen die handel !
[ afbeelding ]
Foto's maken dan!, Das war ein Befehl!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.![]()
Dan moet je toch echt naar een schoolfeest van mijn school komen: een avond lang genieten van vrouwelijk schoon.![]()
![]()
En jij moet een 12 jarige nemen omdat de lekkere wijven van 15-16 gaan met jongens van 17-18quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijke en tevens meerderjarige snollen.![]()
Dan moet je toch echt naar een schoolfeest van mijn school komen: een avond lang genieten van vrouwelijk schoon.![]()
![]()
En hoe oud denk je dat ik ben, dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij moet een 12 jarige nemen omdat de lekkere wijven van 15-16 gaan met jongens van 17-18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |