blijf bij je punt, het was toch aanranding.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
zo iemand is in mijn ogen niet veel waard
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
Ik vind het ook erg dat een jongen een meisje hardhandig beetpakt en haar vervolgens hardhandig onder de douch ramt en dan achteraf zegt dat het voor haar bestwil was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mens, hou toch eens op met je gezwets
Ga anders lekker op VOL posten ofzo.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef Smash-it het volgende:
I: Hoeveel tv momenten zijn er al vandaag?
J: 0 denk ik
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukken
Misschien moet Huub even helpenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Liefde is....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook erg als een volwassen vrouw Natasia en een meisje Nena, een jonge man dronken voeren, omdat hun zo nodig Gaby, toen nog een hoer genaamd, voor hem hadden besteld. Maar hij heeft zich toen niet laten kennen, maar was wel datgene, waardoor hij nu bekend staat als hoerenloper, vrouwenjager.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
ga jij snel naar een dr toe en zoek hulp pleasee je bent helemaal van de rel afquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:55 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik wil wel een gesponsord abonnementje (op de veronica) na DGK
H: Gast, dat kost een tientje ofzo
J: Ik wil het.
En hij krijgt het haha, levenslang abonnement.
Brian wil zijn handen er niet aan vuil maken anders had hij daar op zijn minst nog wat mee kunnen doen.quote:
De "sex" tussen die 2 is liefdeloos en rampetampwerk. Te walgelijk om naar te kijken, dat doe ik dus ook niet meer, zap het direct weg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ach ja een jongen die alleen maar een grote heeft en daarmee denkt dat hij er is een vrouw die denkt dat het hebben van sex liefde is en je krijgt dat gerampetamp.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
De "sex" tussen die 2 is liefdeloos en rampetampwerk. Te walgelijk om naar te kijken, dat doe ik dus ook niet meer, zap het direct weg.
Wat een verschil met het vrijen van Huub en Claire. Ik haal dit er expres bij omdat het verschil zo enorm groot is, heel liefdevol. Voorspel en naspel, inclusief knuffelen en lieve woordjes. Zoals het hoort.
Naast het off cam golfen mag hij ook off cam bij het logopediegebeuren aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
Waar is Breien? Heeft ie ook logopedie of Nederlandse les ?
ik zal het nog sterker vertellen hij kan voorlangs niet klaarkomen bij mannie we hebben avonden aan een gezien hoe dikwijls lang 45 min lang lag te raggen terwijl hij niet klaarkwam toen ineens wilde hij achterlangs is het lang goed gegaan maar ook nu wordt het al weer moeilijkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Welkom in de fok DGK COSquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef Aylinxa het volgende:
Helleu al VOL heeft geen ST meer ...
Kom gezellig mee posten
Welkom en post gezellig mee in de COS.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef Aylinxa het volgende:
Helleu al VOL heeft geen ST meer ...
Kom gezellig mee posten
woehoe bruine bonen wat zal het meuren als B&A daarna een tentje bouwenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine bonen voor het diner..
Ben zeer benieuwd hoe jij reageerde in die tijd.Maar weet haast zeker dat je het toen geen aanranding vond.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef riri het volgende:
tis moeilijk om voor uit te komen dat je een vrouw hebt aangerand blijkbaar
uitspraak van huub....als je een vrouw in bed wil krijgen is het enige wat je nodig hebt ghb en alcohol
In het begin van hun seksrelatie is hij ook al eens met haar gaan seksen, terwijl Amanda geen benul van leven had.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.
Dank je gezellig hierquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom en post gezellig mee in de COS.
Dat klinkt niet best, dan is hij niet alleen een gevoelloze egoistische lul maar heeft er ook nog eenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zal het nog sterker vertellen hij kan voorlangs niet klaarkomen bij mannie we hebben avonden aan een gezien hoe dikwijls lang 45 min lang lag te raggen terwijl hij niet klaarkwam toen ineens wilde hij achterlangs is het lang goed gegaan maar ook nu wordt het al weer moeilijker
Dat.... en toen hadden ze nog niet echt een relatie, daarbij had Amanda er die keer met Huub echt geen probleem mee, en of dat nou de drank was of niet dat maakt niet uit, Huub was zelf ook verre van nuchter.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
In het begin van hun seksrelatie is hij ook al eens met haar gaan seksen, terwijl Amanda geen benul van leven had.
Yep... en nog een hele grote ook.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kliinkt niet best, dan is hij niet alleen een gevoelloze egoistische lul maar heeft er ook nog een
Heeft iemand van de streamers die nou ook daadwerkelijk gezien? Die van Huub en Jaap kennen we inmiddels wel.quote:
Volgens mij zijn er geen caps van, behalve van een aantal keer een duidelijke bobbel in de broek, te beginnen rond de tijd dat hij iedere avond even met Nena kwam "praten"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft iemand van de streamers die nou ook daadwerkelijk gezien? Die van Huub en Jaap kennen we inmiddels wel.
Het zijn echt buitenmeubelen hoor, maar je hebt gelijk. De kleurencombi is ook zo fout.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
Het blijft raar, die binnenmeubels buiten... ze zullen wel voor buiten zijn, maar zo zien ze er niet uit.
Leuk in een warm en droog land, maar hier blijft het een beetje... vaag.
Terwijl Amanda bij Teasers heeft gewerktquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen caps van, behalve van een aantal keer een duidelijke bobbel in de broek, te beginnen rond de tijd dat hij iedere avond even met Nena kwam "praten"
Damn... wat speelde die dat spelletje goed, daar zou Amanda nog wat van kunnen leren.
Gaat dat vandaag nog gebeuren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha Huub en Jaap gaan de pinata-scene naspelen. Huub gaat als Amanda, inclusief pruik! Jaap is Brian, die geblinddoekt wordt.
Geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:26 schreef Smash-it het volgende:
Hahaha Huub en Jaap gaan de pinata-scene naspelen. Huub gaat als Amanda, inclusief pruik! Jaap is Brian, die geblinddoekt wordt.
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.quote:
Mag ze wel een TomTom aanschaffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie toekomst voor Amanda: Postbode.
Hè jakkes, wachten op een plannetje dat wrs weer door achter afgeblazen gaat worden.quote:
Dan is het werk hè... verschil tussen korte termijn resultaten en lange termijn resultaten...quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Terwijl Amanda bij Teasers heeft gewerkt![]()
Mike heeft zelf ontslag genomen? Die leeft binnen een jaar weer op straat dus..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Schokkend nieuws, Brian heeft een telefoontje gehad dat Mikey ontslag heeft genomen. Misschien gaat hij vanavond naar hem toe om hem wat te coachen.
Er zijn mensen van Veronica Magazine voor interviews met de bewoners, en foto`s.
Jaap en Brian zijn al geweest: dat waren leuke gesprekken waarin ze zichzelf goed verkochten.
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef fredfik het volgende:
ooch de del en de rat lezen nu ook hard op de brieven op,,jaja febo het VALT HELEMAAL NIET OP!!!!!!!
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:38 schreef janny50 het volgende:
Alleen de positieve dingen, die zal Flens wel onderstreept hebben!!
En hartjes!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geel gemarkeerd, pijltjes ernaast en tabjes aan de zijkant.
Doen!! Haha..quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Zal ik eens bellen
"Heheheheeeeeey brother!"
Ik heb in de beginfase van DGK ook een brief gestuurd, en ik heb er eentje teruggehad van King Jaap.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:42 schreef Smash-it het volgende:
Jaap krijgt echt van alleen maar mongolen post, niet normaal haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |