Hear Hear.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
Daar heb je wel een punt eigenlijk:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tsja, die vragen er dan ook om, zo volwassen kleden en gedragen, maar als je eenmaal hun string uit hun veuls te dikke reet graait, en je pik erin stopt, schreeuwen ze '' ik ben maar 15!''
royal sadness
En ik wed dat ze er sowieso niet zo lekker uitzagenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
...
Alleen die wijven die bij mij toen in de klas zaten droegen Mickey Mouse truien. Flikker op man.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik dus ook niet snap met 40+ dames, is dat ze zich rond die leeftijd juist zo jong mogelijk willen laten maken
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En ik wed dat ze er sowieso niet zo lekker uitzagenTegenwoordig hebben ze van die schattige maar toch sletterige gezichtjes
![]()
Disclaimer: Dit verhaal berust niet op ervaring.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tsja, die vragen er dan ook om, zo volwassen kleden en gedragen, maar als je eenmaal hun string uit hun veuls te dikke reet graait, en je pik erin stopt, schreeuwen ze '' ik ben maar 15!''
royal sadness
Ja, dat die meiden nog niet genoeg leraren (naar de scholen) trekken om het lerarentekort op te lossen is een raadselquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Terwijl het zaad nog langs hun kousen in hun laarzen stroomt...quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook. Alleen het verschil is dat ze dan net gebatst zijn
Cursusje 'quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:30 schreef Eamon het volgende:
[..]
Zou voor jou ook niet overdreven zijn!
quote:Word[b]t[b/] leraar
quote:
Hierdoor gaan er wel wat hormoontjes door je lijf gieren jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Feitosa het volgende:
Je hebt er geen flikker aan. Heb zo,n 3 jaar geleden iets gehad met een superlekker 18 jarig ding.....maar dat werd me een fiasco.
Lekker strak lijf om mee te spelen, maar verder.....nee
Zoals je weet vallen die bitches alleen op jongens van minimaal 3 jaar ouderquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
* Paaskonijn zit nog op de middelbare
Wie is er jaloers?
ik zat ook met verbazing te lezenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:11 schreef Ruiseart het volgende:
Je wilde dat je een nageboorte was? :S
Is een delicatesse, moet je niet mee spottenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat ook met verbazing te lezen![]()
TS in een bakje (klikken op eigen risico)
Bloedworstquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zat ook met verbazing te lezen![]()
TS in een bakje (klikken op eigen risico)
doe ik toch niet? eetse trouwensquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is een delicatesse, moet je niet mee spotten
Dan niet. Wat geef ik er om.quote:
Waar is dat topic trouwens? Ik kan hem niet meer vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
ik bedoel check het breezah topic. 80% heeft geen hersens maar is gewoon lekker (minderjarig) steekvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |