is dat filmpje ook ergens te vinden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
filmpje was ook te zien bij jensen daar kun je ze ook naar verwijzen.
Amanda moet nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:12 schreef Smash-it het volgende:
De interviewer verbaasd zich erover dat het allemaal zulke intelligente en welbespraakte mensen zijn (J, B en H). Hij kijkt alleen naar de tv.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is dat filmpje ook ergens te vinden?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef Kaat38 het volgende:
Leandra schreef: En niet uit naam van FOK! graag... ik begin een beetje moe te worden van al die infantiele "ik mail/bel/fax" toestanden... ik weet dat ze op VOL schering en inslag waren maar op FOK! gelukkig niet...
En wat mij betreft mag dat zo blijven.
Antw: Leandra: als ik al zou mailen of wat dan ook doe ik dat uit mijn eigen naam, ik ga geen fok/vol/nowlive noemen, het is mijn eigen ding als ik dat al doe.
Yep.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef Smash-it het volgende:
was meeeeeeeeer dan vrijwillig van mevrouw Balk. (heet A zo van achter?)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef Smash-it het volgende:
Dieptepunt van Huub; anderhalve maand geleden dat ik zo doorflipte dat ik een plasma van de muur sloeg.
I: En toen je Amanda aanrandde?
H: Ho ho, Amanda en ik hadden gewoon een feestje. Ze heeft dat er van gemaakt voor die stomme kut Antiliaan. Het was meeeeeeeeer dan vrijwillig van mevrouw Balk. (heet A zo van achter?)
Dat is wel duidelijk, hij kent de term "para brother" niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef Dementor het volgende:
Die interviewers hebben zich totaal niet voorbereid.
Nou ik ben blij dat ze het nog even aan Huub zelf vroegen, ik vind het echt zo asociaal en laag om hem neer te zetten als aanrander alsof Amanda de fucking heilige maagd isquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
Juist Huub, het was geen aanranding en wil er geen woord van terugvinden in het interview.
Vergeet de filmpjes niet Hupert!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Smash-it het volgende:
Claire wil niet in de playboy.
H: Echt niet? Ook niet voor een ton? Er zijn hier echt al meer confronterende screenshots gemaakt hoor..
Haar stoeipoesjurkje aandoen om de examinateur te paaien zegt idd iets anders, hopelijk mag ze afrijden bij een vrouw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ze het nog even aan Huub zelf vroegen, ik vind het echt zo asociaal en laag om hem neer te zetten als aanrander alsof Amanda de fucking heilige maagd is
bekijk het filmpje anders nog evenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef riri het volgende:
tis moeilijk om voor uit te komen dat je een vrouw hebt aangerand blijkbaar
uitspraak van huub....als je een vrouw in bed wil krijgen is het enige wat je nodig hebt ghb en alcohol
Waarom zou je voor iets uitkomen wat je niet gedaan hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef riri het volgende:
uitspraak van huub....als je een vrouw in bed wil krijgen is het enige wat je nodig hebt ghb en alcohol
Wat heeft zij nou weer voor hobbezak aan?quote:
Drie keer raden wat ze gaat zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef riri het volgende:
Amanda is nog niet geweest voor het interview
kunnen ze het meteen aan haar vragen en dat zullen ze wel doen ook
Jonguh dat is wel aanranding jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:36 schreef Scandalous het volgende:
Veronicameneer gaat op de foto met Claire, om zijn vriend jaloers te maken
Zo'n lekkere ongewassen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
I: Is er nog iets wat jullie kunnen weggeven voor lezers om te winnen?
A: Een bikini van mij ofzo!
Ja, wel een stempel 'chemisch afval' erop hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil weer een bikini weggeven. Klein adviesje voor de interviewer. Plastic zakje er omheen.
Zet ze wel d'r handtekening erop?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil weer een bikini weggeven. Klein adviesje voor de interviewer. Plastic zakje er omheen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
irir irir wat draai jij door, Amanda heeft er pas later een aanranding van gemaakt, nadat brian had haar had verteld dat ze was aangerand.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef riri het volgende:
Amanda is nog niet geweest voor het interview
kunnen ze het meteen aan haar vragen en dat zullen ze wel doen ook
Dit tekent zo erg hoe Amanda denkt. die denkt alleen maar in dat soort dingen. die ziet zichzelf niet eens als volwaardig persoon die ziet zichzelf als stoeipoes en niet anders.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
I: Is er nog iets wat jullie kunnen weggeven voor lezers om te winnen?
A: Een bikini van mij ofzo!
IEWL IEWL IEWL! Al zou ik geld toekrijgen..
De diepgang. Het is overweldigend..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogte en dieptepunten....
A: Hoogtepunt mn relaasie met Breien en dieptepunt het overlijden van haar hondje Nicky
Misschien kan Brian eerst even het kruis checkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Was ze van de week ook niet dronken toen Brian erop ging? Is ze eigenlijk niet altijd dronken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef Smash-it het volgende:
Oeh of het moment met Huub een dieptepunt was
A: Zeker weten! Ik had teveel gedronken, je mag geen misbruik maken van dronken meisjes. Het hele ding is gelukkig niet gebeurd..
En ze gaan er niet verder op in..
Zal wel zoiets worden danquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet ze wel d'r handtekening erop?
![]()
handtekening
![]()
Hoe vaak heeft ze de afgelopen tijd naar die andere kutkeffer gevraagd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogte en dieptepunten....
A: Hoogtepunt mn relaasie met Breien en dieptepunt het overlijden van haar hondje Nicky
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef blomst het volgende:
[..]
irir irir wat draai jij door, Amanda heeft er pas later een aanranding van gemaakt, nadat brian had haar had verteld dat ze was aangerand.
Maar jij hebt zo last van het HOS virus, dat jij alleen je eigen waarheid hebt.
Ik vond het meer aanranding toen Brian erop ging toen ze knock-out lag en hij een glas water pakte om het één en ander te bevochtigen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef marky het volgende:
[..]
Was ze van de week ook niet dronken toen Brian erop ging? Is ze eigenlijk niet altijd dronken?
Ze is bijna iedere avond als een slagschip.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef marky het volgende:
Was ze van de week ook niet dronken toen Brian erop ging? Is ze eigenlijk niet altijd dronken?
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef marky het volgende:
Brian doet dat al maandenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
zo iemand is in mijn ogen niet veel waard
eeeeehm 0quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze de afgelopen tijd naar die andere kutkeffer gevraagd?
nee nooitquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze de afgelopen tijd naar die andere kutkeffer gevraagd?
blijf bij je punt, het was toch aanranding.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg dat een jongen een meisje hardhandig beetpakt en haar vervolgens hardhandig onder de douch ramt en dan achteraf zegt dat het voor haar bestwil was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mens, hou toch eens op met je gezwets
Ga anders lekker op VOL posten ofzo.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef Smash-it het volgende:
I: Hoeveel tv momenten zijn er al vandaag?
J: 0 denk ik
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukken
Misschien moet Huub even helpenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Liefde is....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook erg als een volwassen vrouw Natasia en een meisje Nena, een jonge man dronken voeren, omdat hun zo nodig Gaby, toen nog een hoer genaamd, voor hem hadden besteld. Maar hij heeft zich toen niet laten kennen, maar was wel datgene, waardoor hij nu bekend staat als hoerenloper, vrouwenjager.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
ga jij snel naar een dr toe en zoek hulp pleasee je bent helemaal van de rel afquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:55 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik wil wel een gesponsord abonnementje (op de veronica) na DGK
H: Gast, dat kost een tientje ofzo
J: Ik wil het.
En hij krijgt het haha, levenslang abonnement.
Brian wil zijn handen er niet aan vuil maken anders had hij daar op zijn minst nog wat mee kunnen doen.quote:
De "sex" tussen die 2 is liefdeloos en rampetampwerk. Te walgelijk om naar te kijken, dat doe ik dus ook niet meer, zap het direct weg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ja een jongen die alleen maar een grote heeft en daarmee denkt dat hij er is een vrouw die denkt dat het hebben van sex liefde is en je krijgt dat gerampetamp.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
De "sex" tussen die 2 is liefdeloos en rampetampwerk. Te walgelijk om naar te kijken, dat doe ik dus ook niet meer, zap het direct weg.
Wat een verschil met het vrijen van Huub en Claire. Ik haal dit er expres bij omdat het verschil zo enorm groot is, heel liefdevol. Voorspel en naspel, inclusief knuffelen en lieve woordjes. Zoals het hoort.
Naast het off cam golfen mag hij ook off cam bij het logopediegebeuren aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
Waar is Breien? Heeft ie ook logopedie of Nederlandse les ?
ik zal het nog sterker vertellen hij kan voorlangs niet klaarkomen bij mannie we hebben avonden aan een gezien hoe dikwijls lang 45 min lang lag te raggen terwijl hij niet klaarkwam toen ineens wilde hij achterlangs is het lang goed gegaan maar ook nu wordt het al weer moeilijkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom in de fok DGK COSquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef Aylinxa het volgende:
Helleu al VOL heeft geen ST meer ...
Kom gezellig mee posten
Welkom en post gezellig mee in de COS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef Aylinxa het volgende:
Helleu al VOL heeft geen ST meer ...
Kom gezellig mee posten
woehoe bruine bonen wat zal het meuren als B&A daarna een tentje bouwenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine bonen voor het diner..
Ben zeer benieuwd hoe jij reageerde in die tijd.Maar weet haast zeker dat je het toen geen aanranding vond.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef riri het volgende:
In het begin van hun seksrelatie is hij ook al eens met haar gaan seksen, terwijl Amanda geen benul van leven had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.
Dank je gezellig hierquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom en post gezellig mee in de COS.
Dat klinkt niet best, dan is hij niet alleen een gevoelloze egoistische lul maar heeft er ook nog eenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zal het nog sterker vertellen hij kan voorlangs niet klaarkomen bij mannie we hebben avonden aan een gezien hoe dikwijls lang 45 min lang lag te raggen terwijl hij niet klaarkwam toen ineens wilde hij achterlangs is het lang goed gegaan maar ook nu wordt het al weer moeilijker
Dat.... en toen hadden ze nog niet echt een relatie, daarbij had Amanda er die keer met Huub echt geen probleem mee, en of dat nou de drank was of niet dat maakt niet uit, Huub was zelf ook verre van nuchter.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
In het begin van hun seksrelatie is hij ook al eens met haar gaan seksen, terwijl Amanda geen benul van leven had.
Yep... en nog een hele grote ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kliinkt niet best, dan is hij niet alleen een gevoelloze egoistische lul maar heeft er ook nog een
Heeft iemand van de streamers die nou ook daadwerkelijk gezien? Die van Huub en Jaap kennen we inmiddels wel.quote:
Volgens mij zijn er geen caps van, behalve van een aantal keer een duidelijke bobbel in de broek, te beginnen rond de tijd dat hij iedere avond even met Nena kwam "praten"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft iemand van de streamers die nou ook daadwerkelijk gezien? Die van Huub en Jaap kennen we inmiddels wel.
Het zijn echt buitenmeubelen hoor, maar je hebt gelijk. De kleurencombi is ook zo fout.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
Het blijft raar, die binnenmeubels buiten... ze zullen wel voor buiten zijn, maar zo zien ze er niet uit.
Leuk in een warm en droog land, maar hier blijft het een beetje... vaag.
Terwijl Amanda bij Teasers heeft gewerktquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen caps van, behalve van een aantal keer een duidelijke bobbel in de broek, te beginnen rond de tijd dat hij iedere avond even met Nena kwam "praten"
Damn... wat speelde die dat spelletje goed, daar zou Amanda nog wat van kunnen leren.
Gaat dat vandaag nog gebeuren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha Huub en Jaap gaan de pinata-scene naspelen. Huub gaat als Amanda, inclusief pruik! Jaap is Brian, die geblinddoekt wordt.
Geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha Huub en Jaap gaan de pinata-scene naspelen. Huub gaat als Amanda, inclusief pruik! Jaap is Brian, die geblinddoekt wordt.
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.quote:
Mag ze wel een TomTom aanschaffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.
Hè jakkes, wachten op een plannetje dat wrs weer door achter afgeblazen gaat worden.quote:
Dan is het werk hè... verschil tussen korte termijn resultaten en lange termijn resultaten...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Terwijl Amanda bij Teasers heeft gewerkt![]()
Mike heeft zelf ontslag genomen? Die leeft binnen een jaar weer op straat dus..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Schokkend nieuws, Brian heeft een telefoontje gehad dat Mikey ontslag heeft genomen. Misschien gaat hij vanavond naar hem toe om hem wat te coachen.
Er zijn mensen van Veronica Magazine voor interviews met de bewoners, en foto`s.
Jaap en Brian zijn al geweest: dat waren leuke gesprekken waarin ze zichzelf goed verkochten.
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef fredfik het volgende:
ooch de del en de rat lezen nu ook hard op de brieven op,,jaja febo het VALT HELEMAAL NIET OP!!!!!!!
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:38 schreef janny50 het volgende:
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!
En hartjes!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.
Doen!! Haha..quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Zal ik eens bellen
"Heheheheeeeeey brother!"
Ik heb in de beginfase van DGK ook een brief gestuurd, en ik heb er eentje teruggehad van King Jaap.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Smash-it het volgende:
Jaap krijgt echt van alleen maar mongolen post, niet normaal haha.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Smash-it het volgende:
'Ik zag op Kingjaap dat je ook wel eens blowde..'
J: Jezus, kutSjoerd! Haha
'..misschien kunnen we samen een keertje blowen'
Jaap krijgt echt van alleen maar leuke post, niet normaal haha.
Dat is ook wel vet als je wat terug krijgt. Maar ik had het over de brieven die hij nu voorleest, haha!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb in de beginfase van DGK ook een brief gestuurd, en ik heb er eentje teruggehad van King Jaap.
Mongoolquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb in de beginfase van DGK ook een brief gestuurd, en ik heb er eentje teruggehad van King Jaap.
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
![]()
Jaap stoort zich er aan dat mensen ' blowtje' verkeerd opvatten.
H: HIJ WIL DAT JE HEM PIJPT!! (tegen de brievenschrijfster)
Omdat je niets ruikt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik wil meer pornokaarten!!!
H: Ik wil smsjes op 22 mei!!
C: Heb je een scheet gelaten?
Ik hou van streamen..
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Zal ik eens bellen
"Heheheheeeeeey brother!"
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef cobain94 het volgende:
OT** Hoor net via via mensen die hem waren tegengekomen in de trein dat mikey weer op het slechte pad(aan de dope) is en geen werk meer heeft..En dat brian moet komen met tv-camera's om hem op te vangen stabiliseren...Raar verhaal/bericht maar kijk er niet van op..
Gek dan dat dat ons nooit opvalt. Je zou haar dan toch vaak genoeg met nat haar rond zien lopen, zou je denken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:14 schreef Varen het volgende:
Brian wast 2 keer in de week Amanda's haar. Dan is hij helemaal blij, volgens A Brian vindt het leuk, als A kort haar zou hebben, maar dat wil ze niet
Is mij nog nooit opgevallen.Op terapeutische basis neem ik aan...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:14 schreef Varen het volgende:
Brian wast 2 keer in de week Amanda's haar. Dan is hij helemaal blij, volgens A.
Brian vindt het leuk, als A kort haar zou hebben, maar dat wil ze niet
Ik zeg: laat Mikey maar lekker voor wat het is. Zonde van de tijd. En ook niet boeiend.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:59 schreef cobain94 het volgende:
OT** Hoor net via via mensen die hem waren tegengekomen in de trein dat mikey weer op het slechte pad(aan de dope) is en geen werk meer heeft..En dat brian moet komen met tv-camera's om hem op te vangen stabiliseren...Raar verhaal/bericht maar kijk er niet van op..
Nee want daar gaat de pruik overheenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek dan dat dat ons nooit opvalt. Je zou haar dan toch vaak genoeg met nat haar rond zien lopen, zou je denken.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik wil meer pornokaarten!!!
H: Ik wil smsjes op 22 mei!!
C: Heb je een scheet gelaten?
Ik hou van streamen..
Geloof er niks van, dat ze zo vaak haar haar wast. Ze zegt ook altijd dat ze haar pruik afdoet voor ze gaat slapenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:14 schreef Varen het volgende:
Brian wast 2 keer in de week Amanda's haar. Dan is hij helemaal blij, volgens A.
Brian vindt het leuk, als A kort haar zou hebben, maar dat wil ze niet
Ze zegt ook dat het geen pruik is maar mattenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Geloof er niks van, dat ze zo vaak haar haar wast. Ze zegt ook altijd dat ze haar pruik afdoet voor ze gaat slapen
Yeah right...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee want daar gaat de pruik overheen
Precies, de andere bewoners zijn al helemaal zeker van hun zaakquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmiddag een paar grote verhalen hier over het feit iedereen die niet voor B en A zijn, dat die onmiddellijk tot vijand verklaard worden door die twee. Dat blijft een beetje haken, omdat dat bij Huub eigenlijk nóg veel sterker speelt. Zo als hij nu ook spreekt over Ricardo, dat hij die een oor wil aannaaien, vanwege zijn vermeende onzuiverheid naar hem toe.
Huub lijkt een beetje angstig voor de halve finale, hij is bang dat hij gepiepeld wordt...
Mooi overigens hoe Jaap Ben zat te imiteren.
Uhuhquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat het geen pruik is maar matten
Ze liegt dat ze barst, hooguit eens in de 2 weken en ze zet idd die gore pruik op heur natte haar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef Disana het volgende:
Yeah right...Als dat haar echt zo vaak werd gewassen, was dat hier groot nieuws geweest.
das precies zoals brian en amanda Huub een aanranding aan naaienquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanmiddag een paar grote verhalen hier over het feit iedereen die niet voor B en A zijn, dat die onmiddellijk tot vijand verklaard worden door die twee. Dat blijft een beetje haken, omdat dat bij Huub eigenlijk nóg veel sterker speelt. Zo als hij nu ook spreekt over Ricardo, dat hij die een oor wil aannaaien, vanwege zijn vermeende onzuiverheid naar hem toe.
Huub lijkt een beetje angstig voor de halve finale, hij is bang dat hij gepiepeld wordt...
Mooi overigens hoe Jaap Ben zat te imiteren.
En dat Brian een imago probleem heeft en zo geholpen moet worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:41 schreef Dementor het volgende:
Huub flipt hem en fucking streamlock.
Hij flipt hem omdat de Mol zijn voorkeur voor die rat uitgesproken () heeft.
Ik vertrouw zonder meer op jouw oplettendheidquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt dat ze barst, hooguit eens in de 2 weken en ze zet idd die gore pruik op heur natte haar.
Dat wijf is ook te lui dat ze de lucht aankijkt, ze telt de pace mats niet en pleurt maar wat op tafel.
Ze gooit haar slabek open en roept keihard: EEEEEETEN.
Brian gaat naar Mikey zijn huis.Daarom is Huub kwaad en terecht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:42 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, een auto, das dan niet Mikey want die komt op de fiets.
Ja, alsof Claire niet weet dat Amanda gewoon overal naartoe magquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Wat is Claire toch een doos, Amanda zegt dat ze uitgenodigd is voor het FHM feestje maar weet niet of ze dan al uit de Kooi is.
Claier: Dan vraag je toch gewoon of je mag.
Komen voor huwelijksceremonie volgens mij... FOK is traag...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:43 schreef Marrije het volgende:
Wie zijn die lui die nu komen?
Belachelijk dat ie naar Mikey zn huis gaat. Nou ja, als Mikey ontslag heeft genomen en weer aan de dope is dan is ie zo zn huisje kwijt dus dit is de laatste keer dat er gefilm kan worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian gaat naar Mikey zijn huis.Daarom is Huub kwaad en terecht.
Natuurlijk de KUT febo heeft het weer hoog op met die RIOOLRAT en SILICONESNOL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian gaat naar Mikey zijn huis.Daarom is Huub kwaad en terecht.
Snap niks van het hele verhaal.Mikey doet op now live een paar rake uitspraken en half uur later word Mikey via de streams gepakt met dit verhaal.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Belachelijk dat ie naar Mikey zn huis gaat. Nou ja, als Mikey ontslag heeft genomen en weer aan de dope is dan is ie zo zn huisje kwijt dus dit is de laatste keer dat er gefilm kan worden.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Hoe lossen we het imagoprobleem van Brian op.
Hij is echt kwaad.
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap niks van het hele verhaal.Mikey doet op now live een paar rake uitspraken en half uur later word Mikey via de streams gepakt met dit verhaal.
Ze zei tegen Charlotte, dat ze nieuwe matten wildequote:Op vrijdag 18 april 2008 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zegt ook dat het geen pruik is maar matten
Aha. Bad timing, ik zie liever Huub die met Jaap praat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef BarryK het volgende:
[..]
Komen voor huwelijksceremonie volgens mij... FOK is traag...
Hoe anders?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:46 schreef Marrije het volgende:
Afgelopen dagen heb ik niet echt gekeken, alleen gisteren even en vandaag wat, maar ik vind dat Brian anders uit zn ogen kijkt.
"Herders van het Huwelijk".. Mijn god...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:45 schreef Dementor het volgende:
Zo zo http://www.weddingpastors.nl/
Het mag wat kosten zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag, ik kan niet op NL.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
huubje heeft een trouwerij maar oooooooooooooooow als een ander in de spotlights staat.........
dat kan het jongentje niet hebben
???quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:46 schreef Marrije het volgende:
Afgelopen dagen heb ik niet echt gekeken, alleen gisteren even en vandaag wat, maar ik vind dat Brian anders uit zn ogen kijkt.
Het is toch ook te gek voor woorden. Een cameraploeg mee, Holy Brian als barmhartige Samaritaan die Mike gaat vertellen hoe het moet. Kotsmisselijk word ik ervan, focking loser.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
Huub: Hoe lossen we het imagoprobleem van Brian op.
Hij is echt kwaad.
Huub was de enige eerlijke in dat huis,er gaan daar een hele boel dingen oneerlijk.Hij hoopte dat Claire zou winnen en half uur later kregen we op de streams ton aan de telefoon met Brian en die zei dat Mike ontslagen was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Staat het ergens in de COS hier op FOK, dan ga ik even teruglezen.. anders: kan je het even kort samenvatten?
Er is hooguit liefde naar Godquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:50 schreef Disana het volgende:
God is Liefde? Wat heeft dat nou met het huwelijk van twee ongelovigen te maken.
Ik kan er mn vinger niet echt op leggen. Wat alerter ofzo? Nee, alert is niet echt het goede woord. Wat kinderlijker misschien?quote:
Andere medicatie misschienquote:
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.quote:
Ja, hoe dúrft hij om een ander ervan te beschuldigen dat die alleen dingen zou doen om stemmers voor zich te winnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
huubje heeft een trouwerij maar oooooooooooooooow als een ander in de spotlights staat.........
Claire wierp nog zoiets tegen als dat het verhaal al liep, maar Huub zei dat Brian het heeft gekregen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch ook te gek voor woorden. Een cameraploeg mee, Holy Brian als barmhartige Samaritaan die Mike gaat vertellen hoe het moet. Kotsmisselijk word ik ervan, focking loser.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef riri het volgende:
Goed idee, ga ik ook maar doen dat scrollenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.
No chance dat een dergelijk gesprek on-stream plaatsvindt, tenzij Jaap en Huub plots papiaments kunnen spreken, dan zou het kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha. Bad timing, ik zie liever Huub die met Jaap praat.
Ik vind het jammer dat er zoveel mensen op reageren. Het helpt niets, wakkert het eerder aan, en het maakt de COSsen wat onaangenaam om te lezen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn scrollwieltje maakt overuren, vreselijke azijnzeiker is het.
Wederom een strakke analyse, Jewcsky1.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:47 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Natuurlijk de KUT febo heeft het weer hoog op met die RIOOLRAT en SILICONESNOL.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()