Geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha Huub en Jaap gaan de pinata-scene naspelen. Huub gaat als Amanda, inclusief pruik! Jaap is Brian, die geblinddoekt wordt.
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.quote:
Mag ze wel een TomTom aanschaffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.
Hè jakkes, wachten op een plannetje dat wrs weer door achter afgeblazen gaat worden.quote:
Dan is het werk hè... verschil tussen korte termijn resultaten en lange termijn resultaten...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Terwijl Amanda bij Teasers heeft gewerkt![]()
Mike heeft zelf ontslag genomen? Die leeft binnen een jaar weer op straat dus..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Schokkend nieuws, Brian heeft een telefoontje gehad dat Mikey ontslag heeft genomen. Misschien gaat hij vanavond naar hem toe om hem wat te coachen.
Er zijn mensen van Veronica Magazine voor interviews met de bewoners, en foto`s.
Jaap en Brian zijn al geweest: dat waren leuke gesprekken waarin ze zichzelf goed verkochten.
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef fredfik het volgende:
ooch de del en de rat lezen nu ook hard op de brieven op,,jaja febo het VALT HELEMAAL NIET OP!!!!!!!
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:38 schreef janny50 het volgende:
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!
En hartjes!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.
Doen!! Haha..quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Zal ik eens bellen
"Heheheheeeeeey brother!"
Ik heb in de beginfase van DGK ook een brief gestuurd, en ik heb er eentje teruggehad van King Jaap.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Smash-it het volgende:
Jaap krijgt echt van alleen maar mongolen post, niet normaal haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |